Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kerrotaanpas outoja/koomisia lääkärikokemuksia!

Vierailija
29.04.2016 |

olin silmäpolilla ja ulkomaalainen lääkäri selitti huonolla suomella "nakukentistä" ( näkökentät) . olin valvonut yön lapsen kanssa ja aika polille oli heti aamusta.. pidin varmasti mielenkiintoista ääntä, kun koetin olla nauramatta!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin päivystyksen kautta gynepolille kun oli iso ns. Verikysta kipeä munasarjassa. Vastaan otti vanhempi mies lääkäri joka ei suostunut hoitajien kysellessäkään laittamaan kumihanskoja vaan teki sisätutkimuksen paljain käsin. Päätti myös punkteerata kystan ja survaisi toistakymmentä senttiä pitkän neulan emättimen seinämän läpi munasarjaan. Itkua vääntäen ja kipeämpänä kotiin. Seuraavana päivänä varasin yksityisgynen joka pyöritteli silmiään, kun punkteeraus ei kuulemma verikystan hoidossa auta mitään. Ihme sadisti se eka lääkäri. Tämä kävi joensuussa seitsemän vuotta sitten, vieläköhän se siellä kieltäytyy hanskoista ja tökkii ihmisiä neuloilla pimppiin, hyi olokoon.

Vierailija
2/7 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein jaksaisi taas. Näitä aloituksia kun on harva se päivä. Mitäs jos kerrottais välillä hassuja/outoja/kauheita/surullisia/ällöttäviä potilaskokemuksia?

T. Lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein jaksaisi taas. Näitä aloituksia kun on harva se päivä. Mitäs jos kerrottais välillä hassuja/outoja/kauheita/surullisia/ällöttäviä poti laskokemuksia?

T. Lääkäri

Aloita sinä!

Vierailija
4/7 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos lääkäri tahtoo, niin löytyy täältä ikäviäkin kokemuksia mutta ajattelin kyllä tälläistä sadepäivän piristys-ketjua ...

Ap

Vierailija
5/7 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri oli sitä mieltä, että olin raskaana tai minulla oli sukupuolitauti. olin 11-vuotias!! :O

äiti veti hirveät raivarit.. pissatulehdushan se siellä.

joo ja olin sellainen pallonaamainen ponnaripää Hello kitty-puserossa, ei mitenkään voinut luulla vanhemmaksi

Vierailija
6/7 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana hain lääkärintodistusta mopokorttiin. Nuorehko lääkärimies otti vastaan.

Lääkäri: "no niin ja sitten kuunnellaan sydäntä, otapa se paita pois!"

Minä: "tuota.. kun tässä on kuitenkin aika perus kaula-aukko, et jos vaan venytän niin et saat kuunneltua?"

Tämän jälkeen lääkäri oli vähän nolostuneena, että tietysti sen voi niinkin tehdä joo.

Sitten tehtiin näkötestit ja sen lopuksi lääkäri kysyi, onko mulla värisokeuksia. Sanoin ettei ole. Lääkäri: "Joo no ei mulla oo niitä testitaulujakaan tässä, että ei sulla sit varmaan oo".

Vierailija
7/7 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nais lääkäri tutki jäykkää niskaani,

Sanoi haltioissaan ompa vahvat niskalihakset.. Silloin 38v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä