Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissa söi kengännauhan

Vierailija
30.04.2016 |

Aamuruokaa tarjotessa en huomannut, mutta nyt kun nousin ylös niin ilmaisesti tuo katti on syönyt miehen kengästä n. 20 cm pituisen pätkän. Pitääkö lähteä samantien eläinlääkäriin vai onko jotain kotikonstia? Kissa on ihan normaali oma itsensä, ei oksentelua tms.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä soittaisin eläinlääkärille ja kysyisin neuvoa. Toivottavasti kisulle käy hyvin.

Kiitos, toivotaan. Oon yrittäny soittaa, mutta kaikki linjat varattuna. Meidän oma ell ei viikonloppuisin ole auki. AP

Kerrohan sitten miten kävi kun asia on setvitty. Se on ikävää jos lemmikille käy jotain viikonloppuna ja eläinlääkäri on kiinni. Kokemusta on.

- Niin. Kaikkien lemmikillisten kannattaakin ottaa ylös kaikki alueella ja lähialueella päivystävät eläinlääkäriasemat aukioloaikoineen. Joka kunnallehan pitää olla 24h kunnaneläinlääkäripäivystys (eivät siis ilm. valvo vuorokauden ympäri, vaan hätätapauksessa soitettaessa sovitaan tapaaminen asemalle), ja olen itse käynyt eläinsairaalassa, jossa on vuorokauden ympäri -päivystys.

Vierailija
22/22 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kissa voinut vain katkaista palasen nauhasta ja leikkiä sen sitten jonnekin sohvan alle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla