Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariutuminen oman "tasoisten" kanssa

Vierailija
29.04.2016 |

En oikeen ymmärrä käsitettä.

Olen normaalin näköinen, enemmän ehkä ruma kuin nätti, en taatusti kedon kaunein kukka.
Ylipainoa on jonkinverran, pidän huolen hygieniasta mutta en pakkeloi päivittäin. Pidän rennoista, mutta puhtaista ja ehjistä vaatteita. Pukeudun siis "epänaisellisesti", juhliin kyllä yleensä panostan.

En juurikaan käy kauneishoidoissa, kampaajalla ym. Suhteellisen vähän käytän rahaa ylipäänsä itseeni, paitsi harrastuksiin.

Miksi joku kokee sen vääräksi, että minä olen saanut sen korttelin ehkä parhaimman näköisen kollin?
Jos nyt pitäisi luokitella joku taso itselleni, niin saanko henkisestä tasosta lisäpisteitä?

Ihmisenä olen auttavainen, muut huomioonottava, hyvät käytöstavat omaava ihminen. En hauku muita, tai heidän valintojaan. Jokainen on tahollaan arvokas. Olen vaatimaton, rehellinen, rauhallinen ja panostan perheeni ja lähimmäisteni hyvinvointiin äärettömän paljon, se tekee minut iloiseksi.
En nalkuta, en yritä omistaa, en ole turhaan mustasukkainen, ja riitaa vältän viimeiseen asti.
Yleisesti ottaen olen todella positiivinen ihminen.

Voisiko joku näistä edellä mainituista asioista olla se miksi mieheni valitsi minut? Annan hänen olla oma itsensä virheineen ja hän minun.

Arvostakaa ihmiset itseänne enemmän, jos et itse tykkää itsestäsi niin ei voi kukaan muukaan. Ulkonäkö on häviävää, luonne ja rakkaus pysyy.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tainut aina tykätä itseäni "alempi tasoisista" miehistä. Tykkään keski-ikäisitä, isomahaisista miehistä joilla elämä näkyy naamassa. Itse olen alle 30v, nätti ja hoikka. En ole miettinyt miehiä eri tasoilla, tollaset miehet vaan on mun mieltymys. En tiiä sitten onko mun kaikki miehet ajatellu saavansa ylemmältä tasolta naisen.. Mulle ihan sama :)

Vierailija
22/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tainut aina tykätä itseäni "alempi tasoisista" miehistä. Tykkään keski-ikäisitä, isomahaisista miehistä joilla elämä näkyy naamassa. Itse olen alle 30v, nätti ja hoikka. En ole miettinyt miehiä eri tasoilla, tollaset miehet vaan on mun mieltymys. En tiiä sitten onko mun kaikki miehet ajatellu saavansa ylemmältä tasolta naisen.. Mulle ihan sama :)

Just noin! Katson ihan samoin naisesta. Joka on kiinnostava on tasokas, mua kiinnostaa sellaisen ulkonäölliseltä olemukseltaan rento ja ehkä vähän pyöreäkin nainen, näen hänet toimeliaana ja tasokkaana. Koulutus tai ei se ei tasoa muuta, samoin mitat. Mies 30v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Miksi joku kokee sen vääräksi, että minä olen saanut sen korttelin ehkä parhaimman näköisen kollin?

....

Ehkäpä kollisi on vähän tylsä, tyhmä tai kouluttamaton? Katsos kun toisille naisille muut ominaisuudet merkkaavat ulkonäön sijaan. Mutta taidatkin olla vielä nuori.

Vierailija
24/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

....

Ehkäpä kollisi on vähän tylsä, tyhmä tai kouluttamaton? Katsos kun toisille naisille muut ominaisuudet merkkaavat ulkonäön sijaan. Mutta taidatkin olla vielä nuori.

Tuollainen kateus mitä ilmennät katkeroittaa sinut hiljalleen kuin jokin henkinen syöpä. Ei kannata ihmetellä mikset saa ketään haluamaasi.

Vierailija
25/25 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies ei tavoittele niitä kaunottaria, koska ne naiset ovat vaativia monessa suhteessa. Helpompaa on tyytyä johonkin vaatimattomampaa pulleroon joka sitten palvoo ja palvelee miestään.

Tuossahan olisi kyse epätoivosta, kun pelkää ettei pysty pitämään kaunotarta tyytyväisenä. Ja naiset, "vaatimattomammat pullerotkin", aistivat epätoivon... eikö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi