Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suomalaismiesten yleensä pitäisi opetella homoilta?

Vierailija
30.04.2016 |

Ainakin parempaa silmää pukeutumiseen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja homot ei ole suomalaismiehiä vai? Mä olen käytännössä homo. Kertokaas nyt, mitä voisin mennä opettamaan suomalaisille heteromiehille? Matematiikkaa voin opettaa, mutta muuten itselleni ei tule mitään mieleen.

Vierailija
22/31 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja suomalaisnaisten ei tarvitsisi opetella mitään? Ai niin, anteeksi. Unohdin että persuämmä on täydellinen...:D

No kerro jotakin mitä suomalaisnaisten pitäisi opetella lesboilta niin voin oppia.

Vähän kaikkea. Lesbot ovat yleensä joka suhteessa sivistyneempiä kuin suomalaiset wt-naiset keskimäärin.

Onneksi molemmat - sekä lesbot että wt-naiset - ovat ihan hirveitä änkyröitä, vain eri tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja homot ei ole suomalaismiehiä vai? Mä olen käytännössä homo. Kertokaas nyt, mitä voisin mennä opettamaan suomalaisille heteromiehille? Matematiikkaa voin opettaa, mutta muuten itselleni ei tule mitään mieleen.

Opeta jotain, missä olet hyvä. Ei siinä sen kummempaa. Terveisin lihaa syövä heteromies.

Vierailija
24/31 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei okei, termit oli huonosti valittu, meni päin vittua. Unohtakaa koko juttu.

Vierailija
25/31 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opeta jotain, missä olet hyvä. Ei siinä sen kummempaa. Terveisin lihaa syövä heteromies.

Kerran opetin öljyvärimaalausta eräälle suomalaiselle heteromiehelle. Toiselle näytin, miten teltta pystytetään. Matematiikkaa opetin opiskelukavereille yliopistossa ja osa heistä oli heteromiehiä. Nythän mulle valkeni, että olen näköjään opettanut suomalaisille heteromiehille vaikka mitä. Terveisin vegaanihomo. Ehkä jatkan tällä linjalla, niin heteromiesten laatu paranee.

Vierailija
26/31 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni homo käyttäytyy sujuvasti ja kohteliaasti. Moni hetero voisi ottaa oppia.

Vierailija
27/31 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkätakia pitäisi opettaa kenellekään erityisesti mitään, jos on jollakin tavalla seksuaalisesti suuntautunut? En nyt ymmärrä yhtään apta.

Vierailija
28/31 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei okei, termit oli huonosti valittu, meni päin vittua. Unohtakaa koko juttu.

Vai menikö päin jotain toista elintä? ;)

Vierailija
29/31 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran opetin öljyvärimaalausta eräälle suomalaiselle heteromiehelle. Toiselle näytin, miten teltta pystytetään. Matematiikkaa opetin opiskelukavereille yliopistossa ja osa heistä oli heteromiehiä. Nythän mulle valkeni, että olen näköjään opettanut suomalaisille heteromiehille vaikka mitä. Terveisin vegaanihomo. Ehkä jatkan tällä linjalla, niin heteromiesten laatu paranee.

Ja nämä taidot ovat luonnollisesti seurausta siitä, että olet homo :D

Vierailija
30/31 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että naiset eivät ole vain potentiaalisia kumppaneita, vaan ihmisiä. Ihmisestä voi kiinnostua ja hänen kanssaan voi ystävystyä. 

Musta tää on vähän naiivia. Tiedän palvelualalla olevia homoja, joille se ystävyys tai "ystävyys" naisten kanssa on sosiaalista peliä, kun on sosiaalista silmää ymmärtää toisen heikkoja kohtia, saa suosiota. Ja siis kyllä, kaikki homotkaan eivät ole samanlaisia, mutta on näitä sosiaalisia pelurihomoja, joille ystävyys jonkun naisen kanssa tapahtuu myös siksi, että se pönkittää häntä, turvaa hänen asemaansa, tekee suositun..ei siis liity mihinkään sielun sympatioihin. (Niin, onhan heteroissakin pelurityyppejä, ei se homoihin liity.) Mutta siis mielestäni rajua yksinkertaistusta ajatella, että naisen ystävyys homon kanssa on tuhat kertaa vilpittömämpää ja aidompaa. Toki aitoja ystävyyksiä on myös ja olen toki sellaisiakin nähnyt.

Vierailija
31/31 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä taidot ovat luonnollisesti seurausta siitä, että olet homo :D

Ilman muuta. No ei, mutta kun aiheesta puhuttiin, niin kerroin omakohtaisen kokemukseni heteromiesten opettamisesta. Ties vaikka tuolla olisi erityistä arvoa, kun homo kerta opettaa. Pätevänä homona olen tietty opettanut kaikkia opetuksen tarpeessa olevia. En syrji ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän