Sinä noin nelikymppinen nainen, voisitko kiinnostua noin 70-vuotiaasta miehestä?
Kommentit (28)
En voisi. Omien vanhempieni ikäinen. Erittäin luonnotonta.
En voisi. Ja presidenttiys olisi iso miinus myös.
Entä 70-vuotias naislaulaja ja nelikymppinen mies
Vain, jos olisi hirmu rikas ja silloinkin vain teoreettisesti, sorry.
No en voisi, paitsi jos mun suosikkiartisti olisi mua 30 vuotta vanhempi, niin ottaisin sen silloinkin. Tosin meillä on ikäeroa vain 10v, joten vastaus on no no!
Rahan, enkä maineen takia en koskaan naisi ketään, jota en todella rakastaisi, jos totta puhutaan.
Eikö sen ikäinen mies kelpaisi? Seitsemänkymppistä munaa en olekaan vielä päässyt maistamaan.
Siinä ihmisessä pitäis olla jotakin todella, todella erikoista, jotta pystyisin. Olen itse 40v ja tosiaan, isäni täyttää tänä vuonna 30v ja aika vaikea kuvitella senikäistä ja siinä elämäntilanteessa olevaa miestä elämänkumppanikseni.
Tuntuu kyllä ajatuksena todella kaukaiselta. En pysty eläytymään Haukion elämään edes leikkimielisesti. Mutta toisaalta, ei tässä ole oikein siinä asemassa että voisi arvostella. Itse kökin av-palstalla ja nypin naamaani ja Haukio tekee todennäköisesti jotain vähän järkevämpää.
En voisi, olen seksuaalisesti erittäin aktiivinen, en usko 7-kymppisen pysyvän tahdissani.
Vierailija kirjoitti:
Siinä ihmisessä pitäis olla jotakin todella, todella erikoista, jotta pystyisin. Olen itse 40v ja tosiaan, isäni täyttää tänä vuonna 30v ja aika vaikea kuvitella senikäistä ja siinä elämäntilanteessa olevaa miestä elämänkumppanikseni.
Siis isäni täyttää 70v, hyvä minä... Mut ymmärtänette pointin?
Ei kai se rakkaus ikää katso, mutta että lähtisi edes tutustumaan on joku 10 vuotta ikäeros lähtökohtaisesti maksimi... Jos sitten muuten oppisi toisesta tietämään enemmän, niin sitten elämä vie minne vie...
Voisin, mutta en presidentistä, koska minusta ei olisi edustuspuolisoksi. Haluaisin rennompaa elämää.
No olihan sillä Playboymiljonäärilläkin 16-vuotias vaimo. Tais ite olla 80 vuotias. Mikäs siinä jos kyrpä seisoo niin laittaa tiukkaan teinipimppaan paksua vanhaa tammea. Oooh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla 70-vuotiailla miehillä ei varmaan kuitenkaan ole sama elämäntilanne.
Mä nuolin parikymppisenä kuuskymppisen naisen pillua aamuun asti. Maistui paremmalta kuin nuoremmat.
Kyllä täältäkin tulee EI-ääni.
Ihan fysiologiset muutokset kehossa tuon ikäisellä ovat jo huomattavat. Takapuoli roikkuu (vaikka kuinka olisi maratoonari), rypyt naamassa, alahuuli kiiltelee kuivien huulien välissä.
Mutta jos tämän miehen on kohdannut jo aikaisemmin ja rakkaus vallitsee, niin toki sitten. Mutta puhtaalta pöydältä en oli sitten presidentti tai ei.
Tietysti presidentissä voivat kiehtoa muut jutut -- raha, julkisuus, turvattu elämä.
Mutta Haukion tapauksessa kai sitten sielujen sympatia? Ja ihan näin vanha Niinistö ei kuitenkaan tavatessa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla 70-vuotiailla miehillä ei varmaan kuitenkaan ole sama elämäntilanne.
Suurin osa on kuitenkin eläkkeellä.
No en. Ei kiinnosta presidentit, saatika vanhukset. Heh. Senki hassuliini. :)