Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miltä tuntuu haluta

Vierailija
30.04.2016 |

vierasta naista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksijakoiset fiilikset; että joku voi sytyttää niin huolimatta siitä että olet jo varattu, se himon tunne on lähes julmaa sekä siihen liittyy samalla jatkuva taistelu ja paini sen asian kanssa. Tosin itselläni ei varsinaista pakottavaa himoa synny ilman myös jonkilaista ihastumista.

Jos taas toisaalta ajattelee päivittäisiä päässä vilahtavia ajatuksia kun näkee kauniita naisia niin ne on enimmäkseen vain ohimeneviä välähdyksiä ajatuksissa, virkistäviä sinällään mutta helppo ohittaa.

Tällä hetkellä tuntuu aika usein siltä että olisin ennemmin sinkku... mutta en haluaisi tuottaa tuskaa kumppanilleni joka minua selvästi kovasti rakastaa; onneksi meillä ei ole lapsia eikä hän taida niitä halutakaan. Joten vielä ainakin olen sinnitellyt uskollisena, vaikka kevät onkin rankkaa aikaa...

Vierailija
2/8 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap:n kysymyksessä mitenkään kohdisteta vain varatuille. Yhtä hyvin sinkku voi haluta vierasta naista. Tai tuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin turhauttavaa, koska sitä ei kuitenkaan koskaan saa :((

Vierailija
4/8 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksijakoiset fiilikset; että joku voi sytyttää niin huolimatta siitä että olet jo varattu, se himon tunne on lähes julmaa sekä siihen liittyy samalla jatkuva taistelu ja paini sen asian kanssa. Tosin itselläni ei varsinaista pakottavaa himoa synny ilman myös jonkilaista ihastumista.

Jos taas toisaalta ajattelee päivittäisiä päässä vilahtavia ajatuksia kun näkee kauniita naisia niin ne on enimmäkseen vain ohimeneviä välähdyksiä ajatuksissa, virkistäviä sinällään mutta helppo ohittaa.

Tällä hetkellä tuntuu aika usein siltä että olisin ennemmin sinkku... mutta en haluaisi tuottaa tuskaa kumppanilleni joka minua selvästi kovasti rakastaa; onneksi meillä ei ole lapsia eikä hän taida niitä halutakaan. Joten vielä ainakin olen sinnitellyt uskollisena, vaikka kevät onkin rankkaa aikaa...

jos olet ihastunut ja haluat tuota naista, niin pyöriikö tuo ihminen mielessäsi koko ajan? Fantasioitko hänestä?

Vierailija
5/8 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmäisintä siinä on se ettei sitä voi itse niin halutessaan kääntää pois päältä tilanteissa jolloin siitä on vain haittaa. Joku nainen päsähtää töihin nahkahousuissa niin KACHING! kuuluu päästä ja tietää että päivä taas pilalla. Pitäisi olla päälaella sellainen HaluSeis-hätänappi mistä voi nollata mielen.

.m

Vierailija
6/8 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/8 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos olet ihastunut ja haluat tuota naista, niin pyöriikö tuo ihminen mielessäsi koko ajan? Fantasioitko hänestä?

Kyllä pyörii mielessä, kyllä fantasioin tietysti. Ajattelen eri tilanteita missä voitaisiin olla vain kahdestaan ja suutelisin ensin ja... no, tilanne etenisi omalla painollaan kun kumpikaan ei enää malttaisi hillitä itseään.

Vierailija
8/8 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa miehet lisää tuosta himon tunteesta? millaista se on?