Minulla on syöpä
Selkään sattuu taas. Menkat lähestyvät, mutta kyllä menkkojen loputtuakin on sattunut. Näen jo silmieni edessä diagnoosin ja vakavanaamaisen lääkärin.
Minulla oli tavoitteena vaikka ja mitä, mutta ei kai sitten. Vaikka olihan elämä usein tosi raskastakin.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mielikuvitussyöpä vai ihan oikea?
Oikea tietenkin, mutta en ole viitsinyt käydä vielä hakemassa diagnoosia. Tunnen sen sisimmässäni, että terveys oli ja meni.
Mullakin oli kaksi vuotta sitten, mutta nyt tuntuu että terveys on palannut. Ehkä sullekin käy niin. Jotain rankkaa elämässä, mikä tuon aiheuttaa?
En minä tiedä, onhan tässä kaikenlaista mutta ei se kai vitutus, väsymys ja stressi säteile selkään. Minulla on vain vahva tunne. Valmistaudun asiaan😌 Ei kai siinä ole mitään pahaa.
On siinä pahaa, hypokondria on sairaus=luulotauti. Kukaan ei väitä,että on syöpä,ellei sitä ole todettu. Jos väittää, on sitten muuta vialla.
No olen minä väittänyt monesti kuolevani ähkyyn, migreenikohtaukseen, menkkakipuihin, väsymykseen, paniikkikohtaukseen, pahaan flunssaan...
Tutullani oli laajalle levinnyt syöpä, eikä mitään oireita ollut.
Riippuu diagnoosista😌 Kaipa tämä tästä, en ole mitenkään superpohjalla, lähinnä stressi puskee aivoista läpi ja vituttaa yksi moka (ihmissuhteet), jonka yritin korjata mutta turhaan. Ei se ollut ehkä maailman suurin menetys, mutta en halunnut asioiden menevän ihan näinkään.