Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että nuo pihit miehet v*tuttaa!!

Vierailija
29.04.2016 |

Olen itse mies, tehnyt kovia hommia nuoresta saakka ja korkeasti kouluttautunut, maailmaa nähnyt ja naisia rakastanut...

Onko todella niin, että miehet ovat niin urpoja että vaativat naisiltaan vuokraa takautuvasti, pummivat naisilta ruokaa ja ylipäätään elätyttävät itsensä niillä? Kuulostaa niin saakelin kornilta etenkin riitatilanteessa tai jossain huonosti meneillä treffeillä mies kostoksi tai muuten vaan kääntyy naisten rahojen puoleen. No tiedätte mitä meinaan. Helvetin miehet, teillä menee muutenkin päin persettä nykyaikana kun feministit vetävät mattoa alta ja muutenkin pallit on hävinneet jonnekin. Mutta olkaa nyt sen verran miehiä ja pitäkää ylpeytenne tuossa raha-asiassa! Älkää ostako naisianne, se on eri asia, mutta älkää nyt helvetti surkean egonne takia alkako vaatia naisiltanne vuokria takautuvasti tai bensarahoja tai muutakaan. Että menee hermot tuollaisten mulkkujen takia...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on nyt 2016

Vierailija
2/6 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nälkäinen!

Syö pizzaa ja kebabia 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa kahden tulot ovat suuremmat kuin yhden. Rahaa on kylvetty ja pihejä naisia järjestään elätetty ja kuluja maksettu.

Vierailija
4/6 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa köyhät ämmät, ja varsinkin tuollaiset jotka tekeytyy miehiksi tällä palstalla, kuten aloittaja.

Vierailija
5/6 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläpä mouhoo.

Tällekin on vahva perusta evoluutiossamme. Miehet ovat ihan sieltä luolamiesajoista saakka joutuneet varmistamaan, että syötävää on vielä ensi viikollakin.

Säästäväisyys lienee miehillä geeneissä. Ei tule mieleen "sikarikkaita" naisia, jotka eläisivät varakkuuteensa nähden ns. suu säkkiä myöden. Tällaisia miehiä taas löytyy kyllä - maailman rikkaimmista lähtien. Tokihan miehissäkin on tuhlaajia, jotka eivät huomista ajattele - vaikka ehkä pitäisikin.

6/6 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen perusjuntti, mutta en tiedä nolompaa kuin joku erikseen kahvien maksaminen ensitreffeillä tms. Jos mies on pyytänyt siis treffeille.. Ja täähän oikeastaan toimii kavereidenkin kanssa. Jos pyytämällä pyydän jotain kahville niin kyllä mä yleensä myös maksan. Tosin ukkojen kanssa se on lähinnä tappelua, että kuka saa maksaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän