Miksi hitossa kaveri saa kaikki miehet?
Muodoton lauta. Hörökorva alle 160 silmälasikäärme. Silti miehet aina yrittää iskee sitä. Olen katkera. Olenko liian kaunis ja miehet ei uskalla koittaa minua?
Kommentit (17)
Laitatko kuvanne niin voin arvioida
Vierailija kirjoitti:
Muodoton lauta. Hörökorva alle 160 silmälasikäärme. Silti miehet aina yrittää iskee sitä. Olen katkera. Olenko liian kaunis ja miehet ei uskalla koittaa minua?
Mene illalla känniräkälään, kyllä sua siellä todennäköisesti joku / jotkut koittaa. Mahdollisesti useastakin paikasta.
Olisikohan se kaverisi muuten mukavan oloinen, kun sinä taas vaikutat nirppanokkaisen, itseäsi täynnä olevalta ääliöltä?
Ei kun oikeesti vituttaa. Ja sillä on jo mies. Sekin helkkarin komea. Vitun kierosilmä. Ja asuu maalla. En juhli vappua sen kanssa. Vitun teekkari.ap
Taidat yksinkertaisesti olla läski.
Jumalauta. Lauta nainen,haalarit ja teekkari lippis. Sojottaa jo ajatuskin moisesta.
Vierailija kirjoitti:
Taidat yksinkertaisesti olla läski.
En varmaan ole läski. Sä itse taatusti olet.ap
ei voi ymmärtää, kuulostat todella ihastuttavalta ihmiseltä, selvästi oikea älyn jättiläinen
Jos se on jotain älyä et osaa puhua jostain helvetin moottoreista,niin en ole paljon mitään hävinnyt.Kyllä aikuisella naisella jotain muutakin pitäis olla.ap
Vierailija kirjoitti:
Jos se on jotain älyä et osaa puhua jostain helvetin moottoreista,niin en ole paljon mitään hävinnyt.Kyllä aikuisella naisella jotain muutakin pitäis olla.ap
Niin pitäisi. Ja koska vain toisella teistä on vientiä miesten keskuudessa, voinet ihan itse päätellä kummalla sitä on.
Jaxuhalit, muista ottaa sontsa mukaan niin on mukavampi kävellä yksin kotiin sateessa vappujuhlista.
Haistakaa vittu ihan kaikki. Paskaa vappua.
Huomenna saat sinäkin. Ole huoleti. Kunhan et puhu mitään.
Kauneutesi säteilee tänne asti. Voitasko olla kavereita. Kaipaan kaltaistasi ystävää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun oikeesti vituttaa. Ja sillä on jo mies. Sekin helkkarin komea. Vitun kierosilmä. Ja asuu maalla. En juhli vappua sen kanssa. Vitun teekkari.ap
Kaverisi on ilmeisesti sellainen herttainen ja naapurintyttömäinen, jota miehet yrittää iskeä tyttöystäväksi. Sinä taasen vaikutat sellaiselta halvemmalta, joka kelpaa panoksi ja jolla myös on sellainen maine.
Senkun solvaatte. Tiedän että olen kaunis. Se onkin ainoa huono asia minussa. Kaverini ei ole todellakaan kaunis. Siis mikä viehättää hörökorvissa,silmälasissa ja ohissa hiuksissa?ap
Luultavasti olet. Ainakin kuspiä.