Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko junavuorojen vähetäminen vaikuttanut elämääsi?

Vierailija
01.05.2016 |

Minä en pääse enää lapsuudenkotiini mitenkään järkevästi, vaan kiertelemällä älyttömien mutkien kautta. Poikki Suomen yhteydet ovat aina olleet hankalat, mutta nyt ovat entistäkin hankalammat. Ilman autoa olisi lähes mahdotonta päästä sinne viikonloppuna. Puoliltapäivin pitäisi lähteä perjantaina, perillä rautatieasemalla n. 18.30. Siitä sitten on vielä 50 km matka, mutta tuohon aikaan ei enää mene linja-autoja. Vielä vuosi sitten meni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämä Suomen ilmastopolitiikka: pakotetaan ihmiset ajamaan omilla autoillaan tuulivoimasähköllä kulkevan junan sijaan. Junalipusta kun ei saa kuin arvonlisäveron, henkilöautoilusta saa jos jonkinmoista veroluontoista tuloa. Yksityisautoilu sopii myös oivasti yhteen liikenteen turvallisuustavoitteiden kanssa!

Vierailija
2/4 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökki Parikkalassa. Sinne ei saa halpoja tarjouslippuja (niitä edullisimpia), joten otamme liput Joensuuhun ja säästämme, junasta jäämme kuitenkin jo Parikkalassa. VR:n tilastojen mukaan Parikkalasta ei nousta junaan ja jäädä junasta niin paljon kuin pitäisi, joten kohta se asemana lakkautetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kulje enää töihin Viialasta Tampereelle... Se junavuoro jolla pystyin menemään ajoissa töihin siirrettiin myöhäisemmäksi... Ihan älytöntä :(

Vierailija
4/4 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikuttanut. Olen elämäni aikana kulkenut junalla kaksi kertaa.Eikä nekään kerrat olleet välttämättömiä. Olen jo kohta viiskymppinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän