Siis Mitä?! Onko HEL-NYC
banaanoitu palstalta?? Miksi ihmeessä?
Nyyh nyyh, sniiif.
Kommentit (27)
Eikä unohdeta ziljoonan maksanutta uniikkia timanttisormusta, sekä lentosekoiluita.
Finnairin bisnekseen pääsee vain tasokortilla jne.
Eli eiköhän tää tarina ole taputeltu. Saas nähdä koska seuraava ilmestyy...
Vierailija kirjoitti:
Vaipunut psykoosiin, lapset huostaanotettu ja lähipiiri ilmoittanut modelle. Että tälleen.
No ehkei nyt sentään!Tuskin lapsia otettaisiin huostaan onhan heillä isäkin suomessa mukana.Olisikohan helnycin vaari heittännyt lusikan nurkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän trollin tarinahan alkoi kyselyllä miltä alueelta NYC:ssä kannattaisi ostaa asunto, kun ei ole tuttua seutua mutta töiden perässä pitäisi ummikkona muuttaa 5:ksi vuodeksi tms. Taitaa olla poistettu jo se keskustelu kun meni niin uskomattomaksi valehteluksi. Käteiskauppaa olivat tekemässä ilman lainaa, kun tilillä oli "miljoonia" ja lisäksi tämä Hgin keskustan miljoonakämppä, joka oli siinä vaiheessa vielä ainoa kiinteä omaisuus, oli tarkoitus myydä lisärahoitukseksi jne. Siitä ilmeisesti innostui ja sekosi fantasiaansa pahemman kerran. Yhtäkkiä siellä olikin jo asunnot ja autot odottamassa.
Eikös se ollut joku raskaanaolevien tupakoimista käsittelevä keskustelu, jossa hän alkoi kertoa näitä juttuja siitä, kuinka hän itse on suorittanut kaksi akateemista tutkintoa parhain mahdollisin arvosanoin, vaikka äitinsä tupakoi kun odotti häntä ja mies on huippuälykäs, vaikka hänen äitinsä oli crackia polttava teiniäiti. Näillä kertomuksilla hän siis puolusteli odottavien tupakointia, vaikka itse oli muuttanut puhtaaseen vuoristoilmaan molempien raskauksiensa ajaksi.
Eikä kumpaakaan ollut tosiasiassa suorittanut. Psykologian tietonsa viittaa myös siihen ja siis tapansa puhua näitä "psykologisia" juttujaan, ettei välttämättä olisi opiskellutkaan sitä. Ainakaan kauaa.
Mies on kiihkeä ruokanatsi, mutta ostaa pienille lapsille karkkia, vaikka lapset eivät tunne karkkeja ja sokeri on pannassa. Noloin oli se suonikaskalulipsautus omalla nikillä siinä ketjussa jossa aloittaja, eli heluna itse oli mukamas nähnyt kaupassa. Eli kommentoi omalla nikillään , vaikka sen piti kommentoida omia juttujaan ilman rekkausta.
Jää jatkuvasti kiinni valheista, ja aina, ihan aina koittaa selitellä niitä sivukaupalla. Siinä onnistumatta.
Veikkauksia huomiselle.
"Näin Hel-Nycin perheen Tähtitorninmäellä! Tulivat kuolevan isoisän kanssa syömään lohikeittoa Porschella ja lapsilla oli mukana melonipalloja karkkien sijasta! Miehen kalu erottui housuista selkeästi ja Helunalla oli mukanaan hänelle itselleen tuntematon ryppyinen kaasulasku, jonka piti olla kirjanpitäjällä ja mielettömän kaunis miljardien hintainen uniikki timanttisormus! Kertoivat lentävänsä Kuun kautta ykkösluokassa BA:n lennolla takaisin New Yorkiin ensi jouluna, koska Finnairin bisneksessä ei ole muuta eroa turistiin kuin appelsiinimehu, eikä sinne pääse ilman Finnairin kanta-asiakaskorttia! Miehen housuissa oli litrakaupalla hyperspermaa ja kaikki naiset roikkuivat sen munassa kiinni! ". Saa jatkaa.
Eikös se ollut joku raskaanaolevien tupakoimista käsittelevä keskustelu, jossa hän alkoi kertoa näitä juttuja siitä, kuinka hän itse on suorittanut kaksi akateemista tutkintoa parhain mahdollisin arvosanoin, vaikka äitinsä tupakoi kun odotti häntä ja mies on huippuälykäs, vaikka hänen äitinsä oli crackia polttava teiniäiti. Näillä kertomuksilla hän siis puolusteli odottavien tupakointia, vaikka itse oli muuttanut puhtaaseen vuoristoilmaan molempien raskauksiensa ajaksi.