Vieläkin Alanyassa
Mies juo vieläkin. Onneksi perjantaina pääsee pois. Åijä juonut koko ajan. Ja eka matkani etelään. Ja viimeinen. Paska matka.
Kommentit (21)
No tarviiko sen äijän kanssa sitten koko ajan olla. Mene yksin kaupungille ja shoppaileen ja rantsulle ym.
Ja anna äijän örveltää jos on niin sika. Vaihda toiseen hotelliin.
Altaala ollut tyttären kanssa. Ja eilen käytiin kaupassa ostamassa ilmapalloja. Näin hauskaa meillä on ollut.ap
No eikö tuo juominen ollut tiedossa ennen lähtöä? Että tuliko ihan puskista? Kotona viikonloppuisin tai vapailla tai lomilla ei koskaan juo mutta nyt viikon lomalla repesi? Miksette lähteneet lapsen kanssa kahdestaan? Tai miksi ette lomaile siellä lapsen kanssa kahdestaan eli käy retkillä, ostoksilla, rannalla, uima-altaalla, syömässä hyvin... Anna miehen kännätä lomansa ja pidä itse lapsen kanssa hauskaa. Ja jos viinaveikon katselu alkaa riittää, vaihtakaa lapsen kanssa maisemaa muutenkin loman jälkeen.
Mieheni ei ole moneen aikaan juonut. Nyt kun tänne tultiin niin muuta ole tehnyt. Hän ei olisi kyllä edes halunnut tänne lähteä. Oma toiveeni. Ei silti olisi tarvinnut pilata koko matkaa.ap
Miksi olet moisen älykääpiön kanssa?
Sano että jos dokaus ei lopu, se on avioero. Ei sun tarvii kaikkee paskaa katsella, ja oot vielä maksanut siitä.
Mutta kun se ei juo kotona. Joskus harvoin. Mutta täällä koko loman. Ja puhelimessa taukoamatta. Voisi edes hetken olla lapsensa kanssa ja minun.ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se ei juo kotona. Joskus harvoin. Mutta täällä koko loman. Ja puhelimessa taukoamatta. Voisi edes hetken olla lapsensa kanssa ja minun.ap
Mitä odotat tai haluat, että teemme asialle täältä internetin yli?
Paska mies, ei voi muuta sanoa. Toisaalta sun olisi pitänyt uskoa, jos se sanoi, ettei edes halua lähteä. Olisitte lähteneet lapsen ja vaikka jonkun kaverin tai sukulaisen ja lapsensa kanssa. Tai sitten tenavan kanssa kaksistaan. Harmi, ettei sulla ole ihannepuolisoa eikä lapsella ihanneisää mutta tasan ei mene onni tässä maailmassa. Mies ei todennäköisesti muutu, joten ensi loman suhteen tee erilaiset valinnat. Älä loppulomaa nyt ainakaan istu hotellissa miehen kännäämistä katsomassa vaan tee jotain muuta, aamulla liikkeelle ja illalla vaan huoneeseen nukkumaan. Anna lapselle jotain kivoja muistoja lomasta eikä vain kännäävän iskän ja murjottavan äiskän katsomista. Lapsi on kuitenkin lomaa varmaan odottanut ihan kybällä, anna se sille.
Hakeutukaa muiden suomalaisten porukkaan, käykää retkillä, eri rannoilla, ostoksilla, syömässä. Jätä mies kännäämään yksikseen.
Lähtisin johonkin. Noloa mutta en osaa kieliä. Ja lapsi on himpun alle kaksi vuotias. Osaan sanoa nimeni ja osoiteen. Niin ja ikäni. Että vaikea lähteä kaupunkiin.ap
Ja heter niina. Ja bor Kittilä. Enkä puhu venäjää. Sputnik.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin johonkin. Noloa mutta en osaa kieliä. Ja lapsi on himpun alle kaksi vuotias. Osaan sanoa nimeni ja osoiteen. Niin ja ikäni. Että vaikea lähteä kaupunkiin.ap
Tee sitä mitä varten olet sinne mennytkin. Jos olet mennyt lämpöä ja aurinkoa varten niin nauti niistä.
Hotellissa on varmasti uima-allas? Mene sinne lapsen kanssa...
Nyt mies meni nukkumaan. Kaataisko viinat pyttyyn ja heittäis puhelimen kauaksi. Tyhmä kysymys. Teen sen varmasti. ap
Eihän siellä kieliä tarvi osata, jos menette muiden suomalaisten kanssa porukassa. Ja siellä osaa paikallisetkin suomea jonkun verran. Mutta joo, aika paska mies ja paska loma, jos et kerran itse osaa etsiä mitään muuta tekemistä. Ootteko kuitenkin jollain pakettimatkalla? Kysy oppaalta vinkkejä, mihin voisi turvallisesti ja helposti mennä lapsen kanssa. Miksi mies kännää lomalla, jos ei muuten juo? Eikö halua tehdä mitään vai onko hänkin niin arka, avuton ja kielitaidoton, ettei tohdi lähteä hotellista mihinkään eikä osaa muutakaan tehdä kuin vetää viinaa???
Kävin lapsen kanssa kylvyssä. Mies kyllä osaa kieliä mutta minä en. Niin en uskalla lähteä mihinkään. Juu ja ihan aurinkomatkoilla olemme.Nyt minäkin otan lasin viiniä.ap
Ei kai nykyään kukaan ole osaamatta edes muutamaa perusasiaa englanniksi? Ja lähter ulkomaille? Ja Turkkiin vielä? Älä nyt hyvänen aika lähde enää mihinkään ulkomaille, jos et perusasioitakaan osaa. Jos miehelle vaikka sattuisi jotain, sun pitäisi osata selvitä itse ja hoitaa lapsenkin asiat.
No oikeesti en osaa . Jäi koulu pikkasen kesken. Läppärinkin sain vasta tammikuussa. Eli opettelen tämänkin käyttöä.ap
Oma on vikasi. Minä osaan ruotsiakin. Sakasaa. 99luffballoon.
Okei, mies juo kaikenaikaa, mutta mitäs sinä olet tehnyt?