Minkä "herkun" hehkutusta et ymmärrä?
Mä en ymmärrä miksi tippaleipää aina hehkutetaan. Hyi yäk, mikä kuiva käntty!!!
Kommentit (144)
Pannukakun. On kuin kengänpohjaa järsisi. Ohukaiset ovat sata kertaa parempia.
Maitorahka... siis protkunhankintamielessä
Turkkilaiset marmeladit, joiden pohjamakuna on polvipäärynä.
Tippaleipä todellakin.
En lämpene myöskään monille ns. kahvilaherkuille, kuten kuppikakuille, macaron-leivoksille, marsipaanikuorrutteisille kakuille ym.
Ollaan nyt vain kiitollisia siitä, että meillä on ruokaa riittävästi. Tällainen valitus ehkä naurattaa hetken, mutta kuitenkin tekee meistä itsekkäitä ja kylmiä.
Perseen.
Tietysti riippuu perseestä.
Joku oikein 😘
Ja joku toinen 😧
Oikeastaan kaikki "luksusherkut". Aito, musta kaviaari maistuu suolarakeille. Osterit merivedelle. Hanhenmaksa on rasvaista tatinaa, joka jää kitalakeen kiinni. Tryffeli (sieni) maistuu kellarille. Shampanjakaan ei ole halpaa skumppaa kummempaa. Joo, olen juntti. Ja viitaten tuohon toiseen ketjuun; sen todistaa se, että pidän chilistä. :D
Vierailija kirjoitti:
Maitorahka... siis protkunhankintamielessä
Eihän se ole herkku
Macarons, vaikka mainittiin, sanon minäkin, koska on nyt muotia. En ole hyviä maistanut. Ällöimeliä ja tarttuu hampaisiin. Kolmas kerta toden sanoi, kaikki eri paikassa. Ei mulle kiitos.
Kakkonen: on pannukakkuja ja pannukakkuja. Niihin pitää laittaa tosi vähän jauhoja, muuten tulee se kengänpohja. Harva osaa tehdä hyvää.
En tiedä onko herkku, mutta viiliä en voi sietää.
En välitä sokeri- tai hillimunkeista, hillosta ylipäätään. Kaupan kekseistä vain muutamat maistuu ja en todellakaan tykkää mäkkärin halvoista purilaisista.
Toscakakku, graavilohi7, sienisalaatti
Mun täytyy myös kyseenalaistaa osterien hyvyys. Tykkään kalasta, mutta silti osterit eivät maistuneet.
Makuasioista ei kai voi oikein kiistellä, mutta enpä oikein itsekään lämpene pullalle tai kuivakakulle. Molemmat kuivia ja puisevan makuisia. Miksi ne ovat kenestäkään mitenkään erityisen hyviä? Runebergin torttu myös yksinkertaisesti pahanmakuinen. Myös marengit ovat aika mitään sanomattomia. Ehkä en vain ymmärrä mistään mitään.
Macaronit.