Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset suuttuvat jos heitä sanoo miniseksuaaleiksi?

Vierailija
29.04.2016 |

Kertokaas? Onhan se nyt selvää etteivät naiset ole kovinkaan seksuaalisia normaalisti joten miksi tuon asian ääneen sanominen herättää teissä niin kiivaita tunteita? Luuletteko että miehet jotenkin kiinnostuisivat teistä vähemmän tai olisivat vähemmän valmiita investoimaan teihin jos tajuaisivat ettei heteroseksuaalinen seksi ole kovinkaan interaktiivinen toimitus vaan lähinnä siinä nainen käy seksillä kauppaa miehen tarjoamista muista resursseista. Varmasti näin ei ole vaan miehet kiinnostuvat teistä ihan yhtä paljon vaikka tietäisivätkin naisten olevan miniseksuaaleja ja että te myöntäisitte tämän myöskin itse.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen minäkin haluaisin tietää.

Vierailija
2/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuollaiset väitteet eivät oikein liikauta. Orgasmini ovat parhaimmillaan tajunnanmenetyksen rajoja hipovia, ja resursseilla ei minun ole sinkkuna tarvinnut käydä ainakaan sellaista kauppaa, jossa maksuvälineenä olisi seksi. Yrittäjänä toki käyn kauppaa ihan joka päivä.

Käytä, hyvä ihminen, pilkkuja. Niitä saat n***ia sydämesi kyllyydestä, jos vaikka se elimellisempi versio on saanut sinut tuollaiseen siitä puhe, mistä puute -mielentilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se ei ole totta. Naisen seksuaalisuus sitä paitsi kulkee sykleissä. Ovulaation aikaan runkkaan / panen kolme kertaa päivässä ja noin viikkoa ennen menkkoja ei voisi vähempää kiinnostaa. Menkkojen alkamisen taas tietää vähän ennen siitä että seksi rupeaa kiinnostamaan.

Vierailija
4/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutu. Tuo on ihan totta. Onneks ei tarvi harrastaa sitä. :<

Vierailija
5/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun siitä tulee mieleen kääpiöt tai minimuna.

Vierailija
6/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...

Koska sinulla ei ole rahkeita arvioida toisen ihmisen seksuaalisuutta, oli tämä kuka hyvänsä. 

Paska provo on paska. 

Vierailija
7/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska letkautus, josta tulee vanhat ajat mieleen...Mutta ei kovin objektiivinen, koska seksuaalisuus on subjektiivinen kokemus ja yhtä hyvin voitaisi miesten sanoa olevan yliseksuaaleja. Naisten ja miesten seksuaalisuus on erilaista ja kieltämättä miehen perspektiivistä tuo miniseksuaalisuus on hyvä diagnoosi.

Vierailija
8/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että käytät termejä ihan väärin ja se on ärsyttävää.

Loppuosa -seksuaali viittaa seksuaaliseen suuntautumiseen, eli siihen, ketä tai mitä kohtaan tuntee seksuaalista halua. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, kuinka usein tai voimakkaasti sitä halua tuntee, tai kuinka usein harrastaa seksiä. Miniseksuaali kuulostaa siis henkilöltä, joka tuntee halua jotain minikokoista kohtaan. 

Opettele mitä sanat tarkoittavat niin herätät paljon vähemmän ärtymystä.

Vierailija
9/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Hauska letkautus, josta tulee vanhat ajat mieleen...Mutta ei kovin objektiivinen, koska seksuaalisuus on subjektiivinen kokemus ja yhtä hyvin voitaisi miesten sanoa olevan yliseksuaaleja. Naisten ja miesten seksuaalisuus on erilaista ja kieltämättä miehen perspektiivistä tuo miniseksuaalisuus on hyvä diagnoosi.

Odottelinkin hamsteripojua paikalle, kun koko termi on hänen keksimänsä. Nyt sitten viattomana vastailee itse itselleen :D. Vanhaa tuttua naisvihaa tämäkin taas. Miniseksuaali on halventava sana. Minä esim. olisin mielelläni vaikka sykliseksuaali, kuvaa paremmin mun seksuaalisuutta. Välillä olen kuin kissa pistoksissa kun panettaa niin, toisinaan taas ei vähääkään.

Vierailija
10/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tajuavat olevansa nillittäjän seurassa.

Vierailija
11/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh. Eikös tämä(kin) provo ole jo aika lailla loppuunkaluttu eli 0/5? Huonojen provojen erikoisohjelma jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...

Vierailija
12/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelinkin hamsteripojua paikalle, kun koko termi on hänen keksimänsä. Nyt sitten viattomana vastailee itse itselleen :D. Vanhaa tuttua naisvihaa tämäkin taas. Miniseksuaali on halventava sana. Minä esim. olisin mielelläni vaikka sykliseksuaali, kuvaa paremmin mun seksuaalisuutta. Välillä olen kuin kissa pistoksissa kun panettaa niin, toisinaan taas ei vähääkään.

Mitäs naisvihaa tuossa oli? Minähän sanoin että termi ei ole objektiivinen ja yhtä hyvin miehiä voisi sanoa yliseksuaaleiksi. Onko kaikki naisvihaa jos se on minun nimimerkillä kirjoitettu?

Vierailija
13/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hamsteripojulla on jokin sovellus, joka hälyttää hänet AV-palstalle alle viiden sekunnin, kun tänne ilmestyy sanapari "naisen seksuaalisuus" tai "kivesten pahoinpitely". Pitääpä joskus testata.

Vierailija
14/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin keksin miehen seksuaalisuudelle hienoja nimityksiä. Vaikka lääpintäseksuaali tai runkkuseksuaali tai uliuliseksuaali. Toki ihan subjektiivisina kokemuksina. Esim. ylläolevat näkökulmat voisi kääntää niin että naiset ovat asiallisseksuaaleja tai normaaliseksuaaleja tai enuliseseksuaaleja.

Vierailija
15/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutun kyllä. Tuntuu muutenkin siltä, että minussa on jotain vikaa kun olen niin paljon miestäni seksuaalisempi. Eli olen halunnut aina seksiä oikeastaan joka päivä. Mies ei kyllä pysy tahdissa mukana ollenkaan enää...

Vierailija
16/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sylkiseksuaali.

Vierailija
17/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs naisvihaa tuossa oli? Minähän sanoin että termi ei ole objektiivinen ja yhtä hyvin miehiä voisi sanoa yliseksuaaleiksi. Onko kaikki naisvihaa jos se on minun nimimerkillä kirjoitettu?

On.

Vierailija
18/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nainen omen niin seksuaalinen, että siinä on useimmille miehille liikaa. Myös minä rakastele mielelläni useita kertoja päivässä tai tunteja putkeen. Mun seksuaalisuuteni ei kuitenkaan näy ulospäin, kuten ei kenenkään muunkaan. Siksi tuollainen nimittely on todella loukkaavaa.

Vierailija
19/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue AP oma viestisi uudestaan niin löydät syyn sille miksi naiset eivät halua nussia sinua kuin velvollisuudesta tai säälistä.