Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko koskaan mennä kauneusleikkaukseen?

Vierailija
29.04.2016 |

Mihin, miksi?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis ylimääräistä rahaa niin menisin. Rasvaimu vatsaan ja reisiin ja tissit laittaisin, lähinnä kohotusta tarvin,en suurennusta. Ehkä nenän pienennys myös. Hampaat, ripset, kulmat, huulet lisäksi, mutta ne nyt ei ole leikkauksia. Huvin vuoksi.

Vierailija
2/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naamani ruhjoutuisi todella pahoin jossain onnettomuudessa, toki ottaisin vastaan plastiikkakirurgin palveluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, periaatteessa, mutta luulen, että se olisi loputon suo. Kun yhden paikan korjais, alkais toinen paikka näyttää repsottavalta. Mutta joo, haluaisin kapeamman nenän ja myös kohottaa roikkuvia silmäluomia.

Vierailija
4/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän tällä hetkellä kahteen operaatioon: silikoneihin ja nenäleikkaukseen. Miksikö? Koska olen ruma ikisinkku, joka ei kelpaa.

Vierailija
5/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, ja haluankin mennä, nenäleikkaukseen/nenänpään muotoiluun. En vain pidä nenästäni ollenkaan. En tiedä olenko sitten erityisen pinnallinen, mutten ole ikinä pitänyt nenästäni.

Vierailija
6/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin heti jos sellainen leikkaus olisi olemassa.

Nykytekniikalla en.

Vierailija
7/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin leikkauttaa roikkuvat yläluomeni.

Vierailija
8/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. En halua olla sellainen ihminen, jolle ulkoinen kauneus on niin tärkeää, että pitäisi itseään leikellä ja muokata saavuttaakseen lisää kauneutta. En halua näyttää siltä, miltä nykykauneusihanne käskee naisen näyttää. Haluan näyttää pelkästään omalta itseltäni omine virheineni.

Vierailija
9/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä. Mulla roikkuu silmäluomet, ne haluaisin korjata. Otsan uurteista haluaisin myös eroon. En tiedä mikä toimenpide se on? Joku siloittelu otsaan kuitenkin.

Vierailija
10/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästän tällä hetkellä kahteen operaatioon: silikoneihin ja nenäleikkaukseen. Miksikö? Koska olen ruma ikisinkku, joka ei kelpaa.

Menisit leikkauksiin miesten takia?

AP

Vierailija
11/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Olen käynnyt kerran ja menen toistamiseen jos ikääntyminen alkaa minua häiritsemään.

Vierailija
12/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä ulkonäöllä, joka on ainakin ihan ok, en voisi.

Voisin mennä, jos esim joutuisin johonkin onnettomuuteen ja ulkonäölleni tapahtuisi jotain kamalaa. Voisin myös mennä jos olisin synnynnäisesti niin ruma että se häiritsisi elämääni.

En tuomitse niissä käyneitä

Vierailija
13/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan vanhempana mennä johonkin luomenkohotusjuttuun, koska mulla on raskaat luomet, ja luulen että parinkymmenen vuoden päästä en näe mitään, jos ne alkaa roikkua...

Vierailija
14/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisit leikkauksiin miesten takia?

AP

Kyllä. Nuo virheet ulkonäössäni ovat olleet syy sinkkuudelleni, joten en näe mitään syytä miksen hieman korjailisi muuttuakseni miehille kelpaavaksi. Itsetuntonikaan ei oikein kestä enää yhtäkään kritiikkiä ja haukkumista noista kehonosistani miehiltä.

Vierailija
15/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Johonkin missä ei olisi suuria riskejä eikä tarvitsisi nukuttaa. Veritulppa voi aina tulla leikkausesta ja nukutus on riski. Kuoleminen ei kiinnosta.

Kokeilisin kyllä ensin kaikkea muuta mukavaa. Tällä hetkellä tosin en niin paljoa ole kiinnostunut, että laittaisin sellaiseen rahaa. Joten ehkä lottovoitolla sitten menisin radioaaltoterapiaan ja siihen missä rullataan piikkikammalla naamaa :D

Vierailija
16/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ja olen menossa uudelleen. Olen kohottanut rinnat: paras ostopäätös koskaan. Syksyllä leikkautan perunanenän pois. Sitten korjaan alaleuan hampaat oikomishoidolla, kosmeettista hoitoa sekin vaikkei plastiikkakirurgiaa.

Ihmettelenkin niitä, jotka paheksuvat plastiikkakirurgiaa mutta laittavat lapsensa oikomishoitoon. Täsmälleen samasta asiasta on kyse!

Miksi-kyssään vastaus: olen esteetikko. Näiden toimenpiteiden jälkeen olen ulkonäön suhteen ok. Tosin ennen pitkää hankin todnäk botoxia otsaan jos alkaa tulla ilme/sibeliusjuonteita, vielä niitä ei ole. Nasolabiaalijuonteet saatan myös täyttää jos alkavat vanhemmiten kovasti vajota.

Vierailija
17/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennytkin, viimeksi yläluomet.

Vierailija
18/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alan vanhana näyttään tosi rupsahtaneelta niin kyllä menisin leikkauttaan roikkuvat pois

Vierailija
19/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vooisin mennä vaikka heti huomenna. Haluaisin eroon tästä rakenteellisesta kaksoisleuastani. Menisin, vaikka pelkään neuloja ja nukutusta.

Minulla ei kuitenkaan ole rahaa leikkaukseen, mikä voi olla ihan hyvä juttu. Tuttavani kävi heltankorjauksessa, mutta minä en huomannut mitään eroa entiseen, paitsi kauheat verisenmustat tikit korvien takana.

Vierailija
20/35 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin mennä. Mulla roikkuu silmäluomet, ne haluaisin korjata. Otsan uurteista haluaisin myös eroon. En tiedä mikä toimenpide se on? Joku siloittelu otsaan kuitenkin.

Otsan uurteista pääsee ihan botox-pistoksilla eroon, ei ole edes kovin kallista (muutamia satasia) mutta hoito pitää uusia vuosittain. Menen heti jos alkaa näkyä vekkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi