Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö kukaan oikeasti tulevaa puolisoaan vappuhumusta

Vierailija
30.04.2016 |

tai muista pakollisista ryyppäjäisistä?

Kun monet tuntuu sanovan sinkuille että mene ulos aina kun on tilaisuus (uusivuosi, vappu, juhannus, risteilyt, festarit, yms.), kun silloin siellä on kaikki eikä vain ne vakionaamat...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta moni nainen löytää lapsensa isän.

Vierailija
2/16 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kännääjän haluaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minä ole ryypingeistä koskaan miesystävää löytänyt. Ja pakko edelleen (joku muistanee) sanoa sitä samaa, eli että livenä on äärimmäisen pieni todennäköisyys löytää etsimäänsä, jos todella tietää, mitä haluaa ja mitä ei. Hyvin todennäköisesti se ihana mies, jonka kanssa vaihdetaan katseita ja päädytään juttelemaan on a) säätäjäpettäjäseurustelija whatever tai b) isä c) alkkis d) nuuskaaja e) pinnallinen f) täysin erilaiset elämänarvot omaava g) pinnallisissa sovelluksissa ympäri nettiä h) jne.

Nämä (ja monet muut) ovat ainakin minulle turn off. Netistä löytyy harvoin mutta löytyypä kuitenkin.

Vierailija
4/16 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne mitään puolisoa halua vaan seksikumppaneita.

Vierailija
5/16 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mä olen kyllä kavereita löytänyt ja sitä olenkin pitänyt tärkeämpänä.

Vierailija
6/16 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappumarsuli.

Vierailija
7/16 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä on tässä vuosipäivä vappuna, tavattiin kyllä koulussa mutta :D

Vierailija
8/16 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pikkujoulumies 💗

17 vuotta ollaan oltu yhdessä. Eikä kumpikaan olla kännääjiä.

Joku tuossa ylempänä sanoi että seksiseuraa ne vaan on vailla, ja pakko myöntää että siitä suhteemme alkoi. Seksi on kyllä edelleen hyvää 😊

Vierailija
9/16 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotta olen vappuheilani kanssa yhdessä onnellisesti elänyt, josta naimisissa kohta 7 vuotta.

Vierailija
10/16 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vappumarsuli.

Tulepas marsu tänne minun alle vappua viettämään

Vierailija
11/16 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään parin tiedän jotka vappuna tavanneet, muutaman vuoden seurustelleet ja joku aika sitten kihloihinkin menivät. Toinen osapuoli vaan kävi vieraissa viime vuonna muutamaan otteeseen, viihteellä silloinkin...

Vierailija
12/16 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin miesystäväni vappuyön pitkässä taksijonossa. Erottiin kyllä ennen seuraavaa vappua ja hyvä niin. Mutta mahdollista se on.

Vierailija
13/16 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin oman mieheni festareilla 5,5 v sitten. Oltiin molemmat aivan hirveässä humalassa ja päädyin ensimmäistä kertaa elämässäni "yhden yön suhteeseen", joka festareitten jälkeen jatkui facettamisena, puheluina, Suomen halki ajeluna... kun huomattiinkin että meillä on tosi samanlaiset mielenkiinnon kohteet ja haaveet. Nyt ollaan asuttu 4 vuotta yhdessä, 3 vuotta naimisissa, 2 lasta ja yhteinen talo maaseudulla. Alkutilanteesta huolimatta emme kumpikaan nykyisin juurikaan alkoholia käytä: humalassa ei ole kumpikaan ole ollut kertaakaan enää kolmeen vuoteen (viimeksi häissä, mutta silloinkaan ei pahasti kun haluttiin viettää ihan oikea hääyö juhlien jälkeen), mies käy pari kertaa kuussa naapurissa iltaa istumassa, mutta juo siellä silloin tavallisesti yhden, mutta maksimissaan kaksi olutta ja itse en pienten lasten vuoksi juo sitäkään vähää (kumpikaan ei halua lasten takia näyttäytyä humalassa tai haista alkoholilta). Mitä tahansa voi siis löytyä mistä tahansa, mutta tuuria tarvitaan.

Vierailija
14/16 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen miettinyt. Kävin baareissa/juhlin monia vuosia ja valtaosa miehistä etsii vain pelkkää seksiseuraa. En tunne yhtäkään paria, jotka olisivat tavanneet muualla kuin arjessa/netissä.

Vierailija
15/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen miettinyt. Kävin baareissa/juhlin monia vuosia ja valtaosa miehistä etsii vain pelkkää seksiseuraa. En tunne yhtäkään paria, jotka olisivat tavanneet muualla kuin arjessa/netissä.

Olen tavannut molemmat pidempiaikaiset miehet baarissa, toisen kanssa oltti yhdessä 2v, nykyisen kanssa kohta 13v.

Vierailija
16/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvimaasta löytyy vappuhumusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi