Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä harrastukset sinkkumiehellä ovat turn-off?

Vierailija
01.05.2016 |

- frisbeegolf
- sählly / salibandy
- auton laittaminen / tuunaaminen.

Kommentit (188)

Vierailija
21/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos naisillakin olisi harratuksia  

"mä tykkään matkustaa ja katsoo leffoja ja käydä syömässä ja shoppailee" 

Vierailija
22/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vikasi kun päätät lähestyä ja tutustua samantyyppisiin naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys.

Vierailija
24/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännää että auton laittaminen on muka turn-off mutta kyllä sitten laitettuun autoon astellaan mielellään.

Kyllä hävettäs mennä kyytiin. Kerran olen kyydissä ollut ja vieläkin sen wunderin haju ja jytke antaa vieläkin puistatuksia.

Vierailija
25/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vikasi kun päätät lähestyä ja tutustua samantyyppisiin naisiin.

Ja missä kohtaa kerroin, että päätän lähestyä tai tutustua tuollaisiin. Noihan on yleensä jännänaisen piirteitä. Mut pakko myöntää jännät on usein seksikkäitä ja jakaa tuheroa. 

Ja siis onhan vielä pahempaa jos nainen harrastaa jotain elukoita. hrr.

Vierailija
26/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko, prätkät, tatuoinnit, base-hyppääminen, sijoittaminen, golf, seinäkiipeily.

Vierailija
27/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän harrastan kansanrunoutta, lenkkeilyä ja wikipedia-artikkelien kirjoittamista.

Vierailija
28/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys. Itse olen kasvissyöjä, niin ei menisi välttämättä ajatusmaailma ihan yksiin. Toisaalta, voisi tuo menetellä, jos muuten olisi hyvä mies ja suhtautuisi kasvissyöntiin muuten kuin tyhjänpäiväisenä hömpötyksenä.

Vierailija
29/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään pc- tai konsolipelaamista niin, että se menee jo harrastuksesta, ts. Siihen menee kaikki vapaa-aika. Pelata saa, mutta ei koko ajan. Ainakaan sitten, kun ollaan parisuhteessa.

Vierailija
30/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästys. Itse olen kasvissyöjä, niin ei menisi välttämättä ajatusmaailma ihan yksiin. Toisaalta, voisi tuo menetellä, jos muuten olisi hyvä mies ja suhtautuisi kasvissyöntiin muuten kuin tyhjänpäiväisenä hömpötyksenä.

Voi rähmä. Itse laihtuisin skeletorin näköiseksi jos popsisin vain kasviksia.

Vierailija
31/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tietokonepelit/konsolipelit/lautapelit/figuurien keräily

- Anime/Furry/Brony

-  PUA/MGTOW/redpill

-  Ampuminen, metsästäminen ja aseiden keräily

Vierailija
32/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästäminen on siksi turnoff koska se vie niin paljon aikaa. Moni luulee että metsästävä mies palaa joka kerta kotiin ison saaliin kanssa. Todellisuus on toinen, harvoin sieltä metsältä mitään saa mutta siellä silti vietetään 90 % vapaa-ajasta.

Vierailija
33/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsterit, euroviisut, showpaini. Kaikella ystävyydellä.

Vierailija
34/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättääkö joku oikeasti hyvän miehen rannalle ruikuttelemaan, jos harrastus ei olekaan sieltä unelmakastista? Uskomatonta.

Hyvähän se vain on. Itse en ainakaan haluaisi missään tapauksessa tuhlata sekuntiakaan elämästäni tällaisiin listailijoihin.

Vierailija
35/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästäjän kanssa en pystyisi olemaan. Jotenkin ymmärrän jotain jänisten ja joidenkin lintujen ampumista ruuaksi kun onhan se eettisempää, mutta kiehun raivosta jos jotain kettuja, karhuja, ilveksiä ym. ammutaan.

Tässä ei ole järjen häivää.

Vierailija
36/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TunerBoyYOLO kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännää että auton laittaminen on muka turn-off mutta kyllä sitten laitettuun autoon astellaan mielellään.

Ehkä ne 16v kesäiset likat, jotka kiihottuu basson jytkeestä. Pump pump pump....

Jokaisen basson pumputuksen aikana mun kyrpä porautuu syvemmälle teini pillun sisään ja hakkaa kohdunseinämää pump pump pump ja teini pimatsu kiljahtelee captain jackin soidessa taustalla, feels good bruhh. Just sain uudet kameleontti maalit corollaan ja lähössä hakemaan takapenkin täyteen tiukkaa lovea.

Corollaan??:D Miltähän vuosikymmeneltä kirjoittaja on kotoisin? Kyllä se amis-kalusto kuulkaa on Mersua/A6Audia/kuutos-bemaria nykyään...

Vierailija
37/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, ellei nyt esim. kiduta kotieläimiä harrastuksenaan tms. kammottavaa. Jos muuten hommat natsaavat, niin harrastukset ovat ihan yhdentekeviä minulle. Karvainen, karvaton... ihan sama. Kunhan ei totaalinen työ- tai muukaan narkomaani. Salilla saa mennä aikaa, voisin tulla mukaan kun muutenkin harrastan liikuntaa. 

Tosin olen vela, eikä kukaan toinen vela kiinnosta/ole kiinnostunut minusta, niin ilmeisesti olen yksin. Lapsista (olemassaolevista tai tulevaisuudessa suunnitelluista) en jousta, ja olisin liian vanhakin lapsiin. Yksikin "vaikea" kriteeri voi siis pilata koko jutun, vaikka muuten olisi kuinka joustava.  

N40

Vierailija
38/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salibandy

MAastopyöräily

Vierailija
39/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelikoneet, fillarointi

Vierailija
40/188 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

av-palstailu

No eihän tätä KUKAAN harrasta, mitä nyt päivittän jos pari tuntia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi