Että ottaa päähän tuo mies..
miten se ei osaa edes yksinkertaisia asioita hoitaa.. pyysin eilen ostamaan kaupasta simaa ja munkkeja, niin mitä meni pölvästi tekemään? Osti jotain Olvin "simaa" ja 3 hikistä munkkia?? Ihan hyvin tiesi mitä simaa meillä juodaan ja olisi voinut vähän enemmän ostaa niitä munkkia...
Kommentit (10)
Jospa se vinkkas sulle, että se sima ei voi olla siiderin ohella maailman tärkein asia ja munkkejakin sulla on tullut syötyä ihan tarpeeksi, vyötäröä ei erota enää perseestä. Ja sä et vaan ymmärrä vinkkiä, rutiset av:lla kuinka tyhmän miehen olet saanut.
No, mä tein ämpärillisen simaa ihan itse omin kätösin. On tuolla kellarissa limupulloissa valmistumassa, vähän olen jo makustellut ja alkaa olla maku aika kohillaan. Että älkää kaikkia miehiä mollatko Olvi-siman takia. Malvialan ois kyl ollu parempaa jos kaupan simaa ois pakko juoda. Munkeista haaveilen vaan ihan muutoin.
.m
Miehesi on varmaan käynyt armeijan, ja odottaa täsmällisiä käskyjä, kuten: "Osta kymmenen possumunkkia ja Härtwällin Perhesimaa!"
Vierailija kirjoitti:
Jospa se vinkkas sulle, että se sima ei voi olla siiderin ohella maailman tärkein asia ja munkkejakin sulla on tullut syötyä ihan tarpeeksi, vyötäröä ei erota enää perseestä. Ja sä et vaan ymmärrä vinkkiä, rutiset av:lla kuinka tyhmän miehen olet saanut.
mee katkero lassukka takas kellariin, turhaa sä tuut tänne vihaamaan naisia..
Tosimuijanainen olis tehny itte munkit ja polttanu talon siinä samalla. Nii, pidä tunkkis.
Miehestä olen oppinut, että asiat pitää selvittää juurta jaksain kun menee esim.kauppaan tai tekee kotona jotain ns.naisten hommia ,jotka naiset luonnostaan osaa tehdä sillei 'hyvin'.
Kuka ostaa valmista simaa? Niin helppo tehdä itse, jopa laiskan mamman ( tai sitte sen saamattoman miehen)
miehet ei osaa yhtään mitään, nukkuis ulkona jos ei asuttais kerrostalossa..