Siivoatko facebook-seinääsi?
Niin eli poistatko välillä kaikki tilapäivityksesi ja/tai lisäämäsi kuvat facebookista vai annatko niiden roikkua vuosikaudet siellä? Miksi teet miten teet?
Harvemmin tulee päivitettyä nykyään, mutta kyllä minä välillä siivoilen. En vaan tykkää katsella vanhoja tilapäivityksiä, vaan puolivuosittain-vuosittain ne saavat lähteä. Ei niitä varmaan monikaan käy enää myöhemmin lueskelemassa, niin mitä niitä roikuttamaan. Ja meneepähän uusilta kavereilta facebookissa se vanhojen päivitysten kyttäyksen ilo niiltä ajoilta, kun ei vielä tunnettu. :D
Kommentit (5)
Ei ole tullut ikinä mieleenkään siivota. Päinvastoin, minusta on kiva nähdä aina kunkin päivän vanhat päivitykset "Facebook memories" tjsp toiminnolla. Muistuu mieleen asioita, joita ei muuten enää muistaisi (en jaksa pitää päiväkirjaa).
Siivoan pois Kadonnut koira - ilmoituksia. Muutaman ikävän päivityksen olen poistanut, kun olen ajatellut etten halua enää muistella jotain ikävää sattumusta. Mutta en nyt mitenkään tyhjentele seinääni. Onhan se kiva muistella erityisen hyvin onnistunutta piirakkaa, kesälomaa yms.
Siivoan muutaman kuukauden välein.
Mitä niitä vanhoja muistelemaan.
Tein joku kerta tässä urakan ja poistin kaikki tilanpäivitykset ja muut profiilistani. Ja seitsemässä vuodessa niitä oli tosiaan kertynyt.. Tajusin samalla, että olen kirjoitellut joskus ihan liian henkilökohtaisia asioita julkisesti nettiin, joten hyvä että poistin.
Käytän kyllä facebookia edelleen joka päivä ja onhan se nytkin auki toisessa välilehdessä, mutta mielummin katselen vain kavereiden juttuja ja käytän messengeriä.
olen siivonnut muutaman kerran
kauhea työ siinä on
mutta on kiva kun sinne sitten säästää vain ne parhaat jutut