Mies, miksi ihastut reilusti vanhempaan naiseen?
Mikä siinä vetää puoleensa, vai oliko vahinko? Etkö tiennyt ikää?
Nuoremmat miehet ihastuvat minuun ja hiukan epävarma olo, koska lasten saanti tietysti tulee heillekin ajankohtaiseksi jossain vaiheessa. En tiedä uskallanko antaa mennä ja ihastua.
Kommentit (31)
Menin sänkyyn kokeilunhalusta kerran. Yllätyin. Sitten vietimme kaikki kesän viikonloput kahdestaan. Olin 26v ja hän 42v.
Ei niin piukka mutta kokeilunhaluinen, miestä kovasti hellivä ja seksistä pitävä.
Eronnut rouva naapurista tuli kysymään pientä remonttiapua. Kävin auttamassa ja siitä se alkoi. Tapailimme kerran tai pari viikottain kämpälläni seksin merkeissä. Hänen luokseen en päässyt koska 14v tytär olisi varmasti epäillyt.
Olin tuolloin 28v ja rouva alle 40v.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä vetää puoleensa, vai oliko vahinko? Etkö tiennyt ikää?
Nuoremmat miehet ihastuvat minuun ja hiukan epävarma olo, koska lasten saanti tietysti tulee heillekin ajankohtaiseksi jossain vaiheessa. En tiedä uskallanko antaa mennä ja ihastua.
Mulla on niin kielen päällä ollut sama kysymys. Siis samat ongelmat kuin ap:lla.
Veikkaanpa että sellaisille ihmisille ei ikä merkitse toisessa juurikaan mitään. Niinkuin minun miehelleni, joka ei vähempää voisi välittää, vaikka olen häntä 12 vuotta vanhempi.
Eiköhän tää tullut tästä ketjusta selväksi. Jos nuorempi mies kiinnostuu vanhemmasta naisesta, kyse on seksistä. Varsinaisesta parisuhteesta he tuskin ovat kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset ovat kypsempiä ja aikuismaisia. semmonen 40-50 nainen on kaikista seksikkäin. Myös pillu maistuu jotenkin paremmalle ja tuntuu tiukemmalta, toisin kuin väitetään. Tuon ikäiset naiset myös jo alkavatg tietämään millaisesta seksistä pitävät. Parhaat panot on ollu 40+ naisten kanssa. Ihanasti osaavat imeä ja pillu lypsää kullia.
Se on se kokemus. Minäkin hallitsen lihakseni ja osaan tehdä sekä miehelle että itselleni orgasmin nopeasti. Mutta mä en ole vielä ihan 40.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tää tullut tästä ketjusta selväksi. Jos nuorempi mies kiinnostuu vanhemmasta naisesta, kyse on seksistä. Varsinaisesta parisuhteesta he tuskin ovat kiinnostuneita.
Eiköhän ole molemminpuolista eli tuskinpa vanhempi nainen haluaa riesoikseen pojankoltiaista kun on omat lapsensa kasvattanut jo ☺. Seksiin ne nuoremmmat miehet otetaan eli win-win-tilanne. Parisuhde onan ikäisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta nuoremman naisen ja vanhemman miehen välinen suhde on aina niin luonnollinen ja siinä on kyse tosirakkaudesta ja parisuhteesta...:D
Mulla tilanne päällä töissä, luultavasti n. 10 v nuorempi mies vaikuttaa ihastuneelta minuun. Olen 40 vuotias ja työpaikallani on paljon samanikäisiä naisia kuin tämä mies, vieläpä todella hyvännäköisiä. Olen ihastunut tähän mieheen mutta en voi uskoa että oikeasti ottaisi minut jos olisi mahdollisuuksia muihin. En ole mielestäni ruma, pidän itsestäni huolta, olen normaalipainoinen, harrastan liikuntaa. Mutta silti... Olen vanha.
Annan siis asian olla ja välttelen tätä miestä parhaani mukaan ja yritän päästä yli.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi 40+ naista on iskenyt minut, pyytänyt kahville tai yöksi, selkeästi ehdottanut seksiä. En ite 25veenä olisi uskaltanut sellaisia ehdotella. Ok, seksi kiinnostaa mutta ei parisuhde. Mutta ei parisuhde kiinnostanut naisiakaan vaan seldi nuoremmsn miehen kanssa.
Parasta vanhemmissa naisissa on ettei ne halua sitoutua ja lapsia sillä useimmat ovat eläneet sen vaiheen jo ja osaavat nauttia muista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on varsin tyypillistä nuoremmille naisille joilla on vanhempi mies että omaa parisuhdetta puolustetaan aggressiivisesti ja hoetaan että ikä on vain numero. Mutta jos tilanne on toisin päin että nainen on vanhempi niin silloin sitä paheksutaan yli kaiken ja yritetään kaikin voimin vähätellä ja kyseenalaistaa koko rakkauden todellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on varsin tyypillistä nuoremmille naisille joilla on vanhempi mies että omaa parisuhdetta puolustetaan aggressiivisesti ja hoetaan että ikä on vain numero. Mutta jos tilanne on toisin päin että nainen on vanhempi niin silloin sitä paheksutaan yli kaiken ja yritetään kaikin voimin vähätellä ja kyseenalaistaa koko rakkauden todellisuus.
Jos tarkoitit kommenttisi minulle, joka siis kirjoitin tuon lainaamasi, niin pieleen meni. Olen itse nelikymppinen nainen ja minusta on ollut moni reilusti nuorempi kiinnostunut. Omien kokemusteni ja tämän ketjun ensimmäisten vastausten perusteella tulin siihen tulokseen, että kyse on seksistä. Varmasti on poikkeuksia, kaikkihan me ollaan yksilöitä, mutta keskimäärin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitit kommenttisi minulle, joka siis kirjoitin tuon lainaamasi, niin pieleen meni. Olen itse nelikymppinen nainen ja minusta on ollut moni reilusti nuorempi kiinnostunut. Omien kokemusteni ja tämän ketjun ensimmäisten vastausten perusteella tulin siihen tulokseen, että kyse on seksistä. Varmasti on poikkeuksia, kaikkihan me ollaan yksilöitä, mutta keskimäärin näin.
En nyt suunnannut sitä sinällään kenellekään. Kommentoin vain minkälaiset ihmiset usein ajattelevat noin. Tuntuu olevan nuorille tytöille kova paikka kun eivät olekaan ainoita taivaanlahjoja kaikille nuorillekaan miehille.
Vanhemmat naiset ovat kypsempiä ja aikuismaisia. semmonen 40-50 nainen on kaikista seksikkäin. Myös pillu maistuu jotenkin paremmalle ja tuntuu tiukemmalta, toisin kuin väitetään. Tuon ikäiset naiset myös jo alkavatg tietämään millaisesta seksistä pitävät. Parhaat panot on ollu 40+ naisten kanssa. Ihanasti osaavat imeä ja pillu lypsää kullia.