Voisitko koskaan mennä kauneusleikkaukseen?
Kommentit (35)
Korjaisin roikkuvat silmäluomet. Tällä hetkellä vaiva on vaan esteettinen: meikki tuhrautuu sinne poimuihin ja muutenkin oon väsyneen ja ärtyisen näköinen. Ehkä tulevaisuudessa alkaa haittaamaan näkemistä, silloin viimeistään uskaltaudun leikkaamaan.
Jos ois varaa ja 100% varmaa että operaatio onnistuu, niin voisin vähän muotoiluttaa nenää ja ehkä ottaa pikkuisen täytettä rintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästän tällä hetkellä kahteen operaatioon: silikoneihin ja nenäleikkaukseen. Miksikö? Koska olen ruma ikisinkku, joka ei kelpaa.
Menisit leikkauksiin miesten takia?
AP
Kyllä. Nuo virheet ulkonäössäni ovat olleet syy sinkkuudelleni, joten en näe mitään syytä miksen hieman korjailisi muuttuakseni miehille kelpaavaksi. Itsetuntonikaan ei oikein kestä enää yhtäkään kritiikkiä ja haukkumista noista kehonosistani miehiltä.
Entäs ne muut isonenäiset ja pienirintaiset naiset? Heistä esimerkiksi minä en ole sinkku.
Sinkkuutesi syyt eivät ole ulkonäössäsi, vaan itsetunnossasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästän tällä hetkellä kahteen operaatioon: silikoneihin ja nenäleikkaukseen. Miksikö? Koska olen ruma ikisinkku, joka ei kelpaa.
Menisit leikkauksiin miesten takia?
AP
Kyllä. Nuo virheet ulkonäössäni ovat olleet syy sinkkuudelleni, joten en näe mitään syytä miksen hieman korjailisi muuttuakseni miehille kelpaavaksi. Itsetuntonikaan ei oikein kestä enää yhtäkään kritiikkiä ja haukkumista noista kehonosistani miehiltä.
Entäs ne muut isonenäiset ja pienirintaiset naiset? Heistä esimerkiksi minä en ole sinkku.
Sinkkuutesi syyt eivät ole ulkonäössäsi, vaan itsetunnossasi.
Nyt olet aivan väärässä.
Nenäni ei ole iso, vaan epämiellyttävän muotoinen ja rintani ovat keskikokoiset, mutta tubulaariset.
Menisin heti, jos olisi rahaa. Leikkauttaisin nenäni, joka rumentaa kasvojani aika paljon. Lisäksi vanhempana voisin mennä kasvojenkohotukseen tai leikkauttaa silmäluomet, jos niistä tulisi ongelma. Myös rasvaimu houkuttelee. Minulla on aina ollut kaksoisleuka, lisäksi vatsassa on läskimakkara, vaikka olisin muuten miten laiha tahansa.
Lisäksi juonteiden, arpien, luomien, häiritsevien karvojen, näkyvien pintaverisuonien ym. korjaaminen/poistaminen kiinnostaa. Nämähän eivät varsinaisia leikkauksia olekaan. Mutta sellainen muovinen ulkonäkö ei minua kiehdo. En siis haluaisi isoja rintoja, duckface-huulia tai Kardashian-peppua.
Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä myönteisemmin olen alkanut suhtautua kauneusleikkauksiin ja muihin esteettisiin toimenpiteisiin. Miksi ihminen ei saisi korjailla tai parannella sitä, mitä hänelle on annettu? Jokaisella on vain yksi elämä, ja minulla ainakin on kokemusta siitä, miten ulkonäön kohentuminen vaikuttaa positiivisesti itsetuntoon.
Jos silmistä tulee pienet siansilmät niin luomi-ja silmäpussileikkausta harkitsisin vakavasti. Sehän ei ole pelkästään kosmeettinen haitta.
Ja minulla on jo nyt kaksoisleuka eli jos se alkaa roikkua rinnuksilla niin kai jotain tarttee tehdä.
Olen ajatellut hankkia silikonirinnat. Omat luomut ovat nyt 70F(160cm/52kg), mutta haluaisin isommat. Kuitenkin jokainen, kenen kanssa olen tästä puhunut, on melkein vaatinut minua luopumaan koko ajatuksesta ja koko idea on ihan järjetön.
Meinasin odottaa ainakin 5v ja miettiä tätä asiaa kunnolla.
N17
Menisin, rintojen pienennykseen ja vatsanahan kiristykseen. Säästän rahaa kokoajan....
Kosmeettinen kirurgia eli plastiikkakirurgia, on jaettavissa kahteen pääryhmään: korjaavaan ja korostavaan.
Korjaavasta on kyse esim. palovammojen ihosiirretoimenpiteissä, epämuodostumien korjaustoimenpiteissä ja rintasyövän jälkeisessä poistetun rinnan uudelleenrakentamisessa. Korjaava plastiikkakirurgia on käytännössä aina samalla lääketieteellisesti vahvasti perusteltu, esim. palaneen ihon hikirauhaset ovat tuhoutuneet, jolloin ihosiirre on välttämätön terveydellisesti varsinkin laajoissa palovammoissa, jotta keho ei pääse ylikuumenemaan ja epämuodostumien korjaaminen saattaa olla kehon toiminnan kannalta välttämätöntä.
Korostavia ovat sitten tavan silikonirintatoimenpiteet, nenän uudelleenmuotoilu toivotunlaiseksi, kasvojenkohotus jne. Korostavissa toimenpiteissä riskit ovat huikeat, kun huomioi, että niillä ei ole tarkoitus parantaa sairautta, vaan ne perustuvat silkkaan turhamaisuuteen.
Korjaava on hyvä asia. Korostava on paitsi syntiä, myös lääketieteen etiikkaa ajatellen kyseenalaista toimintaa.
Korjaavaan toimenpiteeseen menisin, jos tuho olisi mittava. Korostavaan en tietenkään.
Jos olisi rahaa, menisin heti. Ottaisin botoxia ylähuulen ryppyihin, sekä täytettä huuliinu, jotka ovat onnettoman ohuet. Korjauttaisin kuluneet hampaani kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Mihin, miksi?
En leikkaukseen, mutta pienempiä toimenpiteitä voisin teettää, jos ne aineet mitä niihin käytetään olisi täysin varmasti turvallisia. Esimerkiksi jotain juonteiden täyttöä voisi jossain vaiheessa harkita. Muutapa ei nyt tulekaan mieleen.
Jos uskontoni ei kieltäisi, ottaisin rasvaimun, silarit ja peppuun rasvasiirron sekä huuliin hieman täytettä.
Vierailija kirjoitti:
Jos uskontoni ei kieltäisi, ottaisin rasvaimun, silarit ja peppuun rasvasiirron sekä huuliin hieman täytettä.
Mikä uskonto kieltää kauneusoperaatiot?
Jos olisi ylimääräistä rahaa, menisin heti suurennuttamaan rintani. Ei ne koskaan ole minkään kokoiset olleet, mutta kolmen lapsen imetyksen jälkeen on vielä vähemmän jäljellä... :/ Veritulppariskiä on omastakin takaa, mutta kyllä alaansa opiskellut ja kokenut lääkäri tietää miten/millaisella lääkityksellä homma olisi hoidossa.
Olen vanha ja rupsahtanut, mutta koska olin nuorena ns. "kaunis" tämä ulkonäkö riittää minulle nyt.Kuka vanhasta välittää? Ainoastaan siinä vaiheessa, kun toinen yläluomeni alkaa häiritä näkökykyä haen apua.Mutta kenties oma apu on jo silloin saatavilla.