40v miehelle "selviytymispaketti" lahjaksi. Ideoita sisältöön?
Kommentit (22)
Leatherman - linkkuveitsi, jossa monta osaa. Tämä auttaa selviytymään ihan kaikesta.
Reppu, puukko, kirves, Trangia, onki.
katso täältä vinkkejä
http://www.vauva.fi/keskustelu/2536918/roskatavara_jonka_viimeksi_heiti…
Kondomipaketti, ohjeet miten kännykkään laitetaan salasana, uusi tupla SIMM kännykkä ja siihen toiseksi salainen liittymä.
7: keksippä itse sitten virkeempi lahja! ;)
Jos täyttää pyöreitä, niin voisi vähän miettiä arvokkaampaa lahjaa (jos ei rahallisesti arvokasta, niin ainakin jotain missä on ajatusta mukana ja sopii vastaanottajalle), kuin käppäistä selviytymispakettia. Mielestäni noita ei tarvitse kyhätä muutenkaan yli parikymppisille.
Ruoka ja vesi on aika oleellisia selviytymiseen. Riippuu sit tietysti olosuhteista, (esim. ilmastosta ja maastosta), että mitä muuta tarvitsee. Lämpimät vaatteet on tärkeät pohjoisessa ja jonkinlainen ase viidakossa. Rokotukset on hyvä olla myös tietyissä olosuhteissa.
Omasta selviytymispaketista jonka voitin jostain tyhmistä kisoista 20v sitten olen käyttänyt neulaa ja lankaa eniten. Siellä oli myös pari laastaria, ne olen kai käyttänyt myös.
En minakaan ehka enaa nelikymppiselle hankkisi "selviytymispakettia." Oma mieheni lahentelee neljaakymppia ja kaikki tekemiseen ja kokemiseen liittyvat lahjat ovat olleet hanen toivelistallaan... Esimerkkina: konserttilippuja (siis miehen musiikkimakuun sopien), teatterilippuja (mies tykkaa kayda teatterissa joskus), lippuja matseihin... Tana vuonna maksan pienen matkan molemmille mieleiseen kohteeseen.
Tavaraa alkaa jo tuon ikaisella olla sen verran, etta tarvitseeko sita lisaa hankkia?
Tosin, jos tiedat, etta kyseinen mies on halunnut jotain asiaa jo pitkaan, mutta ei ole sita jostain syysta ostanut... Siina voisi olla enemman ideaa.
Legendaarisessa rambopuukossa oli kompassi, tulitikkuja ja siima+koukku.
Ryppyvoide. Aurinkovoide SPF50 kasvoille tarkoitettu. Shampoo kaljuubtuvalle/harmaantuvalle tms.
Vierailija kirjoitti:
Ryppyvoide. Aurinkovoide SPF50 kasvoille tarkoitettu. Shampoo kaljuubtuvalle/harmaantuvalle tms.
Ehka olen huumorintajuton, mutta minusta olisi kamalaa saada tuollainen lahja.
Hei haloo, ei nelikymppinen ole vielä mikään vanhus. Eikä mikään poikakaan että tarvitsisi tai haluaisi tai arvostaisi "hassunhauskaa selviytymispakettia". Paras lahja mielestäni lahjakortti johonkin henkilölle mieluisaan liikkeeseen/tapahtumaan/lippupalveluun.
7
Kaljaa, Buranaa, Mobilatia, liukuestesukat, lämpökerrasto, nenäkarvojen ajuri, jalkarasvaa...
Vierailija kirjoitti:
Elämästä, iän tuomasta kriisistä.
<3 Et ole edes vanha. :*
Mistä siis pitää selvitytyä?