Saatko orgasmin yhdynnässä ilman sormeiluja? Ikä ja asento?
Kommentit (36)
Ikä ei vaikuta, mies vaikuttaa.
40+ ja lähetyssaarnaaja nykyisen kanssa on takuuvarma O.
Saan aina useita, eikä asennolla ole väliä. Ikä 34
Saan ainoastaan silloin kun olen miehen sylissä.
^^ ikä 25. ja siis sylissä kasvokkain.
Vierailija kirjoitti:
Se ei paljon auta että emätintä stimuloi. :D Mutta suosittelen kokeilemaan vettä suoraan hanasta eli hana lorottamaan ja siihen alle makaamaan tai sähköhammasharjalla ilman harjaspäätä pikkarien päältä surisutat klittaan. Jos et saa orkkua niin johan on ihme!
Mulla kestää suihkulla orgasmin saaminen jotain 20-30 minuuttia. Ei ole rahaa kauhean usein lorottaa vettä niin kauaa. Ja itselle nimneomaan emättimen stimulointi tuottaa enemän seksuaalista nautintoa, eli yhdyntä on se juttu. Tuo suihkujuttu ei tunnu seksuaaliselta, vaikka siitä orgasmi tuleekin. Yhdynnästä en saa orgasmia, mutta se tyydyttää muuten seksuaalisesti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tainnu ymmärtää jotain väärin kun sjattelin olevani enemmistössä niiden naisten joukossa, jotka tarvitsevat klittakiihotusta yhdynnän lisäks. Kerran oon saanu ulman stimulointia. Mut en koe tätä ongelmana☺
http://www.vauva.fi/keskustelu/2505365/usein_kysyttyja_kysymyksia_seksi…
Olet ymmärtänyt aivan oikein, eli tutkimusten mukaan enemmistö eli 75 % naisista tarvitsee yhdynnän lisäksi muutakin yleensä klitoriksen kiihoitusta saadakseen orgasmin. Mutta kun otsikossa nimenomaan kysellään sellaisia jotka saavat orgasmin yhdynnässä niin sellaiset tietenkin vastaavat ketjuun enemmän kuin yhdynnästä orgasmia saamattomat. Tästä ilmiöstä johtuen vapaaehtoisten nettikyselyiden antamien tulosten luotettavuus on usein varsin kyseenalaista.
Saan. Kyljelläni, molemmat jalat miehen edessä vähän kuin istuisin. Mies polvillaan jalkojeni takana, nostaa usein päällimmäisen jalkani olkapäätään vasten. Se asento on enemmän tai vähemmän non stop orgasmia. Ikää kolmisenkymmentä.
69v Siitä vasta saa orkut ku mies tunkee tunkee sormet perseesee
25v. Saan miehen päällä ollessa, noin joka toisella yhdyntäkerralla. Helpoiten onnistuu niin että peruutan aika taakse ja lähes makaan miehen vatsan päällä ja siinä hierotan itseäni. Osuu kivassa kulmassa ;) Sanoisin kuitenkin että mieliala siihen vaikuttaa kaikista eniten.
Varmin tapa saada orgasmi on mies alla, nainen päällä. Sormilla hinkkaaminen ei auta yhtään muissa asennoissa. Nopeimmin tulen kun miehellä on tarpeeksi kokoa. Silloin onnistuu monta kertaa peräkkäinkin. Ikää 39.
Saan aina, takaapäin vähän liiankin nopeasti, alta minuutin yleensä. Normi mies päällä pystyn painamaan parikin minuuttia. M50
Kyllä, 42 v, lähetyssaarnaaja ja ratsastus toimivat parhaiten, jotkut muutkin. Mutta kyllä se asennon pitää olla sellainen, että klitoris jotain kosketusta saa. Käsiä ei kuitenkaan tarvita.
HEL-NYC kirjoitti:
Saan. Kyljelläni, molemmat jalat miehen edessä vähän kuin istuisin. Mies polvillaan jalkojeni takana, nostaa usein päällimmäisen jalkani olkapäätään vasten. Se asento on enemmän tai vähemmän non stop orgasmia. Ikää kolmisenkymmentä.
Voitko piirtää kuvan? En tajua asentoa.
Saan suunnilleen aina. 24v, lähetyssaarnaajassa helpoimmin. Helpoiten ja nopeiten onnistuu, kun jännittää reisilihaksia sopivan verran.
En saa. Menee vaan jyystämiseksi. Ei se pahalta tunnu, mutten pelkä emättimen veivaamisella laukeakaan.
Oleellisin puuttuu otsikosta: kuka miehistäsi.