Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte lapsenne lopettamaan?

Aino
29.04.2016 |

8 vuotias poikani laulaa jotain hirvittävää "nussittuna nukut paremmin"kappaletta enkä saa häntä millään lopettamaan.

Mistä se on saanut tämmöistä päähän? Levitetäänkö tälläistä koulussa? Meillä ei todellakaan kotona käytetä tälläistä kieltä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selostat pojulle äidillisen lempeästi mitä se nussittu tarkoittaa, niin ei varmasti enää hoilota. Oikein silleen kun isi ja äiti rakastavat toisiaan ja käytä sellaisia sanoja kuin siitin, vagina, limakalvo ja muuta mikä nolostuttaa poikaa.

Vierailija
2/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nämä jutut selitetttiin koulussa kun oli sen aika...en haluaisi alkaa 8 vuotiaalle pojalle kertomaan vaginajuttuja. Voinko jotenkin estää lasta laulamasta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että tarkoittaa vauvan tekoa. Itse kyllä kerron mielelläni lapsille vaginasta ja peniksestä ja spermasta, ties vaikka niistä tulisi asiian erikoistuneita lääkäreitä tai tutkijoita. Sehän on vaan fysiikkaa siinä missä sieraimet, silmämunat ja kielikin.

Tietenkin kertoa pitää vasta silloin kun lapsi alkaa itse kyselemään. Joten kerro että nussiminen tarkoittaa vauvan tekoa, jos siitä seuraa jatko kysymyksiä niin miksi et vastailisi. Ihme häpeilyä normaaleista asioista. Eikä mun 6 vuotiasta hävetä jos puhun vaginasta, sen mielestä on normaalia puhua asioista ja kysellä. Ja minusta on normaalia kertoa ja opettaa.

Vierailija
4/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino-- kirjoitti:

Minulle nämä jutut selitetttiin koulussa kun oli sen aika...en haluaisi alkaa 8 vuotiaalle pojalle kertomaan vaginajuttuja. Voinko jotenkin estää lasta laulamasta? 

Ihme vastuunpakoilua. Mutta jos lapsosesi tuota koulussa laulaa, niin takuulla opettaja pitää palopuheet puolestasi. Ja siinä sitten koko luokka kuuntelee nussimiset ja puolet matikantunnista valuu hukkaan. Kyllä koulu hoitaa, vanhemmalla ei taas ole mitään velvollisuuksia.

Vierailija
5/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro että tarkoittaa vauvan tekoa. Itse kyllä kerron mielelläni lapsille vaginasta ja peniksestä ja spermasta, ties vaikka niistä tulisi asiian erikoistuneita lääkäreitä tai tutkijoita. Sehän on vaan fysiikkaa siinä missä sieraimet, silmämunat ja kielikin.

Tietenkin kertoa pitää vasta silloin kun lapsi alkaa itse kyselemään. Joten kerro että nussiminen tarkoittaa vauvan tekoa, jos siitä seuraa jatko kysymyksiä niin miksi et vastailisi. Ihme häpeilyä normaaleista asioista. Eikä mun 6 vuotiasta hävetä jos puhun vaginasta, sen mielestä on normaalia puhua asioista ja kysellä. Ja minusta on normaalia kertoa ja opettaa.

Silkkaa valehtelua!

Ei nussiminen tarkoita lasten tekoa. Se tarkoittaa kevytmielistä, seksuaalisväritteistä hauskanpitoa. 

Miksi tämän pojan nyt edes pitäisi tietää, mitä nussiminen tarkoittaa? Onhan sitä kaikenmaailman enkun kielisiäkin biisejä kuunnellut ihan iloisesti ilman sanojen tajuamista. 

Jos nyt itse kysyy, niin lapsen teosta en tämän termin yhteydessä puhuisi halaistua sanaa. 

Vierailija
6/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin jostain Neuvostoliiton 7-vuotialle suunnatusta opetusohjelmasta. Harrastettiin muuten Suomessakin tätä valistusta. 

Nussiminen on ihan jotain muuta kuin olla yhdynnässä tai harrastaa seksiä. 

Kerrotko lapsellesi kyrvästä ja vitustakin samat "totuudet"?

Vierailija
7/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri Nygårdin biisin kuullut...

Vierailija
8/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin jostain Neuvostoliiton 7-vuotialle suunnatusta opetusohjelmasta. Harrastettiin muuten Suomessakin tätä valistusta. 

Nussiminen on ihan jotain muuta kuin olla yhdynnässä tai harrastaa seksiä. 

Kerrotko lapsellesi kyrvästä ja vitustakin samat "totuudet"?

Ai jaa no en näköjään tiedä mitä nussiminen tarkoittaa. Ajattelin sen olevan synonyymi panemiselle, yhdynnälle ja vauvan teolle. Kyrvästä sanoisin että tarkoittaa penistä tai pippeliä ja vittu vaginaa. Eikö näin olekkaan. Olempas pihalla.

Vierailija
9/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah kuullut sen varmaan Periscope lähetyksestä eilen. Seuraileppas lapsesi internetin käyttöä

Vierailija
10/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi olet soittanut lapsellesi tuollaista musiikkia!?

Vierailija
11/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Petri Nygårdin biisi. "Pannaan Suomi kuntoon"

Kuullut jossain sen.

Vierailija
12/36 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SannaVa kirjoitti:

Minähän en ole soittanut en ikinä soittaisi mitään tällaista lapselle!!

Varmaan koulussa kuullut

Minun mielestäni se on koulun VELVOLLISUUS opettaa nämä asiat!!

Vierailija
13/36 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kirjoituksestasi paistaa vastuupako!! Koulun tehtävä ei ole kasvattaa lastasi. Ei mun lapset vaan laula nussimislauluja!

Vierailija
14/36 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun höylää sua ku halpaa juustoo 🎶

Vierailija
15/36 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino-- kirjoitti:

SannaVa kirjoitti:

Minähän en ole soittanut en ikinä soittaisi mitään tällaista lapselle!!

Varmaan koulussa kuullut

Minun mielestäni se on koulun VELVOLLISUUS opettaa nämä asiat!!

Kyllä helvetti soikoon vanhemmankin nyt pitää omaa lastansa opettaa ja kertoa tälläisistä asioista, eikä vain ajatella että kyllä koulu hoitaa..

Vierailija
16/36 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ekaluokkalaisen äiti ja hyvin pitkälti samaa mieltä siitä,että jos lapsi on sattunut kuulemaan tuollaisen biisin( suuresti epäilen että koulussa tuonnois kuullut!), niin se nyt vaan on vanhemman tehtävä ojentaa ja opastaa lastaan näissä ja muissakin asioissa! Jutella niin avoimesti kuin mahdollista ja selittää miksi ei ole sopivaa laulella ko.sanoja ... Ja ei mielestäni ole koulun velvollisuus kasvattaa lapsia! Sukupuolivalistusta koulussa tarjotaan, mutta ootko todella sitä mieltä että se riittää?!?!? Lapset kun eivät ole samanlaisia,joten ei myöskään ole mitään yhtä ja ainoaa "oikeaa aikaa" tälle keskustelulle. Lapsia ei pidä yllyttää tällaiseen, muttei myöskään opettaa häpeilemään seksistä puhumista. Esimerkkinä: Kun itse olin toisella luokalla,osa luokan pojista huuteli kovaan ääneen jotain panojuttuja-selvästi ymmärtämättä mistä puhuivat . Meidän opettaja torui heitä pari kertaa ja kun pojat eivät juttujaan osanneet lopettaa,istutti tämä jo vanhempi naisopettaja koko luokan eteensä sanoen jotakuinkin näin:" Kun te pojat nyt puhutte kovasti siitä 'panemisesta', niin tulkaas nyt kertomaan meille kaikille mitä se oikein on." Pojat tietty olivat jo korviaan myöten punaisia,eivätkä saaneet sanaa suustaan. Opettaja jatkoi:" Kun ette tiedä mistä on kyse,niin voittekin jättää ne jutut kokonaan kertomatta. Normaalisti en vielä teidän ikäisille ole tätä puhetta pitänyt, mutta kun se nyt on otettu puheeksi,niin kerron teille nyt tarkemmin asiasta. Ensinnäkin nämä asiat ovat yleensä kahden aikuisen välisiä...." Ja siihen loppui poikien naureskelut panojutuille.(tapahtui noin vuonna 1990) Omalle lapselle puhun sitä mukaa kun hän kyselee .

Vierailija
17/36 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti miksi pitää kertoo kaikille näi sivuhistoriast tän ja kyl mä tiiän mitä nussiminen tarkottaa.. ja se on petrin biisi

Vierailija
18/36 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/36 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/36 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin ihmisille sukupuolielimet ovat olemassa ilmeisesti vain ja ainoastaan lisääntymistä varten. Kaksi aikuista ihmistä ei siis missään nimessä saisi "nauttia toisistaan". Voi vittu teitä moraalijeesuksia, huonosti nukutte ja pinna kireällä 24/7.

Soita sille pojallesi vaikka Juha Ta(m)pioo, hah hah

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi