Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautua alkoholisössötykseen

Vierailija
30.04.2016 |

Olen aina inhonnut sitä, että alkoholi muuttaa miesten persoonaa. Vaikka olisi kuinka muuten kiva mies, niin juodessa alkaa ihme sössötys ja ihan lapsen puhe. Se ei kyllä kohota miesten markkina- arvoa yhtään ja ei todellakaan tee mieli seksiä.

Miksi pitää juoda itsensä aina sellaiseen kuntoon. Opiskeluaikana se oli vielä normaalia, mutta mielestäni yli kolmekymppisellä ei

Ihan outoja kaikki jutut ja kannattaako niitä ottaa todesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hanki mies joka osaa juoda kohtuudella sitä alkoholia.

Vierailija
2/4 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sitä pitää kuunnella? Olen valinnut oman mieheni niin, ettei sellaista tarvitse kuunnella, ja kaverit voi jättää keskenään sössöttämään siinä vaiheessa, kun ei enää huvita kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viinan juonti muuttaa naistenkin käytöstä. Jos joku on juonut liikaa ja alkaa sössöttää rasittavasti, kertoo huonoja vitsejä, vajoaa itsesääliin, tilittää vanhoja ihmissuhteita, lainaa maailmankirjallisuutta ulkomuistista, väärin ja pitkällisesti, laulaa nuotin vierestä kovaa ja kertoo uudelleen samoja juttuja viiden minuutin välein, minä vain lähden pois/ vaihdan juttukumppania. Olen itsekin varmasti syyllistynyt kaikkiin noihin "synteihin" aikoinani.  

Muistui mieleen äitini kertoma juttu juhlista, joissa oli ollut tosi tylsäksi viinasta muuttuva työkaveri. Isäntäperheessä oli kiltti koira, joka laitettiin istumaan tämän sössöttäjän eteen ja hän sai sitten sössöttää koiralle sillä aikaa, kun muut pitivät hauskaa. :)

Vierailija
4/4 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yli 25 ikävuoden hengannut humaltuneiden kanssa. Vähän aikaa sitten kävin yhden keskustelun juopuneen ihmisen kanssa tai pikemmin yritin käydä. Se oli aika tuskallista.