Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies löi

Vierailija
29.04.2016 |

10 vuotta oltu yhdessä. Lapsiakin. Tunti sitten maailman turhin riita. Tosiaan päättyi siihen että mies löi avarilla poskelle. En nyt yhtään tiedä mitä pitäis tehdä. Onneks lapset ei nähneet. Ei olla ton jälkeen puhuttu sanaakaan.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tais arvata. Ei tullut anteeksipyyntöä.. Mies nukkui sohvalla..

Ap

Vierailija
22/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa itsellesi aika perheneuvolasta. Mies kontrolloi sinun käytöstäsi, kiroilu ei ole fiksua, mutta väsyneenä ja surullisena ei ole aina fiksu. Osanotot äitisi kuoleman johdosta<3 Sinulla pitää olla joku taho, jossa voit purkautua, ja toisaalta saat turvaa siitä, että joku tietää tuon kaaoksen mitä mukanasi nyt kannat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha leipoa nyt ap:n miehestä mitään väkivaltaista narsistia, jos aiemmat vuodet ollut ilman henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Nyt pitää vaan rauhassa puhua, että seuraavan kerran, kun ap vituttaa rankasti, mies painuu ulos puremaan kaarnaa ja tulee sisään vasta, kun ap rauhoittunut myös.

Eikös sullakin olisi anteeksipyydettävää, ap.

Vierailija
24/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te eroatte, ei ole mikäön pakko asua houdettavassa talossa. Näin ohiksena. Itse en näe tuossa syytä eroon vaan kasvuun.

Vierailija
25/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et odota toista lyöntiä ja anteeksi voi pyytää puhelimessakin. Häivyt lasten kanssa ja jätät miehen. Hyvin harvinaista että lyöjä on oikeasti pahoillaan ja jää yhteen kertaan. Älä ota sitä riskiä.

Älä myös kuuntele näitä jotka kertoo että keskustelkaa. Työkaveri teki näin, ja keskustelu päättyi siihen että työkaveri kannettiin ruumispussissa ulos ja mies käsiraudoissa (istuu tuomiota taposta). Ei mikään huumehörhö tai juoppo tai mustasukkainen. Eka lyönti, ei ollut aikaisemmin ollut edes henkistä väkivaltaa. Ei vain kestänyt, että vaimo ilmoitti että seuraavasta lähtee lasten kanssa pois.

Vierailija
26/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus keittää yli fyysisessäkin muodossa  sillä perusviilipytylläkin. Lyömistä on liikaa pidetty sellaisena kerrasta poikki -juttuna, jos muuten on kaikki mennyt hyvin. Jatkuva väkivalta tai sen uhka on tietysti eri asia. 

Meillä kävi samalla tavalla. Oltiin tosiaan oltu vuosikausia yhdessä ja kerran mies otti kasvoista kiinni, ei lyönyt mutta sain kunnon jäljet naamaani. Oli erittäin katuvainen ja annoin anteeksi. 

Koskaan ei enää tapahtunut näin. Yhdessäeloa kuitenkin jo 15 vuotta. Eli riippuu nyt paljon miehesi suhtatumisesta tekoon. Näkeekö sen ehdottoman vääränä vai oikeutettuna. 

Puhukaa siis asiasta. Mykkäkoulu ei auta mitään. 

Vierailija
27/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voishan talon myydä jos niin kävis, mutta en vois sitä lapsilta viedä. Ne rakastaa tuota pihaa.. Niillä on siellä kaikki. Ja myös mulla.

Luulen, jos pystytään nää pahimmat vuodet olemaan yhdessä, niin kaikki tasoittuu. Ollaan molemmat rauhaa rakastavia. Ja edelleen arvostan ja rakastan tuota urpoa. Ehkä "ansaitsin" pienen herätyksen, mutta en sitä tietenkään miehelle myönnä. Jotenkaan ei olisi energiaa käydä mitään vakavaa keskustelua, mutta voisin ilmaista asian viestillä.

Vien lapset koko päiväksi vapputorille ja mennään mun siskolle. Miehelle en sano mitään.. Paitsi viestin muodossa kun ehdin sellaisen rustata.

Olis mulla varmasti aihetta pyytää anteeksi, mutta haluan tehdä sen vasta miehen jälkeen, ettei tule oletus että lyöminen saa mut pyytämään anteeksi.

Ap

Vierailija
28/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutte niin saadaan kuulla että AP:n mies tappoi AP:n ja lapset. Älkää vinkuko ettei varoitettu. Ei minulta ainakaan heru sympatiaa sellaiselle joka voisi pelastaa itsensä ja lapsensa, mutta a) keksii koko ajan syitä miksei voi niin tehdä,  tai b) luottaa alistuneiden pahoinpideltyjen antamiin neuvoihin. Lapsia vaan käy sääliksi. No, Helvetissä on paikka vanhemmille, jotka eivät suojele lapsiaan.

Vierailija
29/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo voishan talon myydä jos niin kävis, mutta en vois sitä lapsilta viedä. Ne rakastaa tuota pihaa.. Niillä on siellä kaikki. Ja myös mulla.

Luulen, jos pystytään nää pahimmat vuodet olemaan yhdessä, niin kaikki tasoittuu. Ollaan molemmat rauhaa rakastavia. Ja edelleen arvostan ja rakastan tuota urpoa. Ehkä "ansaitsin" pienen herätyksen, mutta en sitä tietenkään miehelle myönnä. Jotenkaan ei olisi energiaa käydä mitään vakavaa keskustelua, mutta voisin ilmaista asian viestillä.

Vien lapset koko päiväksi vapputorille ja mennään mun siskolle. Miehelle en sano mitään.. Paitsi viestin muodossa kun ehdin sellaisen rustata.

Olis mulla varmasti aihetta pyytää anteeksi, mutta haluan tehdä sen vasta miehen jälkeen, ettei tule oletus että lyöminen saa mut pyytämään anteeksi.

Ap

Sitten sulla taitaa olla myös varaa palkata talkkari ja puutarhuri, jos et itse ehdi ja jaksa hoitaa.

(En tajua näitä prinsessoja, joilta puuttuu realiteettien hahmottamisen kyky.)

P.s. Jos nyt alat leikkiä jotain valtapelejä, turha odottaa parasta mahdollista lopputulosta. Alan kallistua miehesi puolelle näitä viestejä lukiessa.

Vierailija
30/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujuttu. Ap provosoinut. Sovitte riidan ja teette munkkeja. Hyvää vappua.

Vierailija
31/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehesi ei pyytänyt edes anteeksi. Ja näyttää muutenkin kontrolloivan sinua sairaalla tavalla. Sinulla ei selvästi näytä olevan oikeutta negatiivisiin tunteisiin. Olet varpaillasi jo ilman lyömistäkin. Nyt kun sinulla on surua ja vaikeaa, olet liian rasittava miehen kannalta.

Olen tosi pahoillani puolestasi. Ensin suru ja sitten vielä tämäkin. Olet todellakin puun ja kuoren välissä.

T. Nainen jonka mies antaa minulle oikeuden kaikkiin tunteisiin

Vierailija
32/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde pois! Voin sanoa että tulee lähes varmasti pahenemaan. Jaxuja<3

Vaikea uskoa, että alkaa yhtäkkiä sekoamaan ja väkivaltaiseksi, jos kymmenen vuotta jo olleet yhdessä ja tähän asti on ollut lyömättä (?), jos riitoja ollut. Tai olisi se kyllä todella outo persoonallisuuden muutos näin pitkän ajan jälkeen. Väkivaltaiset lyö heti alusta lähtien.

Vierailija
33/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä ihan oikea sika mieheksi. Ap:lla jo ennestään surua ja murhetta ja sitten oma mies lyö.

Lähde tosiaan päiväksi pois ja katso reagoiko mies mitenkään. Älä selittele mihin menet ja miksi. Pallo on nyt miehellä.

Vierailija
34/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään paikkaa mihin mennä edes. Äidin luo menisin lasten kanssa jos voisin. Nyt siellä on kylmä talo ja lapset jo nukkuu. Ehken vaan puhu miehelle enää mitään? En harrasta mykkäkoulua, mutta nyt ei ole mitään sanottavaa.

Ap

Aina löytyy joku paikka kun pitää lähteä. Minä tein sen virheen että uskoin anteeksi pyyntö anelut. Eka kerralla ex nainen löi lautasen päähän takaapäin. Säikähti miten liikahdin, oli todella lähellä että tulee refleksinä isku takaisin. En lyönyt vaan aloin pakata kassia. Sai sitten ruinaamalla jäämään. Pari vuotta niin sain kahvimotin takaraivoon, silloin ei riittänyt anteeksi pyynnöt.

Nämä jotka lyö tekee sen uudestaan. Nosta kytkintä äläkä jää katsomaan kuinka pahaksi se homma menee. Exsän temput oli kaikin puolin typeriä. Lyöminen oli jo väärin. Raukkamaista tehdä se takaapäin. Onneaan saa kiittää siitä etten lyö naisia enkä lapsia.

Vierailija
35/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokämmennellä läppäisyn lukisin pikemminkin sellaiseksi pysäyttäväksi eleeksi enemmän kuin varsinaiseksi lyömiseksi. 

Mikäli itsehillintä pettää kunnolla, mies lyö nyrkillä tai heittää päin seinää ym., joka voi vahingoittaa oikeasti. Eli minä en ainakaan tuollaisesta yksittäistapauksesta lähtisi eroamaan. Tietysti miehen anteeksipyyntö, häpeä ja katumus vaikuttaa asiaan. 

Jos on sitä mieltä, että johan akka hiljeni ja tämä tulee tarvittaessa toistaa, niin sitten on vakava paikka. 

Vierailija
36/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vaikuttaa tällaiselta tapaukselta, joka keksii vastaoinkäymisiä saadakseen huomiota. Eräs tyttöystäväni oli sellainen: Milloin oli äidillä syöpä ja milloin oli isä ajanut vakavan kolarin ja milloin hänet oli raiskattu. Sitten kun viikonloppuna meni käymään oli isän auto aivan ehjä eikä puhettakaan mistään kolareista tai äidin syövistä tai raiskauksista.

Vierailija
37/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP vaikuttaa tällaiselta tapaukselta, joka keksii vastaoinkäymisiä saadakseen huomiota. Eräs tyttöystäväni oli sellainen: Milloin oli äidillä syöpä ja milloin oli isä ajanut vakavan kolarin ja milloin hänet oli raiskattu. Sitten kun viikonloppuna meni käymään oli isän auto aivan ehjä eikä puhettakaan mistään kolareista tai äidin syövistä tai raiskauksista.

Ai ap keksi äitinsä kuoleman? just joo...

Vierailija
38/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän mies ole ollut AP:n äidin hautajaisissa. Mutta joo, ap vaikuttaa epäreilulta ja epäempaattiselta tyypiltä, jonka on periaatteellisista syistä vaikea kohdata mies avoimesti ja samalta tasolta. 

Kun omassa elämässäni oli valtava stressitapahtuma, sain pari tolkutonta huutoraivaria, jotka eivät tuntuneet lainkaan minulta itseltäni eli ymmärrän myös yksittäisiä ylilyöntejä, jos niistä otetaan opiksi puolin ja toisin. Meillä mies tajusi antaa minun olla rauhassa ja lopettaa provosoinnin kunnes sain taas itseni raiteilleen. 

Vierailija
39/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ap keksi äitinsä kuoleman? just joo...

Niin, jotta saisi sääliä ja huomiota täällä palstalla. Kaiki nämä jutu ovat luultavasti keksittyjä.

Vierailija
40/48 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan halusi lopettaa huutamisesi ja vittuilusi eikä keksinyt muuta keinoa kuin läpsäistä kevyesti. Elä tee tästä draamaa vaan tee kuten edellä ehdotettiin. Pyydä mies leipomaan ja paistamaan kanssasi munkkeja. Ja lapset mukaan. Illalla sitten menette lakanoiden väliin samaan sänkyyn toteamaan että olipa tyhmä riitelytapaus.