Muistatteko Talo-ohjelman?
Tuli mieleen 2005 esitetty ohjelma talo, jossa pariskunnat rakensivat omakotitaloa porukalla ja yksi pariskunta tämän talon sitten voitti. Mitäköhän tälle pariskunnalle kuuluu? Olin vielä todella nuori kun ohjelmaa katsoin, mutta muistelen että oli aivan mukava ohjelma, ja minun suosikkini voittivat :)
Kommentit (9)
Homopari oli siinä remonttiohjelmassa ja voittivatkin sen. Unelmakämppä oli sarjan nimi.
Mäkin muistan ton :)
Sitten oli se yks remonttiohjelma, missä asukkaat raahas kämpästä roinaansa jätelavalle ja saivat sitten remonttiryhmän tekemään asunnolle ihmeitä
Vierailija kirjoitti:
Sitten oli se yks remonttiohjelma, missä asukkaat raahas kämpästä roinaansa jätelavalle ja saivat sitten remonttiryhmän tekemään asunnolle ihmeitä
Luukusta lukaaliksi? Ne sai remppabudjetin sen mukaan, kuinka paljon kamaa roudattiin jätelavalle eli mielestäni aika kyseenalainen konsepti. Ja siinä ohjelmassahan oli myös tosi-tv:n yksi legendaarisimmista kilareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luukusta lukaaliksi? Ne sai remppabudjetin sen mukaan, kuinka paljon kamaa roudattiin jätelavalle eli mielestäni aika kyseenalainen konsepti. Ja siinä ohjelmassahan oli myös tosi-tv:n yksi legendaarisimmista kilareista.
Mikä jakso mulla on jääny välistä 😂
Oliko se se manga-tytön asunnon muodonmuutos se kilahdusjakso? Vai muistelenko eri ohjelmaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Oliko se se manga-tytön asunnon muodonmuutos se kilahdusjakso? Vai muistelenko eri ohjelmaa? :D
Luukusta lukaali Kamilla:
Varmaan ainoa rehellinen kohtaus missään sisustusohjelmassa :D
Mikä ohjelma se oli, missä kolme (?) paria remontoi kerrostaloasunnot (?) vai oliko ne peräti talot? Se yhden pariskunnan nainen on ollut myöhemmin jossain sisustusohjelmissa, olisiko alkanut sisustussuunnittelijaksi?
Muistan. Asutaan samalla alueella. Eli karistosssa Lahdessa . En tunne paria tai perhettä mutta ilmeisesti myivät talon ja rakensivat uuden.