Thaimaalaiset naiset on jotenkin sympaattisia
Toivottavasti ne jotka ovat naimisissa suomalaisten miesten kanssa saavat hyvää kohtelua suomimiehiltä.
Äsken katsoin ikkunasta ulos kun suomal. mies ja thainainen ulkoiluttivat koiraansa ja pikkuruisen thainaisen pikimustat hiukset oli kiinni hainhampaalla °▼°
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka voi edes yrittää uskottavasti väittää, että thainainen tuo keskimäärin saman summan yhteiseen talouteen kuin suomalainen nainen? Osa thainaisista toki tienaa suomalaiselle perheelle. Siitäkin osa lähtee Thaimaahan. Vain tosi harva suomalainen vaimo joutuu avustamaan suomalaisia vanhempiaan ja sen lisäksi suomalaisen vaimon keskipalkka on thaivaimon keskipalkkaa merkittävästi suurempi.
Olet selvästi suomalainen nainen, kun parisuhteessa ainoa mikä sinua kiinnostaa on raha.
Minua kiinnostaa raha siinä mielessä, että en halua joutua laskemaan sitä liikaa enkä kinaamaan tai puhumaan siitä liikaa. Kun sitä on riittävästi, sen voi unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa raha siinä mielessä, että en halua joutua laskemaan sitä liikaa enkä kinaamaan tai puhumaan siitä liikaa. Kun sitä on riittävästi, sen voi unohtaa.
Niinpä. Siksi kannattaakin elämänkumppaniksi ottaa sellainen ihminen josta on iloa ja jonka kanssa tulee toimeen eikä miettiä hyökkääkö kadulla joku suominainen kimppuun ja haukkuu thaimaalaisen tyttöystävän.
Sympaattisia? Edessäpäin kyllä hymyilevät, mutta toisiin naisiin kohdistavat armotonta ulkomuotoarvostelua.
Tiedän koska lapseni olivat samassa päiväkotiryhmässä tälläisen naisen suomalais-thaimaalaisen lapsosen kanssa. Kotona sitten kuulin kuinka minulla oli paljon vikoja ulkonäössäni - ne oli käyty läpi siellä päiväkodn pihalla, thaikkulapsi kertoi äitinsä sanoneen ja uskonkin, sen tasoista kritiikkiä ei tule lapselta.
Vierailija kirjoitti:
Sympaattisia? Edessäpäin kyllä hymyilevät, mutta toisiin naisiin kohdistavat armotonta ulkomuotoarvostelua.
Tiedän koska lapseni olivat samassa päiväkotiryhmässä tälläisen naisen suomalais-thaimaalaisen lapsosen kanssa. Kotona sitten kuulin kuinka minulla oli paljon vikoja ulkonäössäni - ne oli käyty läpi siellä päiväkodn pihalla, thaikkulapsi kertoi äitinsä sanoneen ja uskonkin, sen tasoista kritiikkiä ei tule lapselta.
Kyllähän ne siellä saattavat kuittailla turistinaisillekin, että ovat norsuja jne. Mielenkiintoinen tapa kohdata asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Eli eivät tässä asiassa eroa mitenkään suomalaisista naisista. Oletko mahdollisesti uusi tällä palstalla? Täällähä on useita keskusteluita joissa kilvan haukutaan muita naisia mutta samaa ei uskalleta tehdä livenä vaan silloin ollaan mielinkielin.
24) jatkaa. Juu näinhän naiset ainakin Turussa tekevät- ainoa ongelma vaan, että se siirappisuus on läpinäkyvää ja vastapuoli arvaa mitä selän takana puhutaan kunhan ehditään. Mutta koomista tässä thai-asiassa oikeastaan on se, että tällä thainaisella itsellään on kasvoissa silmiinpistävän epämiellyttävä, minusta primitiivinen piirre. No siitä samasta piirteestä haukkui minua toistamiseen kotona lapsille. Ja minulla taas se piirre on samanlainen kuin muilla ns eurooppalaistaustaisilla. Ja muutenkin olin kuulemma "jotenkin ruma"- siihen taas ei tullut tarkempaa erittelyä. Eli summa summarum, luulen että ulkonäköpisteet olivat aika hyvät!
Vierailija kirjoitti:
Mutta koomista tässä thai-asiassa oikeastaan on se, että tällä thainaisella itsellään on kasvoissa silmiinpistävän epämiellyttävä, minusta primitiivinen piirre.
Ette vain tässä nyt suominainen puhuisi kakkendaalia thainaisesta hänen selkänsä takia? :-D
Haukut ja arvostelet muita siitä mitä teet itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta koomista tässä thai-asiassa oikeastaan on se, että tällä thainaisella itsellään on kasvoissa silmiinpistävän epämiellyttävä, minusta primitiivinen piirre.
Ette vain tässä nyt suominainen puhuisi kakkendaalia thainaisesta hänen selkänsä takia? :-D
Haukut ja arvostelet muita siitä mitä teet itse.
VOI EI, nyt jäin kiinni. Olit liian nokkela hoksaamaan ja katsomaan tarkoitusperieni taakse. Nolona poistun valheitteni kera takavasemmalle....Katsos puolustautuminen ei ole rikos ;), minä en sitä pahan puhumista aloittanut. Mutta- anteeksi jo etukäteen, osaat kyllä tyrmätä tämänkin.
Vierailija kirjoitti:
minä en sitä pahan puhumista aloittanut.
Olet sen verran syvässä kuopassa jo selittelyinesi, että älä kaiva enää syvemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sen verran syvässä kuopassa jo selittelyinesi, että älä kaiva enää syvemmälle.
Voithan aina ajatella, että yksinkertaisuus on hyve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan aina ajatella, että yksinkertaisuus on hyve.
Joskus kannattaisi vain sinunkin niellä ylpeytesi, tunnustaa olleesi väärässä ja lopettaa kaivaminen, kun olet jo pohjalla.
Thainainen ja suomalainen mies yhdessä on ihanin ja söötein ilmestys ikinä 🥰
Pekka Kataja meni juuri naimisiin thaimaalaisen Annyn kanssa. Aitoa rakkautta tuokin varmaan..... Onnea vaan.
Useiden vuosien ajalta kokemuksia monista thai-naisista. He eivät ainakaan ole sympaattisia muunmaalaisille, vaan he ovat sisäänpäinlämpiäviä. Heillä on oma kuppikunta, joista käsin he arvostelevat isolla porukalla muita niin selän takana, kuin päin naamaa.
Sieltä taas tyypillinen nainen jolta argumentointi loppuu niin aletaan haukkumaan muiden keskustelijoiden ulkonäköä tietämättä heistä yhtään mitään =)