Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hyvä olet seksissä?

Vierailija
01.05.2016 |

anna arvosana. Itselleni annan vitosen koska väsyn melkein heti

mies 45

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10. Saan joka kerta.

Vierailija
2/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole kokeillut. Siis toisen ihmisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 koska olen niin ujo. : /

Vierailija
4/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10. Saan joka kerta.

Mutta saako toinen osapuoli? Pitää arvioida kokonaisuutena. Jos et tuota toiselle mielihyvää et ole kympin arvoinen

Vierailija
5/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku olisi tervetullut testaamaan.

.m44

Vierailija
6/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika huono, kun ei ole juurikaan kokemusta ja kokemattomuus aiheuttaa kovat paineet ja kovan erektion saaminen on vaikeaa jännittämisen takia.

Vierailija
7/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen nainen, kävin naiskentelemassa viime yönä itseäni nuoremman miehen kanssa. Tajusin: ihan sama!

Seksi on tosi tylsää. Kai sitä nuorena oli kai kiva tehdä, ei enää kiinnosta pätkääkään! Suuseksistä kieltäydyn kokonaan. No, viime yönä vähän siitä periaattestani luistin, ihan vaan sen vuoksi, että sessio olisi mahdollisimman äkkiä ohi.

Eli 5. Ehtoja en halua, muuten antaisin itselleni nelosen.

Vierailija
8/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen nainen, kävin naiskentelemassa viime yönä itseäni nuoremman miehen kanssa. Tajusin: ihan sama!

Seksi on tosi tylsää. Kai sitä nuorena oli kai kiva tehdä, ei enää kiinnosta pätkääkään! Suuseksistä kieltäydyn kokonaan. No, viime yönä vähän siitä periaattestani luistin, ihan vaan sen vuoksi, että sessio olisi mahdollisimman äkkiä ohi.

Ei kiinnosta pätkääkään mutta silti sitä piti harrastaa, miksi?

Vierailija
9/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta pätkääkään mutta silti sitä piti harrastaa, miksi?

Koska saan siitä elantoni.

Vierailija
10/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10+ koska minulla ollut noin 500 seksikumppania.

N34

Vierailija
11/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyden kympin mies, koska aina molemmat saa täyden tyydytyksen minun kanssa seksiä harrastaessa. Eli siis mies ja muna, nainen hoitakoon itse oman orgasminsa.

Jännämies

Vierailija
12/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosi huono. Harrastan seksiä ihmisten kanssa joista en välitä ja ajattelen vain omaa nautintoani. Jostain syystä suurin osa suhteistani on yhden yön juttuja.

Vierailija
13/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotain syötävää?

Vierailija
14/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla hyvä tai huono vain toisen miehen kanssa. Naisten kohdalla miehen taitoa mitataan viettelyssä ja kiihotustilan luomisessa. Esim.viime yönä tuli dokumentti pastorista, jonka saarnausta kuunnellessa kirkon naiset kuulemma kiihottuivat niin että vapisivat ja ristivät jalkojaan. Noin sanoi vielä joku haastateltava nainen eli se oli naisen arvio toisten naisten reaktioista. Mutta se saarnamies oli vanha ja oletettavasti harrastanut seksiä varsin vähän, koska oli ollut fundamentalistiuskovainen nuoresta asti eli miehen kiihottavuus ja seksitaidot ovat eri asia tai jälkimmäistä ei ole olemassakaan.

Toki naiseenkin pätee sama siinä mielessä, että monesti seksi on miehelle sitä parempaa mitä kauniimpi nainen on, mutta naisten on helpompi kehittää seksitaitojaan, koska miehet pitävät keskimäärin samoista asioista ja miehet osaavat kertoa hyvin tarkkaan mitä pitää tehdä. Naiset taas ovat erilaisia ja senhän näkee sukuelimistäkin; toisilla naisilla on pelkkä viilto ja joillakin iso kinkkuperhonen.

Vierailija
15/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelen mieheni osalta, niin hän on varmaan tyytyväinen. Olen aina valmis, tiukka ja tarpeeksi (hänelle) kokeilunhaluinen. Itse haluaisin hieman pitempään kestävän miehen. Vastaus kysymykseen: kiitettävä.

Vierailija
16/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on miehet aina kehuneet, sanoneet, että oon liiankin hyvä, koska alkaa heti syöksyttää. Mutta viime kerrasta on (omasta valinnasta) niin kauan, että eos.

Onhan se kuin pyörälläajo? 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi