Erakot hoi!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa todellakin vappu kun kaikki kysyy missä kaikki ystäväni ja kaverini ovat. Mutisen vaan jotain siihen sitten, koska en itsekään pysty käsittelemään asian todellista laitaa...
Et ole vielä erakko.
Vierailija kirjoitti:
Mulle erakolle vappu on ihan kamala, paitsi kotona. Ihmisiä on liikkeellä aivan liikaa!
Niin on. Jotenkin niitä oli jo tänään ihan pirusti liikkeellä ja en mä tiedä mitä ne vetää, mutta ristus ne oli rasittavia. Jotenkin sellaisia hysteerisen oloisia ja vappu on vasta tulossa. Kai ne sitten vetää koko viikonlopun ylikierroksilla? En kyllä ihmettele yhtään jos/kun sattuu ja tapahtuu jos jonkinlaista kun käytös on mitä on.
Oon aina yksin vappuna, tosin lapsen kanssa.
Poikkeuksena ne kerrat kun vanha tuttuni on kutsunut sinne.
En muista koska olisin oikein juhlinut vappua,
siitä on varmaan yli 20 vuotta.
Kaksin koiran kanssa. Ulkoilua ja lenkkeilyä ja sarjamaratonia, ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle erakolle vappu on ihan kamala, paitsi kotona. Ihmisiä on liikkeellä aivan liikaa!
Niin on. Jotenkin niitä oli jo tänään ihan pirusti liikkeellä ja en mä tiedä mitä ne vetää, mutta ristus ne oli rasittavia. Jotenkin sellaisia hysteerisen oloisia ja vappu on vasta tulossa. Kai ne sitten vetää koko viikonlopun ylikierroksilla? En kyllä ihmettele yhtään jos/kun sattuu ja tapahtuu jos jonkinlaista kun käytös on mitä on.
Housuihinsa paskovia ja kusevia haisevia känniääliöitä joka paikassa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa todellakin vappu kun kaikki kysyy missä kaikki ystäväni ja kaverini ovat. Mutisen vaan jotain siihen sitten, koska en itsekään pysty käsittelemään asian todellista laitaa...
Erakko vähän niin kuin haluaa loppupeleissä ollakin erakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Housuihinsa paskovia ja kusevia haisevia känniääliöitä joka paikassa liikaa.
Joo niin on, mutta nämä oli vielä ihan "normaaleja" ihmisiä ja selvinpäin mutta jotenkin ihan jengalla. Sellaisia teennäisen iloisia ja positiivisia mikä sitten lipsahti jo hysterian puolelle. Maireita hymyjä ja falskia tekonaurua, muka-mukavaa yhdessäoloa siinä nakkihyllyllä muiden samanlaisten kanssa. Joo ei näyttänyt aidosti hauskalta.
Työskentelen vanhusten parissa, olen epäsosiaalinen, introvertti ja erakko. Asukkaat ovat pitkälle dementoituneita, työssä ei tarvitse olla sosiaalinen, kunhan tekee perushoidot. Mutta aina juhlapyhinä ahdistaa, koska perheelliset ovat vapailla ja joudun pakosta yrittämään olla sosiaalinen ja järjestämään jotain ohjelmaa näille mummoille. Ahdistaa joka kerta, en osaa luontevasti pakotettuna olla "sosiaalinen". Tunnen oloni todella vaivautuneeksi, uskon myös,että asukkaat eivät viihdy, koska he huomaavat vaivaantuneisuuteni. Pomo ei halua ymmärtää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää vaihe menee vielä ohi. Jossain vaiheessa vielä nautit siitä, että saat viettää vappua yksin. Huh, ei tarvii mennä mihinkään ihmispaljouteen hulinoimaan!
Suistuisiko maapallo radaltaan jos kaksi erakkoa viettäisi yhdessä erakkovappua ilman joukkohälinää mutta ilman että olisi ihan yksinkään?
.m44
Vierailija kirjoitti:
Suistuisiko maapallo radaltaan jos kaksi erakkoa viettäisi yhdessä erakkovappua ilman joukkohälinää mutta ilman että olisi ihan yksinkään?
.m44
Ei varmaan, mutta entä jos niin kävisikin? Se ois maailmanloppu sitten?! Kahen erakon tähen!
Yksinpä täällä metsässä istuskelen. Tai on täällä tuvassa kissa ja kaksi koiraa seurana. Aamulla kävin pojille tekemässä ruuat ja paistoin munkit. Sitten kun oli valmista, pakkasin omat ruokani, munkkini ja simani ja tulin takaisin kotiin. Seuraavan kerran ihmisten ilmoille keskiviikkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.m44
Ei varmaan, mutta entä jos niin kävisikin? Se ois maailmanloppu sitten?! Kahen erakon tähen!
Jos niin kävisi niin niiden kahden erakon vastuulla olisi varmaan täräyttää maailma takaisin radalleen. Jollain rytmisellä liikkeellä.
.m44
Lasten kanssa. Olisin mieluiten yksin ( ovat jo isoja).
Vierailija kirjoitti:
Kissan kanssa.
🐺 ..😃 .,'😄 .. .😉