Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä tulit ensimmäisen kerran raskaaksi?

Vierailija
30.04.2016 |

Oliko vahinko vai toivottu? Piditkö lapsen vai minkä muun vaihtoehdon valitsit?

Itse 19v ja en ollut löytänyt minulle sopivaa ehkäsy keinoa, emmekä tykänneet poikaystävän kanssa käyttää kumia. Joten lapsi ei voinut olla mikään puhdas vahinko, mutta yllätyshän se silti oli..mutta ihana sellainen. Syntyy jo luultavasti kuukauden sisään. :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyit kun tulit raskaaksi kun harrastit seksiä ilman ehkäisyä. Great.

Kyllä tiedostin sen hyvinkin että saatan tulla raskaaksi. Ja molemmat oltiin sitä mieltä että ei siitä haittaakaan olisi. Emme vaan yrittäneet lasta esim. ovulaatioiden mukaan tarkasti, kuin jotkut joutuvat. Ehkäsyn lopetettuani 6 kuukauden päästä tulin raskaaksi. Mutta kuitenkin, kun testi näytti positiivista tuli yllättynyt olo! Miksi pitää aina tulkita väärin...

Ap

"Yrittäneet ovulaation aikaan niin kuin jotkut joutuvat."

Ei kukaan tule raskaaksi muulloin kuin lähellä ovulaatiota. Et sinäkään tullut.

Niin tarkoitin että kun jotkut yrittävät tosissaan lasta huonoin tuloksin. Ja sitten laskevat juuri ne tarkat ovulaatio päivät kalenterista ja ajoittavat eniten seksiä juuri siihen aikaan. Mittailevat aamulämpöjä ja kaikkea muuta selvittääkseen ne parhaat päivät tulla raskaaksi.

Ja vielä pakko lisätä kun ärsyttäää! Miksi muunsit sanomisiani "ovulaation aikaan", kun minä juurikin sanoin "ovulaation mukaan"..

:Dd

Ap

Vierailija
22/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tiedostin sen hyvinkin että saatan tulla raskaaksi. Ja molemmat oltiin sitä mieltä että ei siitä haittaakaan olisi. Emme vaan yrittäneet lasta esim. ovulaatioiden mukaan tarkasti, kuin jotkut joutuvat. Ehkäsyn lopetettuani 6 kuukauden päästä tulin raskaaksi. Mutta kuitenkin, kun testi näytti positiivista tuli yllättynyt olo! Miksi pitää aina tulkita väärin...

Ap

Niin tarkoitin että kun jotkut yrittävät tosissaan lasta huonoin tuloksin. Ja sitten laskevat juuri ne tarkat ovulaatio päivät kalenterista ja ajoittavat eniten seksiä juuri siihen aikaan. Mittailevat aamulämpöjä ja kaikkea muuta selvittääkseen ne parhaat päivät tulla raskaaksi.

Ja vielä pakko lisätä kun ärsyttäää! Miksi muunsit sanomisiani "ovulaation aikaan", kun minä juurikin sanoin "ovulaation mukaan"..

Ap

Heh, miten se siitä muuttuu :) No okei, sori ihan kauheasti. Olen kai vähän humalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

33-vuotaiaana, oli toivottu ja raskaus alkoi heti kun aviomieheni kanssa jätimme ehkäisyn pois. 

Ja hei, kumia ollaan käytetty koko parisuhteemme (nyt 8 vuotta) ajan, eikä kummankaan mielestä se ole mitenkään hankala tai vastenmielinen! Joten en tunne kovin paljon sympatiaa ihmisiä kohtaan, jotka eivät "tykkää" käyttää mitään ehkäisyä ja sitten seuraukset ovat mitä ovat...

Niin ja seuraukset siitä olivat meille juuri mukavat!! Halusinkin lapsia jo nuorena, mutta emme ruvenneet sitä tarkasti yrittämäänkään. Tottakai oltaisiin käytetty kumia tai jotain jos olis ollut nää seuraukset ihan kamalat..

Miks pitää tuomita, jos vaan ei olla käytetty ehkäsyä ja ollaan ajateltu että se tulee jos on tullakseen. Ja sitten tuun raskaaksi ja on meille onnen asia.

Ap

Vierailija
24/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaana. Toivottu lapsi oli, nyt 2-vuotias.

Vierailija
25/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotiaana, useampi vuotta lapsettomuutta ja hoidot takana, eli kovin toivottu ja iloinen asia oli. Toinen raskaus 30-vuotiaana. Mielellään olisi voinut aiemminkin toki lapsia saada, mutta toisaalta nyt olen paljon kypsempi henkisesti ja kun ei heti saanut mitä toivoi, niin osaa ehkä enemmän vielä arvostaa, miten ainutlaatuisia ihmeitä nämä lapset ovat, tämä on parasta aikaa elämässä. :)

Vierailija
26/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15-vuotiaana, vahingossa. En edes miettinyt lapsen pitämistä, vaan tiesin heti tekeväni abortin.

Minä tein teininä kaksikin aborttia ja yksi meni omineen kesken kai.

Lapset tein vasta yli 30 vuotiaana.

Vierailija
27/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Heh, miten se siitä muuttuu :) No okei, sori ihan kauheasti. Olen kai vähän humalassa.

Onhan se ihan eri asia. Ei nyt kovin vakava moka kuitenkaan. Ohis.

Vierailija
28/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Niin ite meinasin just sitä, kun siinä ovulaation mukaan katotaan ne parhaat päivät tulla raskaaksi. :) Ja juu tiedän että ennen sitä on parhaat päivät, mutta sekin voi heitellä eri ihmisillä. Ja siksi juuri sanoinkin että ovulaation mukaan, koska sitä en ite käsittänyt niin että juuri sillä sekunnilla kun ovulaatio tapahtuu, vaan se tarkoittaa minusta että suunnilleen niihin aikoihin.

Ap

Vierailija
29/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16v kenelle se vittu kuuluu?! vapaa maa.

Aggressiodefensseistäsi päätelen taitaa vähän hävettää ;)

Vierailija
30/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta silloin yritetään lasta, jos harrastetaan seksiä ilman ehkäisyä.

Itse tulin raskaaksi 27-vuotiaan 3kk ehkäisyn lopettamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän