Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei vastaa viesteihini?

Vierailija
29.04.2016 |

Olenko tehnyt jotain väärin? Ajattelin että meillä synkkaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle jo moni sanonut, että luultavasti ei ole kiinnostunut. Sinkkuaikana vastasin varmasti miehelle, josta olin kiinnostunut. Alkuun saattaa vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta jos tuleekin olo, että eipäs sittenkään niin lopetin viestittelyn, niin tyhmää kuin se onkin, mutta kokemus se että yhdellekään miehistä joille kerroin etten olekaan kiinnostunut ei mennyt asia jakeluun vaan vänkäsivät asiasta koko päivän ja lähettelivät epätoivoviestejä. Jos nainen ei sinulle vastaa niin anna olla ja siirry seuraavaan.

En usko että tässä on kyse tuosta. En voi uskoa että kaikki yhtäkkiä loppuisi. Mietin että olenko sanonut jotain väärin tai jos on sattunut joku väärinkäsitys.

Vierailija
22/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin jankkaat, tuskin on jaksanut katsella. Anna olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, vaikea sanoa ilman mitä taustatietoja. Itse jätin vastaamatta yhdelle, kun en osannut oikein vastata kysymykseen.. Lisäksi on näitä aamuyöllä lähetettyjä, joihin ei vastata aamulla viestin huomattuaan, kun ei edes tiedä muistaako toinen laittaneensa viestiä... Lisäksi nämä jotka on mahdollisesti tulkinnut minua väärin ja laittaa viestiä minun köllötellessä mieheni kainalossa..

Voihan olla ettei sitä vaan kiinnosta? Mitä laitoit ja kauanko siitä on? :)

Olen yrittänyt monen päivän ajan tavoittaa hänet. Olen laittanut että ikävöin ja haluan selvittää asiat ja luulen että hän on se oikea.

Kuulostat tosi ahdistavalta tyypiltä. Ihme ettei ole estänyt jo viestejäsi. Lopeta nyt sen naisen häirintä heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän