siis onko se järjetön vaatimus parinhaussa
että nainen etsii miestä, jolla on samanlaiset seksuaaliset mieltymykset kuin itsellä?
Kommentit (6)
Sori, mulle tuli vaan heti mieleen, että ap haluaisi miehen, joka haluaa olla miehen kanssa. Silloin voi olla hippasen vaikea löytää paria :)
Mutta joo, kyllä tuokin asia pitää mennä yksiin paria etsittäessä.
No onko sitten outoa jos nainen etsii miestä, joka haluaa myös harrastaa bdsm:ää?
No tuo on aika hankalaa, koska yleensä ne ovat aika erilaiset, ainakin ideaalisen seksin määrän suhteen. Minusta on törkeää joiltain naisilta se, ettei kerrota, että seksiä tulee olemaan sitten korkeintaan kerran kuussa ja sekin niin, ettei nainen ole aidosti messissä.
Vierailija kirjoitti:
No tuo on aika hankalaa, koska yleensä ne ovat aika erilaiset, ainakin ideaalisen seksin määrän suhteen. Minusta on törkeää joiltain naisilta se, ettei kerrota, että seksiä tulee olemaan sitten korkeintaan kerran kuussa ja sekin niin, ettei nainen ole aidosti messissä.
Ööö...? Seksuaalinen halukkuus vaihtelee molemmilla sukupuolilla kyllä. Ilman halua on vaikea panna. Minä rakastan naimista, mutta en todellakaan tee sitä kiihottumatta. En voi siis tietää, kuinka monta yhdyntää haluaisin esim kahden viikon päästä. Toisekseen elämäntilaanteet vaikuttavat. Esim synnytyksen jälkeen voi tietenkin olla useammankin kk:n tauko, samoin jos on esim yhdyntäkipuja yms.
Ja kyllähän lähes kaikki tyydyttävää seksiä haluavat. Minun pitää kuitenkin kiihottua ennen yhdyntää.
Ei tietenkään, vaan erittäin järkevää.