Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hitossa kaveri saa kaikki miehet?

Vierailija
29.04.2016 |

Muodoton lauta. Hörökorva alle 160 silmälasikäärme. Silti miehet aina yrittää iskee sitä. Olen katkera. Olenko liian kaunis ja miehet ei uskalla koittaa minua?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet. Ainakin kuspiä.

Vierailija
2/17 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko kuvanne niin voin arvioida

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muodoton lauta. Hörökorva alle 160 silmälasikäärme. Silti miehet aina yrittää iskee sitä. Olen katkera. Olenko liian kaunis ja miehet ei uskalla koittaa minua?

Mene illalla känniräkälään, kyllä sua siellä todennäköisesti joku / jotkut koittaa. Mahdollisesti useastakin paikasta.

Olisikohan se kaverisi muuten mukavan oloinen, kun sinä taas vaikutat nirppanokkaisen, itseäsi täynnä olevalta ääliöltä?

Vierailija
4/17 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun oikeesti vituttaa. Ja sillä on jo mies. Sekin helkkarin komea. Vitun kierosilmä. Ja asuu maalla. En juhli vappua sen kanssa. Vitun teekkari.ap

Vierailija
5/17 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat yksinkertaisesti olla läski.

Vierailija
6/17 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta. Lauta nainen,haalarit ja teekkari lippis. Sojottaa jo ajatuskin moisesta.

Vierailija
7/17 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat yksinkertaisesti olla läski.

En varmaan ole läski. Sä itse taatusti olet.ap

Vierailija
8/17 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ehkä kiltimpi?

Vierailija
9/17 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne, luonne, luonne.....

Vierailija
10/17 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi ymmärtää, kuulostat todella ihastuttavalta ihmiseltä, selvästi oikea älyn jättiläinen

Vierailija
11/17 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on jotain älyä et osaa puhua jostain helvetin moottoreista,niin en ole paljon mitään hävinnyt.Kyllä aikuisella naisella jotain muutakin pitäis olla.ap

Vierailija
12/17 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on jotain älyä et osaa puhua jostain helvetin moottoreista,niin en ole paljon mitään hävinnyt.Kyllä aikuisella naisella jotain muutakin pitäis olla.ap

Niin pitäisi. Ja koska vain toisella teistä on vientiä miesten keskuudessa, voinet ihan itse päätellä kummalla sitä on.

Jaxuhalit, muista ottaa sontsa mukaan niin on mukavampi kävellä yksin kotiin sateessa vappujuhlista.

Vierailija
13/17 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa vittu ihan kaikki. Paskaa vappua.

Vierailija
14/17 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna saat sinäkin. Ole huoleti. Kunhan et puhu mitään.

Vierailija
15/17 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneutesi säteilee tänne asti. Voitasko olla kavereita. Kaipaan kaltaistasi ystävää.

Vierailija
16/17 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun oikeesti vituttaa. Ja sillä on jo mies. Sekin helkkarin komea. Vitun kierosilmä. Ja asuu maalla. En juhli vappua sen kanssa. Vitun teekkari.ap

Kaverisi on ilmeisesti sellainen herttainen ja naapurintyttömäinen, jota miehet yrittää iskeä tyttöystäväksi. Sinä taasen vaikutat sellaiselta halvemmalta, joka kelpaa panoksi ja jolla myös on sellainen maine.

Vierailija
17/17 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun solvaatte. Tiedän että olen kaunis. Se onkin ainoa huono asia minussa. Kaverini ei ole todellakaan kaunis. Siis mikä viehättää hörökorvissa,silmälasissa ja ohissa hiuksissa?ap