Mikä on sinun (teko)syysi lojua av:lla vappuaattona??
Itse olen ulkomailla eikä täällä vietetä vappua sen erityisemmin. Ja huomenna aikainen herätys. Ja koska av koukuttaa.
Kommentit (30)
Olen yrittäjä joten olin päivällä töissä, ja menen huomennakin. Ihan tavallinen ilta mulle.
En välitä vapusta, kun musta se on joko opiskelijoiden, vasemmistolaisten tai porvarien juhla, enkä identifioidu mihinkään noista ryhmistä.
Vappuhan on työn juhla, on siis järkevää viettää se työn parissa.
🇺🇦🇮🇱
En juhli kalenterin mukaan. Ei nyt ole minkäänlaista fiilistä. Juon iltateet, vien koiran ulos ja paneudun ihanaan Henning Mankellin tekstiin.
jsbe kirjoitti:
Ei ole kavereita.. Harmittaa kun eka vuosi yliopistossa ja kaikki ovat jossain juhlimassa, mutta itse kyhjötän kotona.
Mistäpähän luulet muiden niitä kavereita löytäneen? No niistä bileistä! Teidän ainejärjestöllä/laitoksella tms. on varmaan jotkut nettisivut tai fb-ryhmä. Sieltä katsot mihin mennään ja milloin. Ei niihin yleensä mitään henkilökohtaisia kutsuja lähetetä. Vielä ehdit mukaan! Jos et enää tänään jaksa, niin aamulla sitten :)
Päivän reissujen jälkeen...Väsyneeltäkin onnistuu täällä notkuminen.
Koukuttavaakin tämä on.
Nukkumaan iltapesun kautta tarviis saada itsensä kammettua 😴
Rehellisesti sanottuna parhaat vaput on ollu ne joilta en ole odottanut mitään ja jotka vietän kotona. Nytkin täällä sohvalla on mulla ihan oikeasti hauskaa. Mä nauran täällä näille jutuille, juon sivistyneesti pari kuppia, kuuntelen hyvää musiikkia. Ei ole parempaa vappua ollut ja tuskin tulee.
Koska pelto ei vielä kanna eikä paskaa voi levittää niin relaxaan vielä kotona ennen täysrähinää.
Vappu sinällään ei merkkaa juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuulu kirkkoon enkä noteeraa näitä turhia juhlapäiviä. Mulle vappu, juhannus, joulu ja pääsiäinen on ihan samanlaisia päivi kuin esimerkiksi maanantai tai tiistai.
Niin, vappuhan on se, kun Jeesus Kristus veti ekat lärvit taivaaseen astumisen jälkeen.
Heh heh. Ei pyhä Valborg sano mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuulu kirkkoon enkä noteeraa näitä turhia juhlapäiviä. Mulle vappu, juhannus, joulu ja pääsiäinen on ihan samanlaisia päivi kuin esimerkiksi maanantai tai tiistai.
Niin, vappuhan on se, kun Jeesus Kristus veti ekat lärvit taivaaseen astumisen jälkeen.
Heh heh. Ei pyhä Valborg sano mitään?
Tai itse asiassa kirjoitetaan näköjään Valburg.