Onko koolla väliä?
Mitä mieltä on muut foorumilaiset, että onko sillä miehen peniksen koolla väliä?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
En klikkaa tuolle sivulle, voisitko tiivistää mitä siellä kirjoitetaan?
Siellä on vain linkki tähän videoon.
Totta kai koolla on väliä. Myös sen vastakappaleen. Lisäksi tulevat preferenssit, kuka pitää mistäkin. Joku pitää a-pisteen stimuloimisesta, joku ei pidä yhdyntää kovin tärkeänä ollenkaan. Joku haluaa ottaa suihin, joku tykkää lähinnä anaaliseksistä.
Ei ole mitään yhtä oikeaa kokoa.
HEL-NYC kirjoitti:
Totta kai koolla on väliä. Myös sen vastakappaleen. Lisäksi tulevat preferenssit, kuka pitää mistäkin. Joku pitää a-pisteen stimuloimisesta, joku ei pidä yhdyntää kovin tärkeänä ollenkaan. Joku haluaa ottaa suihin, joku tykkää lähinnä anaaliseksistä.
Olet jäljillä: mikäli on ihmistyyppi, joka hakee aina parempaa, päätyy norsuun. Mikäli on ihminen, jolle kelpaa sillä hetkellä hyvä - ja osaa pitää sitä hyvänä myös jatkossa, kelpaa pienempikin.
Kaikkein eniten on väliä naisen perseen koolla. Myös muoto on tärkeä. Jos ne ei ole kohdallaan niin ei kiitos.
On ihan samalla lailla kun miehille on väliä naisten tissien koolla ja vaginan ulkonäöllä.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Olet jäljillä: mikäli on ihmistyyppi, joka hakee aina parempaa, päätyy norsuun. Mikäli on ihminen, jolle kelpaa sillä hetkellä hyvä - ja osaa pitää sitä hyvänä myös jatkossa, kelpaa pienempikin.
En ole samaa mieltä. Ihmisillä on erilaisia kokoja ja preferenssejä.
Itse pärjäisin pienikaluisenkin miehen kanssa, jos hän olisi innokas käyttämään suutaan ja käsiään (vaatimus myös isokaluiselle). Tunnen naisia, jotka haluavat mahdollisimman isokaluisen miehen, joille yhdyntä ja jopa kivulias täysi olo on tärkeintä seksissä. Miehelleni ei kelpaisi pienivaginainen nainen, vaan tarvitsee suuremmanpuoleisen. Minä taas en tiedä edes kelpaisinko minä pienikaluiselle, vaan hän voisi haluta naisen, jolla on pienempi vagina, ellei hän ole kaikkein kiinnostunein anaaliseksistä.
Niin moni asia vaikuttaa niin simppeliltä tuntuvaan asiaan.
Saman verran kuin naisen ulkonäöllä
No. virallinen vastaukseni on että ei ole. Ja seksielämä on ja voi olla todella tyydyttävää miehen kanssa jolla on pienempi penis. Sillä ei arkisen nautinnon kannalta ole mitään väliä ainakaan itselleni, eikä vaikuta rakkauden ja kiintymyksen määrään. Mutta välillä kyllä tulee ikävä sitä tunnetta, kun on isompi tavara sisässä.. eikä voi kuin ajatella, että sitä tunnetta ei sitten tunne enää koskaan, yksiavioinen kun tahdon olla. Eli olen vain ajattelematta asiaa. Miehelläni penis on kyllä joku 14 cm erektiossa, että ihan hyvin sillä pärjää, on niitä pienempiäkin. Mutta välillä tuntuu että menisi kyllä pikkuisen paksumpi ja pidempikin, aijjai. Mutta en nyt ajattele sitä. Kai se on sama miehillä, että kiva että nainen olisi vähän tiukempi välillä.. mutta ei haittaa oma kumppani jolla ei se tiukin olekaan.. luulen.. tai mistä minä tiedän miesten ajatustenjuoksua..
Vierailija kirjoitti:
No. virallinen vastaukseni on että ei ole. Ja seksielämä on ja voi olla todella tyydyttävää miehen kanssa jolla on pienempi penis. Sillä ei arkisen nautinnon kannalta ole mitään väliä ainakaan itselleni, eikä vaikuta rakkauden ja kiintymyksen määrään. Mutta välillä kyllä tulee ikävä sitä tunnetta, kun on isompi tavara sisässä.. eikä voi kuin ajatella, että sitä tunnetta ei sitten tunne enää koskaan, yksiavioinen kun tahdon olla. Eli olen vain ajattelematta asiaa. Miehelläni penis on kyllä joku 14 cm erektiossa, että ihan hyvin sillä pärjää, on niitä pienempiäkin. Mutta välillä tuntuu että menisi kyllä pikkuisen paksumpi ja pidempikin, aijjai. Mutta en nyt ajattele sitä. Kai se on sama miehillä, että kiva että nainen olisi vähän tiukempi välillä.. mutta ei haittaa oma kumppani jolla ei se tiukin olekaan.. luulen.. tai mistä minä tiedän miesten ajatustenjuoksua..
Kyllä tuo 14 taitaa olla jo parempaa keskiluokkaa, mutta en kyllä jatkuvassa käytössä tuohon vielä tyytyisi, vaikka olisi nättikin. Viisi senttiä lisää niin sitten olisi täydellinen.
Ei, jos on iso tai isohko.
Poikkeuksiakin naisten joukosta varmasti löytyy, mutta nämä ovat sitten todellakin poikkeuksia.
Ennen itsekin oletin, että ei sillä niin pahemmin ole merkitystä, mutta kaikki kokemukset tosielämästä puhuvat toista kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo 14 taitaa olla jo parempaa keskiluokkaa, mutta en kyllä jatkuvassa käytössä tuohon vielä tyytyisi, vaikka olisi nättikin. Viisi senttiä lisää niin sitten olisi täydellinen.
Juuri näin. Nämä pienet (alle 16 cm) kun tuntuvat järjestään olevan myös ohuita kuin nakkimakkarat.
Onko peniksen koolla väliä?
On, ilman sitä se olisi penisen ja se kuulostaa Peni-nimisen koiran hellittelymuodon omistusmuodolta
"Tule tänne, Peniseni, mami laittaa ruokaa kulhoosi. Kas tässä Penisen ruokakulho..."
Niin... naisillahan on pilluja joka lähtöön. Vaimollani on suhteellisen löysä,pitkä,märkä ja mukava hangattava. Rakastajattarella tiukka,vaatii harvakseltaan pantuna aina pikkuveli vuorokauden lepoa sen takia. Jotain löysän ja piukan väliltä kun olis niin tekis nannaa. T:insinööriherrasmies
Ei se pituus vaan paksuus ja miten sitä käyttää...
En klikkaa tuolle sivulle, voisitko tiivistää mitä siellä kirjoitetaan?