Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on syöpä

Vierailija
30.04.2016 |

Selkään sattuu taas. Menkat lähestyvät, mutta kyllä menkkojen loputtuakin on sattunut. Näen jo silmieni edessä diagnoosin ja vakavanaamaisen lääkärin.

Minulla oli tavoitteena vaikka ja mitä, mutta ei kai sitten. Vaikka olihan elämä usein tosi raskastakin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mielikuvitussyöpä vai ihan oikea?

Vierailija
2/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea tietenkin, mutta en ole viitsinyt käydä vielä hakemassa diagnoosia. Tunnen sen sisimmässäni, että terveys oli ja meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle.

Vierailija
4/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista vittu

Vierailija
5/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi. Pilkkaat niitä joilla oikeasti on syöpä tai muu vakava sairaus.

Vierailija
6/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Mutta tottahan se on, että jokainen lähtee täältä ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
7/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo on ne syöpäoireet niin mulla on sitten ollu viimiset 20 vuotta

Vierailija
8/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea tietenkin, mutta en ole viitsinyt käydä vielä hakemassa diagnoosia. Tunnen sen sisimmässäni, että terveys oli ja meni.

Älä viitsi. Ihminen ajattelee aina pahinta. Itsekin olen epäillyt monta kertaa, olen käynyt tutkimuksissa, ei ole ainakaan vielä. Tuo on naurettavaa. Sinulla ei ole syöpää, ellei siitä ole lääkärin vahvistamaa diagnoosia. Miehelläni koskee selkään, hänellä on lumbago eli noidannuoli.

Vierailija
9/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli kaksi vuotta sitten, mutta nyt tuntuu että terveys on palannut. Ehkä sullekin käy niin. Jotain rankkaa elämässä, mikä tuon aiheuttaa?

Vierailija
10/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli kaksi vuotta sitten, mutta nyt tuntuu että terveys on palannut. Ehkä sullekin käy niin. Jotain rankkaa elämässä, mikä tuon aiheuttaa?

Ap, pilkkaat tosiaan heitä joilla on todettu syöpä. Olet luulosairas, se sinulla on.

Vierailija
11/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se vakava diagnoosi tulee monesti ihan puskasta ja yllättäen. Ei välttämättä noin, että etukäteen tietää sairastavansa. Been there done that.

Kaikkein pahinta on se yllättävyys kun ei ole villeimmissä kuvitelmissakaan ajatellut, että sairastaisi/ voisi sairastua vakavaan sairauteen. Varsinkaan alle nelikymppisenä.

Vierailija
12/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja että minä olen joku yliluonnollinen olio, jolle ei tule syöpää koskaan? Suvussani on ollut syöpää, en pilkkaa ketään😌 RIP *eräs*.

Vierailija
13/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Jaa että

Vierailija
14/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä, onhan tässä kaikenlaista mutta ei se kai vitutus, väsymys ja stressi säteile selkään. Minulla on vain vahva tunne. Valmistaudun asiaan😌 Ei kai siinä ole mitään pahaa.

Vierailija
15/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi pelleillä vakavilla asioilla. Sain eilen syöpädiagnoosin ja et voi edes kuvitella, miltä minusta tuntuu.

Vierailija
16/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja että minä olen joku yliluonnollinen olio, jolle ei tule syöpää koskaan? Suvussani on ollut syöpää, en pilkkaa ketään😌 RIP *eräs*.

ÄLÄPÄ VÄÄRISTELE SANOJA. Sitten voit sanoa, että sinulla on syöpä, kun se on todettu ja vahvistettu lääkärin tutkimuksissa. Tällä hetkellä sinulla ei ole syöpää. Kehtaatko sanoa tuon jollekin tutulle, sinua katsotaan pitkäään. Mielikuvitus!

Vierailija
17/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo on ne syöpäoireet niin mulla on sitten ollu viimiset 20 vuotta

Olet sitkeä sissi😌

Vierailija
18/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä, onhan tässä kaikenlaista mutta ei se kai vitutus, väsymys ja stressi säteile selkään. Minulla on vain vahva tunne. Valmistaudun asiaan😌 Ei kai siinä ole mitään pahaa.

Mulla ainakin se stressi, huoli, suru, oman ajan ja liikunnan ja laadukkaan ravinnon puute säteili selkään, päähän, lonkkaan, kylkeen, jalkaan, korviin ja jopa veriarvoihin. Eli kun sulla elämä helpottaa muuten, kehokin alkaa taas palautua ja virkistyä. Onko valoa näkyvissä vielä tunnelin päässä?

Vierailija
19/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄPÄ VÄÄRISTELE SANOJA. Sitten voit sanoa, että sinulla on syöpä, kun se on todettu ja vahvistettu lääkärin tutkimuksissa. Tällä hetkellä sinulla ei ole syöpää. Kehtaatko sanoa tuon jollekin tutulle, sinua katsotaan pitkäään. Mielikuvitus!

En ole vääristellyt sanoja😌 sukulaiseni kuoli syöpään, en koskaan pilkkaisi asiaa. Tai mitään muutakaan vakavaa, miksi edes tekisin niin. Omituista.

Vierailija
20/24 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä pahaa, hypokondria on sairaus=luulotauti. Kukaan ei väitä,että on syöpä,ellei sitä ole todettu. Jos väittää, on sitten muuta vialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi