Jännä toi mun naapuri, joka on narkomaani
Olen luullut, että se on ollut pois kotoa jo kauan. Tänään se kuitenkin huutaa (ilmeisesti itsekseen). Joskus on jotain kolinaa kuulunut, mutta en ole pitkään aikaan törmännyt rapussa tai nähnyt pihalla... Ehkä se käy suihkussa ja kaupassa hyvin harvoin nykyään. Edes ne kaverit ei ole ravanneet. Alkaa olla jotain 35-vuotias, aika iäkäs narkomaaniksi.
Kommentit (10)
Mies vai nainen? Mitä aineita hän käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Tyhjiä kannabisruiskuja oli kuulemma löydetty taas lasten hiekkalaatikolta niin että ainakin sitä välillä rapussa tuoksuu kuin se polttais LSDtä
Tuu kylään. T: Narkomaani naapurisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjiä kannabisruiskuja oli kuulemma löydetty taas lasten hiekkalaatikolta niin että ainakin sitä välillä rapussa tuoksuu kuin se polttais LSDtä
Väsynyttä
Että iäkäs narkomaaniksi, 35-vuotias?
Kannabisruiskuja löytyy ja poltetulle LSD:lle tuoksuu.
Porvoossako asut?
Emt, mullakin asuu narkkari naapurissa. Mä kyl tykkään, et ihan kiva ihminen vaikka käyttääkin. Kertan on ollut häiriöksi, kun sillä oli joku kaveri kylässä joka oli ilmeisesti psykoosissa. Ambulanssi haki sen kaverin pois ja se siitä.
Käy kysymässä? Keksi tikusta joku asia tai sano että hei, ajattelin vain tulla katsomaan että sulla on kaikki jees kun ei oo hetkeen näkynyt. Lämmittää ainakin sydäntä jos kaikki onkin ok mutta joku huolehtii
Huumausaineissa ja niitä käyttävissä ei ole mitään "jännää" (viitaten tämän keskustelun otsikkoon).
Huumeita ja niiden käyttäjistä tulee pysyä niin kaukana kuin mahdollista, vaikka kuka sanoisi mitä.
Naapuri jos on niihin sotkeutunut voi pahimmassa tapauksessa esimerkiksi rivitalossa käydä näin:
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/espoon-tuhopoltto-ja-surma-…
Onkohan sillä kaikki hyvin. Mikset käy katsomassa, ettei vaan olisi joku hätä.