Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä harrastukset sinkkumiehellä ovat turn-off?

Vierailija
01.05.2016 |

- frisbeegolf
- sählly / salibandy
- auton laittaminen / tuunaaminen.

Kommentit (188)

Vierailija
121/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, mikä salibandyssä/sählyssä on vikana. En ole itse pelannut sitten 90-luvun, mutta kun moni näyttää pitävän sitä turn-offina, niin kiinnostaisi tietää miksi?

Samaa olen ihmetellyt. Toinen on metsästyksen epäsuosio. Metsän elukat sentään saa elää koko elämänsä mukavasti lajityypillistä elämää, ja hirviä esim. on pakko karsia etteivät syö kaikkea ja pompi autojen alle. Tuntuu vähän tekopyhältä inhota metsästystä mutta sitten kuitenkin täysin tyytyväisenä pistellä poskeen tehotuotettua eläintä. Terveisin pääosin kasvissyöjä.

Vierailija
122/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, mikä salibandyssä/sählyssä on vikana. En ole itse pelannut sitten 90-luvun, mutta kun moni näyttää pitävän sitä turn-offina, niin kiinnostaisi tietää miksi?

Siinä ei ole väkivaltaa/fyysisyyttä tarpeeksi verrattuna jääkiekkoon. Salibandyn pelaajat nähdään epäonnistuneina kiekkoilijoina.

Tämä. + kaikki tuntemani nössömiehet pelaavat sählyä; ei sytytä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki harrasteeni löytyy tästä ketjusta. Eipä ihme ettei naisia näy.

Mut hävettäis kyllä olla nainen tän ketjun perusteella. Onneks en ole.

Vierailija
124/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Toinen on metsästyksen epäsuosio. Metsän elukat sentään saa elää koko elämänsä mukavasti lajityypillistä elämää, ja hirviä esim. on pakko karsia etteivät syö kaikkea ja pompi autojen alle. Tuntuu vähän tekopyhältä inhota metsästystä mutta sitten kuitenkin täysin tyytyväisenä pistellä poskeen tehotuotettua eläintä. Terveisin pääosin kasvissyöjä.

Tuntuu tekopyhältä uskotella, että ne pyssyjen kanssa riehujat ovat vain ruokaa hankkimassa tai harventamassa hirviä että eivät pompi auton alle. Varsinkin kun hirvikolarien pahinta aikaa on juuri se, kun metsästäjät hätyyttävät niitä hirviä jotka sitten paniikissa ryntäilevät tielle. Siitähän varoitellaan autoilijoitakin silloin kun metsästyskausi alkaa.

Vierailija
125/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinua hävettää naisten puolesta kun naiset eivät innostu harrastuksistasi? Minua ei kyllä hävetä pätkääkään, jos en pidä jonkun harrastuksesta tai jostakin ominaisuudesta. Minulla ei ole mitään velvollisuutta olla pitämättä jotakin asiaa turn offina.

Vierailija
126/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu tekopyhältä uskotella, että ne pyssyjen kanssa riehujat ovat vain ruokaa hankkimassa tai harventamassa hirviä että eivät pompi auton alle.

Pyssyjen kanssa riehujat? Oletkohan sekoittanut metsästyksen ja practicalin? Tai yleisesti soramontturäiskimeisen ja metsästyksen.

Vierailija
127/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle on pelaaminen ehdoton turn-off harrastuksena, mitä en kyllä ymmärrä. Oma mieheni pelaa 0-4 krt/vko 1-2h kerrallaan lasten mentyä nukkumaan eikä se mitenkään haittaa meidän arkea tai estä tekemästä mitään muuta. Hän myös harrastaa erästä kamppailulajia ja lenkkeilyä. 

Itselleni metsästys olisi turn-off JOS siihen käyttää yhtä paljon aikaa kuin tuntemani metsästäjät. En vain millään jaksaisi sitä, että toinen on paljon poissa jonkin harrastuksen takia vuodesta toiseen. 

Vierailija
128/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu tekopyhältä uskotella, että ne pyssyjen kanssa riehujat ovat vain ruokaa hankkimassa tai harventamassa hirviä että eivät pompi auton alle. Varsinkin kun hirvikolarien pahinta aikaa on juuri se, kun metsästäjät hätyyttävät niitä hirviä jotka sitten paniikissa ryntäilevät tielle. Siitähän varoitellaan autoilijoitakin silloin kun metsästyskausi alkaa.

Ahaa, eli oletetaan että murhanhimo on metsästysharrastuksen valinnan syynä :D. Mä olen ajatellut että enemmänkin sellainen omavaraisuuden ja selviämistaitojen osaaminen, luonnossa liikkuminen, kavereiden kanssa hengaaminen, metsästyksen jännitys ja adrenaliinihumala. Joka tapauksessa mielestäni tästä eläimille aiheutuva kärsimys on pienempi kuin tehomaatalous pahimmissa muodoissaan, turkistarhaus jne.

Vierailija
129/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinua hävettää naisten puolesta kun naiset eivät innostu harrastuksistasi? Minua ei kyllä hävetä pätkääkään, jos en pidä jonkun harrastuksesta tai jostakin ominaisuudesta. Minulla ei ole mitään velvollisuutta olla pitämättä jotakin asiaa turn offina.

Hävettäis olla noin ahdaskatseinen.

Vierailija
130/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla ravaaminen on turn off, ainakin jos siitä on jatkuvasti puhuttava ja täytyy katsella sitä proteiinijuomien kanssa säätämistä ja kuunnella luentoja oikeasta syömisestä. Sellaisia on kaveripiirissä, eikä jaksa kiinnostaa.

Vierailija
131/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole hiukkaakaan ahdaskatseinen siksi, että en kiinnostu mistä yrität määrätä minut kiinnostumaan.

Vierailija
132/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan kukaan ole maininnut sulkapalloa. Sehän on kuitenkin kohtuullisen suosittu harrastuslaji Suomessa ja ehdottomasti täysin hinttimäistä nössöilyä kierrepotkujen esittelemiseen naapureille verrattuna.

Vierailija
133/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romujen rassaaminen, rumat autot, mopot jne.

On taas jees jos mies tekee tietokoneella halutunlaisen ohjelman.

Pelaaminen jotain aivotonta tietokone/konsolipeliä.

Pillurallin ajaminen ympäri kylää.

Anime/manga jne.

Vierailija
134/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, eli oletetaan että murhanhimo on metsästysharrastuksen valinnan syynä :D. Mä olen ajatellut että enemmänkin sellainen omavaraisuuden ja selviämistaitojen osaaminen, luonnossa liikkuminen, kavereiden kanssa hengaaminen, metsästyksen jännitys ja adrenaliinihumala. Joka tapauksessa mielestäni tästä eläimille aiheutuva kärsimys on pienempi kuin tehomaatalous pahimmissa muodoissaan, turkistarhaus jne.

Omavaraisuutta ja selviämistaitoja :D Siis kun mennään autolla metsään oranssit huomioliivit päällä ja kourassa huippumoderni kiikaritähtäimellä varustettu kivääri. On siinä varsinaista selviytymistaistelua ja luonnon armoille heittäytymistä. Ja sitten vielä yrität väittää, että ne hirviporukat pohtivat jotain turkiseläinten kärsimyksiä :D Kyllä aika monella niistä hirvenmetsästäjistäkin on se oma turkistarha tai karjatila.

Vierailija
135/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu tekopyhältä uskotella, että ne pyssyjen kanssa riehujat ovat vain ruokaa hankkimassa tai harventamassa hirviä että eivät pompi auton alle.

Pyssyjen kanssa riehujat? Oletkohan sekoittanut metsästyksen ja practicalin? Tai yleisesti soramontturäiskimeisen ja metsästyksen.

En.

Vierailija
136/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omavaraisuutta ja selviämistaitoja :D Siis kun mennään autolla metsään oranssit huomioliivit päällä ja kourassa huippumoderni kiikaritähtäimellä varustettu kivääri. On siinä varsinaista selviytymistaistelua ja luonnon armoille heittäytymistä. Ja sitten vielä yrität väittää, että ne hirviporukat pohtivat jotain turkiseläinten kärsimyksiä :D Kyllä aika monella niistä hirvenmetsästäjistäkin on se oma turkistarha tai karjatila.

No mulla on tällainen sukulaismies joka harrastaa metsästystä. Ei sillä ole mitään kiikaritähtäimiä eikä maatilaa eikä turkiseläimiä. Kaupunkilainen joka kalastaa, linnustaa, noihin hirvenmetsästyksiin ei osallistu. Hyvin maanläheinen ja  järkevä perheenisä on kaikin puolin.

Vierailija
137/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole hiukkaakaan ahdaskatseinen siksi, että en kiinnostu mistä yrität määrätä minut kiinnostumaan.

Ei sinun tarvitse itse kiinnostua mistään, mutta jos joku säbän pelaaminen työporukalla keskiviikkoisin olisi sinulle "turn-off", niin kyllä sanoisin sinua hyvinkin ahdaskatseiseksi.

Vierailija
138/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys

"Autoilu"

Netti- ja konsolipelit

Tanssiminen (tyyliin lavatanssit tai rivitanssi)

Golf

Ristisanatehtävät

Rahapelit

En perustele. Kysymys kuului, mitkä harrastukset sinkkumiehellä ovat turn off ja vastasin, mitkä ovat sellaisia harrastuksia joiden takia en nettideiteissä olisi ottanut yhteyttä. Lista ei varmaan ole kattava, nuo ovat niitä jotka nousivat ensimmäisinä mieleen. Huom. tässä yhteydessä on siis oletus, että mies itse mainitsee ko. asiat harrastuksinaan. Jos pelaa satunnaisesti lottoa tai täyttää jossain odotustilassa sanaristikkoa tai tanssii serkun häissä, se on eri asia kuin että nostaa ne harrastusten joukkoon.

Vierailija
139/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi inhoan miehiä, jotka opiskelee kieliä esim. kansalaisopiston kursseilla. Mitä järkeä on huvikseen opetella jotain kreikkaa tai japania, jos sitä ei mihinkään työn puolesta tartte!?!?

Huvikseen. Mutta eipä sellaiset miehet varmaan sinustakaan kiinnostu, joten eipä siinä ole tapahtunut mitään vahinkoa. Moikataan, jos satutaan tapaamaan siinä karaokebaarin nurkkapaikalla, mutta älä omi multa sitä 7-päivää lehteä parturikampaamossa odotettaessa.

Vierailija
140/188 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse itse kiinnostua mistään, mutta jos joku säbän pelaaminen työporukalla keskiviikkoisin olisi sinulle "turn-off", niin kyllä sanoisin sinua hyvinkin ahdaskatseiseksi.

Sinun ei näköjään mielestäsi tarvitse lukea viestejäni ennen kuin vastaat minulle. Lue nyt kuitenkin, en jaksa keskustella sellaisen kanssa joka vain alkaa selittää jotain asian vierestä. Olettaen että olet uusi keskustelija. Jos taas olet sama kirjoittaja, touhussasi ei ole mitään järkeä.