Miksi nainen ei vastaa viesteihini?
Olenko tehnyt jotain väärin? Ajattelin että meillä synkkaa.
Kommentit (23)
Ei ole nähnyt sun viestejä? Töissä kiireitä, ei ole ehtinyt? Se on ollut kolarissa ja on nyt sairaalassa? Kissa kuoli? Mistä ihmeestä me voitaisiin se tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiinnostunut. Et edes välttämättä tehnyt mitään väärin.
Aikaisemmin hän kuitenkin jutteli ja oli ystävällinen jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nähnyt sun viestejä? Töissä kiireitä, ei ole ehtinyt? Se on ollut kolarissa ja on nyt sairaalassa? Kissa kuoli? Mistä ihmeestä me voitaisiin se tietää.
Ei varmaan mikään näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ystävällisyydestä voi vielä mitään päätellä.....
Lopettiko vastaamisen tapaamisen jälkeen vai sen jälkeen kun lähetit kuvan? Mutta pointti on kuitenkin, että ei vastaa kun ei kiinnosta. Ehkä koitti olla alussa vaan ystävällinen kun vastaili ja sit ei enää jaksanut vaivautua. Oon tehnyt samaa. Jos olen kiinnostunut vastaan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Lopettiko vastaamisen tapaamisen jälkeen vai sen jälkeen kun lähetit kuvan? Mutta pointti on kuitenkin, että ei vastaa kun ei kiinnosta. Ehkä koitti olla alussa vaan ystävällinen kun vastaili ja sit ei enää jaksanut vaivautua. Oon tehnyt samaa. Jos olen kiinnostunut vastaan varmasti.
En usko että voisi noin yhtäkkiä vaan kiinnostus lopahtaa. Hän vaikutti aikaisemmin kuitenkin kiinnostuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kokemukseni mukaan jos nainen on ystävällinen ja esim. kyselee kuulumisia, on hän jollain tavalla kiinnostunut.
Hän ei mieli jäykistynyttä siitintäsi emättimeensä?
Jaa-a, vaikea sanoa ilman mitä taustatietoja. Itse jätin vastaamatta yhdelle, kun en osannut oikein vastata kysymykseen.. Lisäksi on näitä aamuyöllä lähetettyjä, joihin ei vastata aamulla viestin huomattuaan, kun ei edes tiedä muistaako toinen laittaneensa viestiä... Lisäksi nämä jotka on mahdollisesti tulkinnut minua väärin ja laittaa viestiä minun köllötellessä mieheni kainalossa..
Voihan olla ettei sitä vaan kiinnosta? Mitä laitoit ja kauanko siitä on? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kokemukseni mukaan jos nainen on ystävällinen ja esim. kyselee kuulumisia, on hän jollain tavalla kiinnostunut.
Ei ole. Se on normaalia kohteliaisuutta ja ystävällisyyttä.
Sulle ei ole tarpeeksi rahaa sen naisen ostamiseen. Ei siinä sen kummempaa.
Sinulle jo moni sanonut, että luultavasti ei ole kiinnostunut. Sinkkuaikana vastasin varmasti miehelle, josta olin kiinnostunut. Alkuun saattaa vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta jos tuleekin olo, että eipäs sittenkään niin lopetin viestittelyn, niin tyhmää kuin se onkin, mutta kokemus se että yhdellekään miehistä joille kerroin etten olekaan kiinnostunut ei mennyt asia jakeluun vaan vänkäsivät asiasta koko päivän ja lähettelivät epätoivoviestejä. Jos nainen ei sinulle vastaa niin anna olla ja siirry seuraavaan.
Kirjoitat vauva av keskusteluun... joo tää nainen ei vastaa sulle koska sinussa on jotain vikaa...
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, vaikea sanoa ilman mitä taustatietoja. Itse jätin vastaamatta yhdelle, kun en osannut oikein vastata kysymykseen.. Lisäksi on näitä aamuyöllä lähetettyjä, joihin ei vastata aamulla viestin huomattuaan, kun ei edes tiedä muistaako toinen laittaneensa viestiä... Lisäksi nämä jotka on mahdollisesti tulkinnut minua väärin ja laittaa viestiä minun köllötellessä mieheni kainalossa..
Voihan olla ettei sitä vaan kiinnosta? Mitä laitoit ja kauanko siitä on? :)
Olen yrittänyt monen päivän ajan tavoittaa hänet. Olen laittanut että ikävöin ja haluan selvittää asiat ja luulen että hän on se oikea.
Jos ei kiinnosta, niin naisen olisi kohteliasta kertoa se. Vastaamatta jättäminen on luuserin merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Se on normaalia kohteliaisuutta ja ystävällisyyttä.
Kyllä usein nainen osoittaa noin kiinnostuksensa. Harva naisista edes tervehtii nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle jo moni sanonut, että luultavasti ei ole kiinnostunut. Sinkkuaikana vastasin varmasti miehelle, josta olin kiinnostunut. Alkuun saattaa vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta jos tuleekin olo, että eipäs sittenkään niin lopetin viestittelyn, niin tyhmää kuin se onkin, mutta kokemus se että yhdellekään miehistä joille kerroin etten olekaan kiinnostunut ei mennyt asia jakeluun vaan vänkäsivät asiasta koko päivän ja lähettelivät epätoivoviestejä. Jos nainen ei sinulle vastaa niin anna olla ja siirry seuraavaan.
Tuo on silti tylyä. Molempien pitäisi ymmärtää perusystävällisyyden ja kiinnostuksen ero. Näin asiat voisi hoitaa kohteliaammin. Perusystävälliseen kiinnostukseen pitäisi aina reagoida perusystävällisyydellä.