Menettekö äitienpäivänä ulos syömään?t.ammattivalittaja
Ei tunnu oikein sopivia äitienpäivälounas vaihtoehtoja löytyvän ja ovat aika kalliitakin.
Kommentit (35)
Kyllä minä ostan uudet bikinit jos mieheni antaa rahaa.
En muista että olisin koskaan ollut äitienpäivänä ulkona syömässä. Ikäkin jo 50.
Aapuuva, uikkarit ei mahdu enää päälle. Pitää laihduttaa viikossa muutaman kymmenkilo, se onnistuu, olen lukenut täältä. Joku kuntopyöräili vähän palstailun ohessa, niin lähti mieletön määrä kiloja suitsait.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti miehesi ei ole nuohooja, he eivät anna rahaa.
Mun biksuista on hiiri syönyt haarakiilan. Haittaaks se? Mulla on kyllä risat rillit ja vähän huippaakin, mutta ei mua sillon huippaa, kun otan vähän vinkkuu. Juu, kuntopyöräilyllä ja palstapäivystyksellä saa äkkiä itsensä timmiin kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Aapuuva, uikkarit ei mahdu enää päälle. Pitää laihduttaa viikossa muutaman kymmenkilo, se onnistuu, olen lukenut täältä. Joku kuntopyöräili vähän palstailun ohessa, niin lähti mieletön määrä kiloja suitsait.
Ei mennä. Mies ja lapset tekevät yhdessä ruokaa ja minä pääsen valmiiseen pöytään.
Voitais vaikka mennäkin...ollaan muksun kanssa kahden, mies palaa reissusta vasta su-iltana.
Toisaalta ollaan pe reissussa koko porukka ja silloinkin pitänee jossain syödä, ehkei tule kahdesti viikossa lähdettyä ulos.
Ei haittaa hiirensyömä haarakiila uikkareissa. Sen voi parsia. Tai myydä huutonetissä, mutta silloin sun pitää alkaa yrittäjäksi. Tammikuu on yrittäjien kulta-aikaa, helmikuussa on rahat loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se enää ole. Se on nyt insinööri. Suunnittelutoimiston insinööri. Mutta jos se ei anna rahaa, niin ehkä saan perinnön.
Mun mies on kyllä koulunsa käynyt tippainssi. Eikä se osta mulle edes gluteenittomia tippaleipiä, saati uusia biksuja. Mutta, mä tuun näillä haarakiilattomilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Senhän voi tosiaa parsia. Mutta mulla nyt on parsinneula hukassa, se on tainnut jäädä pojan toppahousuihin tai meidän vuodesohvaan kiinni. Nyt alankin yrittäjäksi, myyn netissä parsinneuloja ja bikineitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa hiirensyömä haarakiila uikkareissa. Sen voi parsia. Tai myydä huutonetissä, mutta silloin sun pitää alkaa yrittäjäksi. Tammikuu on yrittäjien kulta-aikaa, helmikuussa on rahat loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se enää ole. Se on nyt insinööri. Suunnittelutoimiston insinööri. Mutta jos se ei anna rahaa, niin ehkä saan perinnön.
Olen kuullut noista suunnittelutoimiston insinööreistä, että kovasti yrittävät suunnitella mm. mitä voisi myydä huutonetissä. Eikä homma toimi. Voi johtua toimitilastakin, kun kaikki suunnittelua tukeva aineisto ei mahdu vuodesohvalle. Sohvalla vie tilaa melkoisesti lisäksi sellainen isopeffainen aloveralla voideltu naisfikuri. Siksi olisi järkevämpi kytätä perintöä ja jankata siitä täällä.
Katsoitko ne kaikki kahdet kolmet toppahousut?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Senhän voi tosiaa parsia. Mutta mulla nyt on parsinneula hukassa, se on tainnut jäädä pojan toppahousuihin tai meidän vuodesohvaan kiinni. Nyt alankin yrittäjäksi, myyn netissä parsinneuloja ja bikineitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä aruba-keskustelu oli hinnaton, nauroin ääneen!
Me kävimme aina, kun lapset olivat pieniä, jos oli hyvä ilma. Ei olleet vielä äitienpäivän aikaan yleensä kalastajatkaan laavuilla haitoilla. Mukava paistella makkaraa, ja syödä kakkukahvit siinä päälle.