Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies luettelee huonoja puoliaan?

Vierailija
30.04.2016 |

Tutustuin mun mielestä ihanaan mieheen, mutta alusta asti mies on tuonut esille huonoja puoliaan. En ymmärrä miksi ja suhteesta ei sitten tullutkaan mitään. Tulkitsin ettei ollut kiinnostunut. Esimerkiksi kertoi olevansa lihonut ja käyvänsä salilla, harrastaneensa yhden illan juttuja, olevansa työtön, sittemmin tienaavansa vähän jne.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät halua asioiden perustuvan valheelle tai "muunnellulle totuudelle". 

Parempi se on kertoa heti mitä on, eikä niin kuin naiset, että kuvissaankin näyttävät ihan toiselta ihmiseltä kuin livenä. 

Ok, eli seuraavilla treffeillä kerron avoimesti itsemurha-aikeistani, onhan miehet kuitenkin realisteja, niin ymmärtävät nämä täysin ja osaavat arvostaa rehellisyyttäni sen verran, että kiireen vilkkaa ryntäävät kanssani naimisiin vielä kun ehtii.

Kuva liittyy:

https://lh3.googleusercontent.com/-PjcygtYvYYQ/U0jnEE3-nlI/AAAAAAAAsDE/…

Vierailija
22/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät halua asioiden perustuvan valheelle tai "muunnellulle totuudelle". 

Parempi se on kertoa heti mitä on, eikä niin kuin naiset, että kuvissaankin näyttävät ihan toiselta ihmiseltä kuin livenä. 

Ok, eli seuraavilla treffeillä kerron avoimesti itsemurha-aikeistani, onhan miehet kuitenkin realisteja, niin ymmärtävät nämä täysin ja osaavat arvostaa rehellisyyttäni sen verran, että kiireen vilkkaa ryntäävät kanssani naimisiin vielä kun ehtii.

Kuva liittyy:

https://lh3.googleusercontent.com/-PjcygtYvYYQ/U0jnEE3-nlI/AAAAAAAAsDE/…

Miksi menet ylipäänsä treffeille, jos aiot lopettaa maallisen vaelluksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kokenut samaa treffeillä... Toinen ilmiö on että mies kehuu itseään "olen toimitusjohtaja", "maanantaina esiinnyn, iso kauppa riippuu siitä", "työhöni kuuluu myös operatiivista toimintaa" ym paskaa.

Mutta sekä vähättely että ylikehuminen ei minun kokemuksien perusteella ole merkinnyt mitään. Miehistä ei ole kuulunut enää mitään. Olen päätellyt että miehet nyt vain ovat niin yksinkertaisia ja tykkäävät puhua itsestään. Hyvä merkki on jos mies on aidosti kiinnostunut sinun asioista.