Saatko orgasmin yhdynnässä ilman sormeiluja? Ikä ja asento?
Kommentit (36)
Aina kasvokkain saan. Ikää on 39, mutta ikä ei ole asiaan mitenkään vaikuttanut.
En. En ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa, enkä usko että koskaan tulen saamaankaan. :( N22
Kyllä, 18v ekan kerran varmaankin. Nyt olen 26v. Sama mies minulla ollut aina joten en tiedä miten toimisi muiden kanssa.
20v alkaen olen saanut ollessa miehen päällä. En mitenkään muuten millään tavalla.
Takaa, edestä, sivusta.. 45v. Saan monta kertaa.
Kyllä, 36 vuotta ja lähetyssaarnaaja. Mutta kuten kakkonen sanoo, iällä ei ole merkitystä, olen aina voinut saada orgasmin yhdynnässä.
En, enkä ole saanut mitenkään muutenkaan koskaan :(
N43
Vierailija kirjoitti:
En. En ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa, enkä usko että koskaan tulen saamaankaan. :( N22
Stimuloitko emätintäsi vibraattoreilla tai suihkulla?
Ekan orgasmin miehen kanssa sain n. vuosi sitten, yhdynnässä ekan kerran parisen kuukautta sitten. Vielä ei onnistu kuin päällä, mutta jospa joku päivä vielä. N39.
Se ei paljon auta että emätintä stimuloi. :D Mutta suosittelen kokeilemaan vettä suoraan hanasta eli hana lorottamaan ja siihen alle makaamaan tai sähköhammasharjalla ilman harjaspäätä pikkarien päältä surisutat klittaan. Jos et saa orkkua niin johan on ihme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, käytän ihan vain käsiäni. Jostain syystä saan orgasmin vain masturboimalla.
N22
Vierailija kirjoitti:
Takaa, edestä, sivusta.. 45v. Saan monta kertaa.
Mitä vikaa kun pitää alapeukuttaa?
Mä oon tainnu ymmärtää jotain väärin kun sjattelin olevani enemmistössä niiden naisten joukossa, jotka tarvitsevat klittakiihotusta yhdynnän lisäks. Kerran oon saanu ulman stimulointia. Mut en koe tätä ongelmana☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22
Sitten ainoa vaihtoehto on kokeilla olla masturboimatta. Kokeile olla vaikka 2 viikkoa ja katso tuletko herkemmäksi. Toki enemmänkin. Elämän laatuni on parantanut huomattavasti, kun lopetin masturboinnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22Sitten ainoa vaihtoehto on kokeilla olla masturboimatta. Kokeile olla vaikka 2 viikkoa ja katso tuletko herkemmäksi. Toki enemmänkin. Elämän laatuni on parantanut huomattavasti, kun lopetin masturboinnin.
Kiitos vinkistä, mutta eipä minulla ole miestäkään joten sama masturboida. :D
Erittäin harvoin, päällä ollessani. Uskon että vielä opin paremmaksi tulijaksi kätevissä tapahtumakonteksteissa!
N27
Ai naisten nofap trendaa??! Itse ainaki tulen helpommin jos olen sillä päällä uudestaan!
Kerro mihin tuun niin nuolen sulle orkun.oikeesti tai sitte suoritan vagina hieronnan.
Päällä ollessani tulen aina, usein monta kertaa. Muuten en juuri ollenkaan.
Saan. 32 vuotta. Lähetyssaarnaaja.