Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea ehtiikään reilussa puolessa tunnissa

Vierailija
29.04.2016 |

Makasin kylpytakissani sängyllä, söin pähkinöitä ja luin kirjaa. Mies katsoi jotain telkkariohjelmaa kalsareissaan. Oltiin tultu vähän aikaisemmin töistä ja piti mennä leffaan tai syömään, muttei oikein jaksettukaan. Siivotakin olisi pitänyt, muttei sitä viitsitty senkään vertaa. Ihanissa hälläväliä tunnelmissa siis.

Nyt olisi pitänyt olla joku piilokamera meillä ---- tytär soittaa. Hän oli just kaupungilla uuden poikaystävänsä kanssa ja ajatteli, että he tulisivat pistäytymään joskus vajaan tunnin päästä, käykö? Sanoin, että tottakai, nähdään kohta.

Pomppasin ylös sängyltä, juoksin miehen luo. Lähetin miehen kauppaan, onneksi pieni elintarvikeliike lähellä. Itse aloin hirveellä kiireellä laittaa hiuksia ja vähän meikkiä naamaan. Kun mies tuli kaupasta, hän alkoi siivota ja itse myös rynnien eestaas kuin heikkopäinen. Kauheella hosumisella saatiin olkkari nätiksi, keittiö kuntoon, katettua pöydälle juomista ja napostelevaa ja äkkiä pukeutumaan.. ! Kun olin vetämässä parempia farkkuja jalkaan, ovikello soi.

Toivotettiin tytär poikaystävineen tervetulleeksi ihan rennon oloisesti, ihan kuin just sohvalta nousseina :D

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi