Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sinun (teko)syysi lojua av:lla vappuaattona??

Vierailija
30.04.2016 |

Itse olen ulkomailla eikä täällä vietetä vappua sen erityisemmin. Ja huomenna aikainen herätys. Ja koska av koukuttaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olin aamulla töissä ja nyt väsyttää.

Ja koska menen huomenaamulla töihin.

Ja koska av koukuttaa.

Vierailija
2/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitsisin tekosyyn? Olen yksinäinen eikä minulla ole ystäviä, missä muualla olisin juhlien aikaan kuin kotona ja koneella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset jotka ovat nukkumassa… Sitä paitsi tapanani on ollut juhlia vappua aina vappupäivänä, ei aattona. Näin tänäkin vuonna. 

Vierailija
4/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muutakaan sitä tekisi? Mies lähti mökille ja minä jäin kahden kipeän muksun ja vauvan kanssa kotiin.

Vierailija
5/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa kaatoi viikon mittaan petiin suurimman osan suunnitellusta (pienestä) bileporukasta. Osa on taudin jäljiltä vielä voimattomia, osa parhaillaan flunssassa ja terveinä säilyneet pelkäävät tartuntaa.

Vierailija
6/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin iltavuorosta (hoitoala) ja huomenna taas aamuvuoro ja täytyy vähän nollata päätä. Ei mulla kummempaa syytä.. :)

Vierailija
7/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kavereita.. Harmittaa kun eka vuosi yliopistossa ja kaikki ovat jossain juhlimassa, mutta itse kyhjötän kotona.

Vierailija
8/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin viettää vappuni vain yhden ainoan tietyn ihmisen kanssa, ja kun en voi niin olen sitten yksin. Ryyppääminen ei kiinnosta eikä muiden örveltämisen katseleminen.

Vierailija
9/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kenelläkään ole tekosyytä olla täällä? En ole koskaan kuullut kenenkään sanovan olevan täällä jollain verukkeella tai tekosyyllä.

Vierailija
10/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhe, ollaan lisäksi toipilaina osa.

Vierailija
11/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jsbe kirjoitti:

Ei ole kavereita.. Harmittaa kun eka vuosi yliopistossa ja kaikki ovat jossain juhlimassa, mutta itse kyhjötän kotona.

Silloin kun itse opiskelin, niin info bileistä tuli ihan ilmoitustaululle / s-postilistalle ja sinne sitten menin mukaan. Niin varmaan muutkin on kaverinsa saaneet. Tuskin kaikilla (varsinkin jostain pohjoisesta tulleilla) on vanhat kaverit mukana. Eli huomenna vain ainejärjestön vappubrunssille mukaan.  

Vierailija
12/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi. Ei sekään kyllä este ole, ois sillä mummit ja kummit hoitamassa, jos vaan pyytäis, mutta minua ei vaan mihinkään kutsuttu... :D eli ilmeisesti lapsi on este kaikkeen. Mies on vielä töissä ja olen väsynyt, joten ihan kiva olla rauhassa kotona ja herkutella kun on joku "syy" :)

Vierailija
13/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietimme perheellä hauskan illan ystäväperheen järjestämissä lasten synttärikemuissa, jossa oli pöytä koreana ja aikuisille myös hieman kuohuvaa. Kaikilla oli kivaa, ja oli mukava palata ihmisten ajoissa kotiin, jotta lapsi pääsee yöpuulle normiaikaan. Mieluummin harrastan tämänkaltaista sosiaalista toimintaa kuin jossain baareissa käymistä, sitä sai kokea nuorempana ihan riittävästi.

Vierailija
14/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsät bileet, en tunne ketään enkä saa ihan heti kyytiä kotiin ;)

Vierailija
15/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma, surkea ja yksinäinen ihmispolo. 

Mitä sitä kaunistelemaan. 

Vierailija
16/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt roikun täällä taas aina vapaalla.. olen kotona, jonkun verran juotuna. Kohta nukkumaan, huomenna iltavuoro.

Eipi ystäviä.. puoliso kattoo lätkää..

Vierailija
17/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun myös ulkomailla enkä kyllä Suomessa asuessakaan juhlinut vappua yleensä mitenkään erikoisesti. Simaa ja munkkeja tekisi kyllä mieli :(

Vierailija
18/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ihan viimeisilläni, ei jaksa tehdä mitään erikoista. Plus miehen kanssa hirveä riitakin..

Vierailija
19/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu kirkkoon enkä noteeraa näitä turhia juhlapäiviä. Mulle vappu, juhannus, joulu ja pääsiäinen on ihan samanlaisia päivi kuin esimerkiksi maanantai tai tiistai.

Vierailija
20/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oon töissä eikä oo asiakkaita