Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksin kipeänä koko viikon

Vierailija
30.04.2016 |

Olen ollut viikon kipeänä. Mies ei ole kertaakaan käynyt kylässä. kaikki hänen kaverit ja muut on tärkeämpää. Ei ole paljoa edes soitellut ja kysellyt vointia. Tänään lähti taas kavereiden kanssa. Olen yksinäinen ja harmittaa olla vappukin yksin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranemisia sulle ja toivottavasti löydät tulevaisuudessa miehen, joka haluaa viettää aikaa sinun kanssasi!

Vierailija
2/4 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin sinun partnerisi, laittaisin aika-ajoin pieniä piritysviestejä, soittaisin työpäivän jälkeen, kysyisin voinko tuoda sinulle jotain (lukemista, lääkettä, syötävää jne.), tulisin käymään jos jaksaisit nähdä ja lukisin sinulle vaikka kirjaa tai auttelisin kämpän siivoamisessa.

Sinä palstailisit, että mies ei tajua jättää sinua rauhaan, kun haluaisit vaan sairastaa etkä jaksa seurustella ja ahdistaa, kun et ole kunnossa ja mies tuputtaa huomiota....

mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pitänyt kun joku ihminen roikkuu toisessa mutta kuulostaa ihanalta, jos mies soittelisi ja kysyisi tarvitsenko jotain nyt kun on itseltä veto pois. Vihjaisin jo monta päivää sitten että särkylääkkeet ja ruoka on loppu. Kävin sitten itse kaupassa ja apteekissa, anopin kyydillä tosin. Ja tämäkin ilta menee yksin. Harmittaa kun toisella ei tunnu olevan yhtään myötätuntoa. Olisin itse ollut joka päivä miehen luona auttamassa. Koska se mielestäni osoittaa välittämistä.

Vierailija
4/4 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä up date parempaan.