Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on syömishäiriö, mistä apua?

Vierailija
30.04.2016 |

Viime keväänä onnistuin laihduttamaan 15 kg ja savutin normaalipainon ylärajan. Nyt huomaan lihoneeni 6 kg ja tiedostan että syömisensä on ihan sairasta, en vaan pysty lopettamaan. Syön, syön ja syön. Syön ihan liikaa ruokaa ja herkkuja ja syön myös salaa. Nyt kun ketään ei ole kotona aloin tekemään munkkeja, vaikka kukaan meillä ei edes niitä halunnut. Poika jopa kielsi tekemästä. Ja söin taikinaa reilun satsin. Samalla tiedoston koko ajan että en saisi tehdä niin mutten pysynyt lopettamaan. Ja munkkitaikina on nyt kohoamassa... Minäkö ne yksin syön. Ja tää nyt oli vaan yksi esimerkki. Edes se että muistan miten kovan työn tein viime keväänä ei jotenkin saa minua nyt toimimaan oikein. Mistä apua?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vähän samanlainen tarina. laihdutin 1,5 vuojessa hitaasti ressaamatta ja itseltäni mitään kieltämättä lähes 25kg. nyt tän vuojen puolella oon syöny ihan liikaa. takas tuli 3,5 kiloa ennenkuin sain otettua itteäni niskasta kiinni; oon tehny kovan työn laihtuessani ja olo on ollut paljon parempi, miksi ihmeessä tuhoaisin saavutukseni pikaruualla ja herkuilla?! noin yritän itselleni puhua kun syöminen meinaa lähteä lapasesta. yksin ollessa vaikemapaa kieltäytyä mutta onneksi kaapeissa ei herkkuja nykyään juuri olekaan, vielä pitää opetella syömään vähemmän oikeaa ruokaa. liikunkin aika paljon, kevät innostaa taas liikkumaan. en aio luovuttaa :) tsemppiä! äkkiä ne 6kg sulaa pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän