Miten vietit vappuaattoa?
Ja mitä on suunnitelmissa vappupäiväksi? Juhlitko vappua vai vietätkö tavallista viikonloppua ilman vappuhömpötystä? 🎈🎉🌞🍩🍸
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Eilen ensin normaalit arkityöt; eläintenhoitoa, rakensin pätkän aitaa, moottorisahalla puita pieneksi. Sitten lähdin käymään poikieni luona ruokaa laittamassa, leipomassa ja lataamassa sähköiset älylaitteeni. Pientä siivousta siinä ja sitten pakkasin itselleni ruoat, munkit ja simat ja lähdin kotiin. Kotona toinen kierros eläintenhoitoa, sitten vähän puuhommia lisää ja pikku pätkä aitaa saunan lämmetessä. Saunaan, simaa ja munkkia, talon lämmitystä ja puolen yön jälkeen nukkumaan.
Tänään heräsin viideltä hoitamaan ensin omat eläimet, sitten lähdin poikien navettaan aamulypsylle ja juottamaan vasikat. Loppupäivän teen taas puita ja aitaa vuorotellen.
Miksi lataat älylaitteet, laitat ruokaa, leivot ja siivoat poikiesi luona? Eivätkö itse tee ruokaa? Vai eikö omassa kodissasi ole sähköä ruuanlaittoon ja älylaitteiden lataamiseen?
Eilen etätöitä kotona. Tänään olen ottanut ihan rennosti. Menen aikaisin nukkumaan, jotta herään klo 04 katsomaan uusimman Game of Thrones-jakson ennen töiden alkua :)
Eilen kotona perheen kesken :) käytiin ulkona ja syötiin munkkeja, juotiin simaa. Illalla sitten otettiin mieheni kanssa kuohuvaa, tänään vaan kotona olemista..
Kävin auttamassa vanhempia pihatöissä, kotona join yhden lonkeron ja nukahdin sohvalle.
Asuntoalueellamme on toimiva asukasyhdistys joka järjesti vappujuhlat lapsille ja aikuikuille. Siellä oltiin lähes kolme tuntia 16-A. Loput aika kotona tv:tä katselle mitä nyt aamulla käytiin kaupassa.
Eilen nukuin pitkään, sitten vanhemmilleni leipomaan munkkeja. Illalla kotiin, saunaan, munkkeja ja pientä suolasta miehen kanssa, muutama jakso lemppari sarjaa ja joskus 23 aikaa nukkumaan. Tänään 8 ylös, koiran kanssa pitkä lenkki, kaupassa käyty, nyt pientä siivousta ja grillailua :) rauhallista ja tasasta viikonlopun viettoa, olen raskaana ja ennen aikaiset supistukset vaivaa..
Normiviikonloppu. Haudalle vietiiin kukkia, ja nyt on vihdoin niin lämmin ja aurinko paistaa että pääsee kukkapenkkejä siivoamaan, toi piha on ihan hirveen näkönen.
Vietin synttäreitäni! Käytiin espalla ja ravintolassa syömässä, sitten baareissa oli kivaa. Hotellissa yötä ja aamupala pitkän kaavan mukaan. Kohta synttärilahvit kotona, mukava vappu!
Eilinen meni töissä, tänään miehen kanssa pitkä lenkki ja joogaa tiedossa 😜
Lenkkeillen koirien ja lapseni kanssa! N.25 km saatiin mittariin, huippu vappu oli ja on vieläkin. Kohta lähdetään sukuloimaan.
Eilen möllötin ja katselin telkkua, lapsille hain pizzat. Satoi kaatamalla. Tänään pitkä lenkki koirien kanssa kun on lämmin ja aurinkoinen päivä. Olen sairauslomalla vaikean masennuksen kanssa, pieni puuhastelu on tarpeeksi voimia vievää.
Nyt on vanhus hoidettu ja syötetty aamupäivän osalta, hyvin upposi parmesaanikana ja muusit.
Tiskille ja pyykinpesulle mars, vittu tässä mitään vieraita tarvittaisi ei hetken lepoa koko päivänä.
Sama