Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidin arki/vkonloppu, päivien merkitys?

Vierailija
01.05.2016 |

Mä olen ollut vasta vähän aikaa kotona lapsen kanssa mutta nyt jo päivät sekaisin eikä vkonlopuilla mitään merkitystä. Mua ärsyttää se, vaikka onkin ihanaa olla kotona. Miten muut kotiäidit saatte järjestystä viikkoihinne tai tarvitsetteko sitä edes? Puolison töissäkäyminen varmaan parisuhteessa elävien arjen määre, mut miten yksinhuoltajilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on vajaa puolitoistavuotias, jäin kotiin vuoden alusta. Lapsi oli jos silloin niin "iso" että tuli lähdettyä helposti kaiken maailman kerhoihin ja äiti-lapsijumppiin, rytmittävät todella mukavasti viikkoa. Mies oli kotona aiemmin ja koska lapsi oli ihan vauva, niin heidän päivänsä olivat aika samanlaisia: vauvalenkkejä ja kotonaoloa.

Vierailija
2/2 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli päivät aina suhteellisen sekaisin, olin (ja olen) yh. Rytmitystä toivat kerran viikossa ollut vauvakerho (ja toinen kerho lisäksi joka toinen viikko) sekä isän tapaamiset aina tiettyinä päivinä.

Olin tulla hulluksi, en ole yhtään kotona viihtyvää tyyppiä. Sinänsä ristiriitaista, koska totta kai nautin lapseni kanssa olemisesta, samalla ahdisti se ns. vapaus. Koen arjen mukavammaksi ja helpommaksi nyt, kun olen työelämässä ja lapsi päiväkodissa, on selkeät rytmit ja viikonpäivät ja silti ehdimme viettää runsaasti aikaa yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan