Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkuraskauden kauheat oireet- onko normaalia?

Vierailija
29.04.2016 |

Plussa tuli toissapäivänä. Nyt kauhistuttaa onko tämä olo ja oireet normaaleja ja kauanko tätä kestää? Rinnat käsittämättömän kipeet, alavatsa-ja selkä jomottaa ihan hirmu kipeenä, yötä päivää, särkee niin etten saa nukuttua. Väsymys ja oksu olo aamusta iltaan. Huimaa. Ajatukset ei kulje. Masentaa. Jalkoja särkee. Minut laitettiin töistä terkkariin kun olin päällepäinkin niin sairaan näkönen. Kivut on pahinta. Pelkään, että tämmöistäkö on seuraavat 9 kuukautta vai onko menossa kesken? En kyllä tiedä, miten tämmöistä kestää pitemmän päälle, kun lääkkeitäkään ei voi käyttää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lääkäriin...ei täällä kukaan voi sun ololle mitään tehdä. Eikä voida tietää onko menossa kesken.

Vierailija
2/11 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan normaalia, mutta kannattaisi levätä ja käydä lääkärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuja mulla ei ollut, mutta kaikki muut sun luettelemat oireet kyllä. Olen ollut neljä kertaa raskaana ja ekat 5 kk on super rankkoja. Onneksi suurimmalla osalla pahoinvointi loppuu ennen 12. viikkoa.

Tsemppiä!

Vierailija
4/11 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaista viikolta 4 loppuun asti :D Että onnea koitokseen vaan. No ei vaan, ihan hyvin voi loppua jo aikaisemminkin, tuo on niin raskauskohtaista.

Vierailija
5/11 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin terveydenhoitaja neuvoi vaan kotiin lepäämään, eikä lähettänyt lääkärille. Täällä tuppukylässä en viikonloppuna päivystykseen pääse. Joo, kaikkeen muuhun olen raskaudessa vamistautunut, mutta näitä iipuja en ymmärrä eikä näitä meinaa oikein kestääkään.

Vierailija
6/11 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin terveydenhoitaja neuvoi vaan kotiin lepäämään, eikä lähettänyt lääkärille. Täällä tuppukylässä en viikonloppuna päivystykseen pääse. Joo, kaikkeen muuhun olen raskaudessa vamistautunut, mutta näitä iipuja en ymmärrä eikä näitä meinaa oikein kestääkään.

Ap

Vierailija
7/11 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo. Onko muilla kokemuksia. Ap

Vierailija
8/11 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu koko raskausaika pahoinvointia ja siihen päälle vielä huimauskihtaukset yms. Ei kivaa...

Vierailija
9/11 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huimauskohtaukset

Vierailija
10/11 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan alussa myös tosi kovat samankaltaiset oireet ja ne kestivät ehkä viikon, sen jälkeen meni pari viikkoa ja alkoi tosi raju pahoinvointi joka kesti monta kuukautta. :/ Riippuu ihan ihmisestä kuinka paljon oireita tulee, alkuraskauden ultraanhan voi mennä jos epäilyttää onko kaikki ok. Kovat kivut voivat viitata myös kohdunulkoiseen mutta voivat olla myös hyvin normaaleita.

20+6

Vierailija
11/11 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kohtuu kovaa nipistelyä alavatsalla ihan alkuviikoilla kaikissa raskauksista, mutta ei jatkuvaa kipua. Voisko sulla olla virtsatieinfektio? Jos sulla on ihan kovaa vatsakipua, joka jatkuu, lääkärin arvio vois kyllä olla tarpeen, voihan sattumalta saada vaikka umpparin, vaikka on juuri tullut raskaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan