Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinasta tilaaminen ja UPS

Upsi apina
29.04.2016 |

Haluan varoittaa kaikkia, ketkä tilaavat tavaraa Kiinasta UPS:n kuljetuksella. UPS:n kautta tulevat paketit jäävät 100% tulliin, koska UPS tekee sillä hyvin kyseenalaista bisnestä. UPS ottaa noin 15e välityspalkkion tullien hoidosta ja jos haluat tullata itse, UPS lätkäisee 25e suuruisen “rangaistusmaksun”. Lisäksi UPS:n kuljetushan on monta monta kertaa kalliimpi halvempiin verrattuna, joten jos tuote ei maksa satoja euroja, yleensä kuljetus+välityspalkkiokustannukset tulevat tuplaamaan tilauksesi hinnan.

Levittäkää sanaa, tilatkaa firmoilta jotka käyttävät muita kuriiripalveluita kuin pienen ihmisen ryöstävä UPS.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan vain alta 22e olevia.. Ei kai se niitä koske?

Vierailija
2/4 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos tilaus postikuluineen on alle 22e, tulleja ja muuta rahastusta ei tarvitse pelätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei ole ollut mitään ongelmaa, vaikka olen tilannut Kiinasta yli sadan euron arvoisen tuotteen.

UPS:än pojat ovat kivoja, soittavat ennen kuin tulevat ja jos ei sovi niin sovitaan uusi aika :) Tulliasiat hoidin asiallisesti heti kun tullilta tuli ilmoitus saapuvasta tuotteesta, ei se niin vaikeaa ole maksaa n. 10€ tullimaksua isoissa tilauksissa...

Vierailija
4/4 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla UPS:n miehet olivat käyneet 2 kertaa alaovella toteamassa, ettei tiedä ovikoodia. Asiakaspalvelu kertoi ettei läheteillä ole puhelimia.